Kinsang naka suway ug inter-island? Naa unta koy mga following questions, hinaot unta nga maka hatag mo ug kasayuran niining akoang mga sugyut.
1. Unsa nga fuel gamiton sa main diesel engine? Diesel ug bunker gehapon? Kung bunker, bunker C ba gehapon?
2. Sa mga majority nga mga barko, asa dapit magpa tubil (or, mag bunkering)? Especially kanang bunker ang e refuel.
3. Pila ang kasagaran fuel capacity sa mga average inter-island nga passenger, especially kanang Ro-Ro?
4. Kung bunker man gani ang gamiton, diba naa man nay e maintain nga temperature? Unsa ang gamiton para e maintain ang temp? Usually, steam ang gamiton sa international. Mag tan aw ko sa mga average or gagmay nga Ro-ro, murag wala man siguro nay dala2x nga boiler, sakto ba ko? Or electric heater ra ang gegamit para pagpa init sa bunker fuel?
5. Mogamit ba gehapon ug compressed air ang mga main diesel engine para start-up? Kung mogamit, unsa nga klase nga air compressor ang kasagaran ge gamit sa barko? Kay sa landbased nga planta, ang gegamit kasagaran para sa mga auxiliaries kay screw-type rotary compressors man, naa pod uban mag gamit ug centrifugal type... mag gamit ra ug reciprocating kung naa jud siya special purpose para sa manufacturing. Ang sa barko, unsa man?
6. Ang chief engineer, mo apil gehapon ug watch-keeping sa mga inter-island? Especially kanang mga gagmay or average type nga roro or bisan cargo? Kay kadjot ra gud nang byahe sa inter-island.
7. Kung inter-island, mga pila ang sweldo sa oiler? Kung 4th engineer / 3rd assistant engineer?
8. Unsa ang kasagaran / common nga main diesel engine gamit? V-type or In-line? Pila ka number of cylinders ang common para sa 900-1200 hp?
9. Mag turning gear gehapon before startup ang main diesel engine? Sa landbased diesel power plant, basta dagko na ug capacity (more than 3 MW) kay e turning gear man namo. Sa international/overseas, I know gebuhat nani nila. Ang sa inter-island, especially mga Ro-Ro kung ila ba gehapon ning gebuhat.
Salamat!