mga bro,
> naga- pa- refill ba mo ug freon sa inyung aircon?
if yes, after how many months or years para bugnaw gihapon siya?
mga bro,
> naga- pa- refill ba mo ug freon sa inyung aircon?
if yes, after how many months or years para bugnaw gihapon siya?
On a new unit, dapat way dugang2x, kung pila ka kilo (mostly only grams) ang original refrigerant charge mao poy ibalik the moment inig service (General Cleaning) sa A/C unit, ang kasagaran mahitabo diri sa ato-a gud pressure guage ray unit of measurement ang basihan, kung mukulang na gani or mu-ubos advice dayon nga dungaganan maski hugaw lang ang evaporator or filter ba kaha kung naa syempre mu-ubos man ang pressure due to less air circulation na but it doesnt mean nga nikulang na ang refrigerant inside the A/C system, mao na the moment nga dugangan ug refrigerant ang system nga ni ubos ang pressure syempre mubugnaw pero ang adverse effect ana inig ting ulan, LIQUID FLOODBACK ang mahitabo ana which can damage the compressor overtime kay mu sobra kabugnaw nga suction temperature sa compressor, mu liquify balik ang refrigerant, so instead of gas state ra ang dapat i-pump/compress sa A/C compressor liquid refrigerant na, di kaabot ug tu-ig ang compressor kung liquid floodback na ang system...
Now kung naa gyuy leak ang A/C system mudrop gyud ang pressure, dapat pangita-un sa gyud na ang leak before ta mu butang ug new charge of virgin refrigerant, (mostly compressor Shaft Seals Gyud or Evaporator) kay kung mag sige na lang ta ug dugang ug "Freon" as we call it here (mura ra ni ug papalita ko ug colgate katong close-up ) ang mahitabo sad ana is magkakulang ang oil charge inside the A/C sytem which also leads to oil starvation sa mismo system, ang primero symptom ana is maguba ang face plate sa mismo compressor kay gahi2x na man tuyukon ning gamay na lang ug oil nga compressor, sunod ang compressor na mismo mu ungot kay mga shatter ang ang mga bearing inside it...
Dapat kung unsa ang original set-up sa A/C system mao poy ibalik para mu long last gyud ang A/C System, now to find out nga aware ang shop about sa akong gipang storya kung naa silay Recovery/Charging Machine with Scale kana back to original na sila mutrabaho, or maski timbangan na lang just what I did on my car, proper oil/refrigerant charge, timbangan ra akong gigamit which eventually pariha ra sa mahalon nga recovery machine...but bagsak sa DEQ standards kay ako ra mang gipalupad ang refrigerant sa kahanginan (anyway im not in the U.S. right now )
BTW Freon is a brand of refrigerant, Refrigerant is the technical name, 134-a is the scientific name of a certain refrigerant...
thanks @KH0UJ
now back to the question, kung corolla big body owner ka, nagapa refill ba ka sa refirgerant? every kanus-a?
Every general cleaning boss, sa ako-a every year ko mag limpyo, every year sad ko mag ilis ug virgin refrigerant + 20% polyolester oil for 134-a, it`s a bad practice boss just to refill directly the car A/C system, maski 20 years pa na basta wa lay leak ang system di gyud na magkulang ang refrigerant charge nya di sad na siya mu deteriorate basta2x nga chemical, it takes 100-150 years para mudeteriorate na ang 134-a, i-assume nato nga naay leak gamay imong A/C system, magleak pud apil imong refrigerant oil since the oil used and the refrigerant are Miscible by design, so kada pahungaw sa A/C system mu apil pud na ang oil, or kung naay leaking gamay imong system sure gyud na nga nagkulang na sad imong system ug oil, so my advice would be fix first the leak that`s the time you recharge it with refrigerant + oil....
Nagkulang na gani ug refrigerant imong car A/C nya diretsuhan ra nimo ug refill let`s say every 3 months ka mag refill, maybe after 2 years or less maguba gyud na imong compressor, maayo unta ug di mu metal-to-metal ang mismo compressor, because if that happens your whole A/C system will be contaminated / filled with black aluminum particles that is very hard to flush, kinahanglan pa ug carbon tetra + nitrogen para lang malimpyo ug balik imong system which will cost you even more on the labor...
ahh.. i see..
during recharging ba, naa kay ilisan nga mga parts?
nag wonder lang ko ani karon gud kay 7 years nako nga starex svx 2001 model, never nahitabo nga nagpa recharge ko.. and until karon, bisan udtong tutok, sip-onon kas katugnaw..
Nope....a plain 5 minute job ra na boss, mao ni pinaka simple nga trabaho, kay top-up ra ang mahitabo, mura ra ka ug nag dugang ug engine oil sa makina, just hook up the A/C analyzer gauges then recharge it directly with 134-a refrigerant....
pero mao lagi, the question still remains....why is it lacking refrigerant? 99.9% ana naa gyud nay system leak...
if your doing a refill every less than a year, most probably naa leak ana gamay. Because usually pa karga ra ko every during pa system cleaning ko and thats a little over a year.
ako pud, gikan ko ila jojo,. magpa recharge ko..
barato barato ra unta sila ug cleaning and charging, ni quote man pud xag ilisan ang ako expansion valve ug drier..
nya iya imodify ang ako fan sa radiator.. mao medyo nidako... hehe..
kuan ba, kelangan ba jud ilisan ang expansion valve ug drier? sa uban gud kay cleaning + recharge ra ila.. hehe
Basin unstable na ang low/high side pressure readings sa imong A/C system bro, meaning nagkabara imong filter/drier or expansion valve, if that happens, ubos kaayo ug reading imong low side pressure ug medyo taas2x ug reading imong high side pressure, nya di sad kaayo bugnaw, magka contaminate man gyud na ang drier side ana kay ang mga pino nga particles gikan sa compressor diha man magtapok, magka daan ang compressor magkadaghan gyud ang nilabay niya nga aluminum particles kay ma worn-out man gyud na, labi na gyud ug ang nag process/cleaning sa car A/C system walay vaccum2x ug vaccum pump inig charge, meaning naa nay added moisture sa mismo system, ang filter/drier ang madali ug ka contaminate ana which will lead to pressure instability ug di kaayo bugnaw...
So as an S.O.P. ana nga klase nga mga A/C is to replace the the filter/drier and the thermostatic expansion valve or TXV para mabalik sa normal readings ang pressures both high and low side thus original balik iyang cooling effect @ the same refrigerant weight (650 grams if single evaporator), lesser braking horse power taken from the engine kay mas humok man tuykon sa makaina ang compressor nga balanced A/C pressure, nya mas bugnaw sad...
Similar Threads |
|