sir, ask lang naku kung unsa ussually madame sa xr200 kung high rev na naka neutral, ang mekaniko man gud naku nag change oil then after gi rev niya maskin seconds pa lang niandar sunod redline gyud... salamat! lagot ko sa mekaniko..
sir, ask lang naku kung unsa ussually madame sa xr200 kung high rev na naka neutral, ang mekaniko man gud naku nag change oil then after gi rev niya maskin seconds pa lang niandar sunod redline gyud... salamat! lagot ko sa mekaniko..
A straight forward answer TS, naay partial clog imong carburetor nya gituno ang air screw to fix the idle, karon the moment nga iyang gi revolution ug kusog2x what happens is na flushing ang debris sa air inlet tubes resulting nga ni lean mix ka, it does`nt matter nga bag-o pa andar kay ang makina seconds lang ang kinahanglan maka circulate na ang oil, way uso ang cold start diri sa cebu wa man tay snow, a simple recalibration of the air screw will fix that, ako every start sa akong motor ako dayong i-rev para mupaspas ang pag init sa makina and it`s been 4 years na nga in-ani akong buhaton kada adlaw...
salamat sir, maskin hiv rev up to the redline sir ok lang ba?? xr200 imo motor sir?? salamt sir, abi naku dili mudugay motor anaon..
On engine start-ups kung perfect tune pa ang carb pwede ra dili pero magkahugaw man gyud na ang carb meaning magka lean mix so mu throttle up na ka gamay, on EFI engines both motorcycle and 4 wheels always gyud na mu high rev inig start-up, musaka ug 1500-1800 RPM nya inig ka init sa makina muna-ug sas calibrated idle RPM, carb engines does`nt have a constant A/F mixture all year round, ako anad na man ko aning carb engines, kung bati na gyud paminaw nako ang A/F (backfire, delayed throttle response, ETC) tang2x reflush the air inlet tubes, main jet and the pilot another six to eight months na sad nga happy days hehehe BTW I used an after market stainless washable cone air filter para hugasan ra nako diretso ug pressure washer tapos
![]()
So if dili nimo i high-rev inig start, most probably bro mo lean ang mixture due to hugaw?
But if constant imong cleaning / maintenance sa carbs no need na ang high-rev sa start-up?
Bali pangtang2x lang ni sa buling ang hi-reving?
Unsay main advantage sa EFI over carbs?
Noob on air filters.. Pero, Ang kaning air filter every model sa motor, lahi2x pud ni siya bro? Wala pako ka try ug change sa air filter nuon, mao na ako sunod plano hinay2x puli.
Pag Italian tune-up sad panagsa TS.
Mas effective pang tang2x sa clog ang mag hi-rev nga naay load ang makina kaysa naka idle lang.
Ang purpose nga i high rev inig start up is to start the engine as quickly as possible para di kaayo ma stress ang starter, nya kung nag aandar na i-steady ug high rev gamay para mupaspas ug init ang makina and to cycle the oil more quickly padung sa top cylinder head mga 10-15 seconds, ang EFI is programmed to start the engine @ richer mixture on start-up to start the engine more quickly and steady @ 1500-1800 RPM for faster warm up and oil circulation, and back to the calibrated idle RPM if the block sensor (Thermistor) senses the engine is warmed up.
Ang main advantage gyud sa EFI is the constant A/F mixture maski mutungas ka sa high altitude areas or sa ting ulan or ting init ETC, ang ECU na ang bahala ug calculate unsay status sa hangin nga nisulod sa makina thru the sensors (block temp sensor, Air temp sensor, MAP sensor, O2 sensor) in short hassle free ang EFI engines BUT naa pud siyay mga downsidesisa ana is kung mang change value na ang mga thermistors tungod sa normal wear and tear specially the O2 sensor, mapuno ug carbon build-up nya ma OFFSET na dayon ang ECU calculations mao na usahay mu lean mix na nya magpataka na dayon ug advance ang timing ang resulta mag fluctuate2x na dayon ang minor thiings like that, ang pinaka importante ra gyud sa EFI engines ang mutrabaho nga ma identify niya deretso kung asa nag problema nga sensor, dili magpataka ug ilis kay dollar kaayo ang mga sensors nya dili di-ay mao ang guba, in short kinahanglan sweto ang mekaniko nga mu service kay kung dili
diha na magka letse letse ang makina, magpataka ug pang direkta ug live 12V that will result to more sensor damage or even injector damage or worse ECU damage tungod sa pina sweto, di lang kay ka 20 na ko kasugat anang mga mekanikoha
mu ingon lang dayon nga bati ang EFI (kay wa man kasabot) ako lay cgeg ka kwarta ani wahahaha
Ni-voluteer bitaw ko sa TESDA one time nga akoy mag maestro sa mga EFI engines ni ingon lang nga basic ra kuno ilang kinahanglan itudlo na hala pag basic lang mo kay ang tibu-ok kalibutan nag high tech na kamo igorot lang gihapon![]()
Similar Threads |
|