Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 10 of 11
  1. #1

    Default xr200 high rev on idle


    sir, ask lang naku kung unsa ussually madame sa xr200 kung high rev na naka neutral, ang mekaniko man gud naku nag change oil then after gi rev niya maskin seconds pa lang niandar sunod redline gyud... salamat! lagot ko sa mekaniko..

  2. #2
    Elite Member KH0UJ's Avatar
    Join Date
    Aug 2010
    Gender
    Male
    Posts
    1,908
    A straight forward answer TS, naay partial clog imong carburetor nya gituno ang air screw to fix the idle, karon the moment nga iyang gi revolution ug kusog2x what happens is na flushing ang debris sa air inlet tubes resulting nga ni lean mix ka, it does`nt matter nga bag-o pa andar kay ang makina seconds lang ang kinahanglan maka circulate na ang oil, way uso ang cold start diri sa cebu wa man tay snow, a simple recalibration of the air screw will fix that, ako every start sa akong motor ako dayong i-rev para mupaspas ang pag init sa makina and it`s been 4 years na nga in-ani akong buhaton kada adlaw...

  3. #3
    salamat sir, maskin hiv rev up to the redline sir ok lang ba?? xr200 imo motor sir?? salamt sir, abi naku dili mudugay motor anaon..

  4. #4
    Quote Originally Posted by KH0UJ View Post
    A straight forward answer TS, naay partial clog imong carburetor nya gituno ang air screw to fix the idle, karon the moment nga iyang gi revolution ug kusog2x what happens is na flushing ang debris sa air inlet tubes resulting nga ni lean mix ka, it does`nt matter nga bag-o pa andar kay ang makina seconds lang ang kinahanglan maka circulate na ang oil, way uso ang cold start diri sa cebu wa man tay snow, a simple recalibration of the air screw will fix that, ako every start sa akong motor ako dayong i-rev para mupaspas ang pag init sa makina and it`s been 4 years na nga in-ani akong buhaton kada adlaw...
    kinahanglanon gyud nga i high rev pag start ang motor bro? Unsay mahitabo kung kinonsihal lang permi ang angdar?

  5. #5
    Elite Member KH0UJ's Avatar
    Join Date
    Aug 2010
    Gender
    Male
    Posts
    1,908
    Quote Originally Posted by nodols3 View Post
    kinahanglanon gyud nga i high rev pag start ang motor bro? Unsay mahitabo kung kinonsihal lang permi ang angdar?
    On engine start-ups kung perfect tune pa ang carb pwede ra dili pero magkahugaw man gyud na ang carb meaning magka lean mix so mu throttle up na ka gamay, on EFI engines both motorcycle and 4 wheels always gyud na mu high rev inig start-up, musaka ug 1500-1800 RPM nya inig ka init sa makina muna-ug sas calibrated idle RPM, carb engines does`nt have a constant A/F mixture all year round, ako anad na man ko aning carb engines, kung bati na gyud paminaw nako ang A/F (backfire, delayed throttle response, ETC) tang2x reflush the air inlet tubes, main jet and the pilot another six to eight months na sad nga happy days hehehe BTW I used an after market stainless washable cone air filter para hugasan ra nako diretso ug pressure washer tapos


  6. #6
    Quote Originally Posted by KH0UJ View Post
    On engine start-ups kung perfect tune pa ang carb pwede ra dili pero magkahugaw man gyud na ang carb meaning magka lean mix so mu throttle up na ka gamay, on EFI engines both motorcycle and 4 wheels always gyud na mu high rev inig start-up, musaka ug 1500-1800 RPM nya inig ka init sa makina muna-ug sas calibrated idle RPM, carb engines does`nt have a constant A/F mixture all year round, ako anad na man ko aning carb engines, kung bati na gyud paminaw nako ang A/F (backfire, delayed throttle response, ETC) tang2x reflush the air inlet tubes, main jet and the pilot another six to eight months na sad nga happy days hehehe BTW I used an after market stainless washable cone air filter para hugasan ra nako diretso ug pressure washer tapos

    So if dili nimo i high-rev inig start, most probably bro mo lean ang mixture due to hugaw?
    But if constant imong cleaning / maintenance sa carbs no need na ang high-rev sa start-up?
    Bali pangtang2x lang ni sa buling ang hi-reving?

    Unsay main advantage sa EFI over carbs?

    Noob on air filters.. Pero, Ang kaning air filter every model sa motor, lahi2x pud ni siya bro? Wala pako ka try ug change sa air filter nuon, mao na ako sunod plano hinay2x puli.

  7. #7
    Pag Italian tune-up sad panagsa TS.

    Mas effective pang tang2x sa clog ang mag hi-rev nga naay load ang makina kaysa naka idle lang.

  8. #8
    Elite Member KH0UJ's Avatar
    Join Date
    Aug 2010
    Gender
    Male
    Posts
    1,908
    Quote Originally Posted by nodols3 View Post
    So if dili nimo i high-rev inig start, most probably bro mo lean ang mixture due to hugaw?
    But if constant imong cleaning / maintenance sa carbs no need na ang high-rev sa start-up?
    Bali pangtang2x lang ni sa buling ang hi-reving?

    Unsay main advantage sa EFI over carbs?

    Noob on air filters.. Pero, Ang kaning air filter every model sa motor, lahi2x pud ni siya bro? Wala pako ka try ug change sa air filter nuon, mao na ako sunod plano hinay2x puli.
    Ang purpose nga i high rev inig start up is to start the engine as quickly as possible para di kaayo ma stress ang starter, nya kung nag aandar na i-steady ug high rev gamay para mupaspas ug init ang makina and to cycle the oil more quickly padung sa top cylinder head mga 10-15 seconds, ang EFI is programmed to start the engine @ richer mixture on start-up to start the engine more quickly and steady @ 1500-1800 RPM for faster warm up and oil circulation, and back to the calibrated idle RPM if the block sensor (Thermistor) senses the engine is warmed up.

    Ang main advantage gyud sa EFI is the constant A/F mixture maski mutungas ka sa high altitude areas or sa ting ulan or ting init ETC, ang ECU na ang bahala ug calculate unsay status sa hangin nga nisulod sa makina thru the sensors (block temp sensor, Air temp sensor, MAP sensor, O2 sensor) in short hassle free ang EFI engines BUT naa pud siyay mga downsides isa ana is kung mang change value na ang mga thermistors tungod sa normal wear and tear specially the O2 sensor, mapuno ug carbon build-up nya ma OFFSET na dayon ang ECU calculations mao na usahay mu lean mix na nya magpataka na dayon ug advance ang timing ang resulta mag fluctuate2x na dayon ang minor thiings like that, ang pinaka importante ra gyud sa EFI engines ang mutrabaho nga ma identify niya deretso kung asa nag problema nga sensor, dili magpataka ug ilis kay dollar kaayo ang mga sensors nya dili di-ay mao ang guba, in short kinahanglan sweto ang mekaniko nga mu service kay kung dili diha na magka letse letse ang makina, magpataka ug pang direkta ug live 12V that will result to more sensor damage or even injector damage or worse ECU damage tungod sa pina sweto, di lang kay ka 20 na ko kasugat anang mga mekanikoha mu ingon lang dayon nga bati ang EFI (kay wa man kasabot) ako lay cgeg ka kwarta ani wahahaha

    Ni-voluteer bitaw ko sa TESDA one time nga akoy mag maestro sa mga EFI engines ni ingon lang nga basic ra kuno ilang kinahanglan itudlo na hala pag basic lang mo kay ang tibu-ok kalibutan nag high tech na kamo igorot lang gihapon

  9. #9
    Quote Originally Posted by KH0UJ View Post
    Ang purpose nga i high rev inig start up is to start the engine as quickly as possible para di kaayo ma stress ang starter, nya kung nag aandar na i-steady ug high rev gamay para mupaspas ug init ang makina and to cycle the oil more quickly padung sa top cylinder head mga 10-15 seconds, ang EFI is programmed to start the engine @ richer mixture on start-up to start the engine more quickly and steady @ 1500-1800 RPM for faster warm up and oil circulation, and back to the calibrated idle RPM if the block sensor (Thermistor) senses the engine is warmed up.

    Ang main advantage gyud sa EFI is the constant A/F mixture maski mutungas ka sa high altitude areas or sa ting ulan or ting init ETC, ang ECU na ang bahala ug calculate unsay status sa hangin nga nisulod sa makina thru the sensors (block temp sensor, Air temp sensor, MAP sensor, O2 sensor) in short hassle free ang EFI engines BUT naa pud siyay mga downsides isa ana is kung mang change value na ang mga thermistors tungod sa normal wear and tear specially the O2 sensor, mapuno ug carbon build-up nya ma OFFSET na dayon ang ECU calculations mao na usahay mu lean mix na nya magpataka na dayon ug advance ang timing ang resulta mag fluctuate2x na dayon ang minor thiings like that, ang pinaka importante ra gyud sa EFI engines ang mutrabaho nga ma identify niya deretso kung asa nag problema nga sensor, dili magpataka ug ilis kay dollar kaayo ang mga sensors nya dili di-ay mao ang guba, in short kinahanglan sweto ang mekaniko nga mu service kay kung dili diha na magka letse letse ang makina, magpataka ug pang direkta ug live 12V that will result to more sensor damage or even injector damage or worse ECU damage tungod sa pina sweto, di lang kay ka 20 na ko kasugat anang mga mekanikoha mu ingon lang dayon nga bati ang EFI (kay wa man kasabot) ako lay cgeg ka kwarta ani wahahaha

    Ni-voluteer bitaw ko sa TESDA one time nga akoy mag maestro sa mga EFI engines ni ingon lang nga basic ra kuno ilang kinahanglan itudlo na hala pag basic lang mo kay ang tibu-ok kalibutan nag high tech na kamo igorot lang gihapon
    Highly technical information bro.
    Medyo layo na sa topic bro pero very informative gyud.
    Naa ka computers ana bro to identify ug asa ang guba or based on experience lang ka magdetect sa defective sensor?

  10. #10
    Elite Member KH0UJ's Avatar
    Join Date
    Aug 2010
    Gender
    Male
    Posts
    1,908
    Quote Originally Posted by nodols3 View Post
    Highly technical information bro.
    Medyo layo na sa topic bro pero very informative gyud.
    Naa ka computers ana bro to identify ug asa ang guba or based on experience lang ka magdetect sa defective sensor?
    Yup naa koy analyzers and On Board Diagnostics bro, pero usahay ma widow na nako kay familiar na ko sa mga problema hehe

  11.    Advertisement

Page 1 of 2 12 LastLast

Similar Threads

 
  1. Very High temps on a 4790k running stock (4.4ghz)
    By DreaderX in forum Computer Hardware
    Replies: 18
    Last Post: 02-23-2015, 01:35 PM
  2. high variance on diesel prices
    By jedvidlim in forum Automotive
    Replies: 4
    Last Post: 04-27-2011, 06:00 PM
  3. GPU Loads 99% on Idle?
    By Cabzjr20 in forum Computer Hardware
    Replies: 13
    Last Post: 04-24-2011, 02:04 PM
  4. High Temps on your Laptops...
    By VonTech in forum Computer Hardware
    Replies: 8
    Last Post: 11-30-2009, 08:28 AM
  5. temps on my pc high! what's d problem?
    By mcpturbo in forum Computer Hardware
    Replies: 15
    Last Post: 03-21-2006, 10:37 AM

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •  
about us
We are the first Cebu Online Media.

iSTORYA.NET is Cebu's Biggest, Southern Philippines' Most Active, and the Philippines' Strongest Online Community!
follow us
#top