Another new role for BP's Mike Utsler | Features | BP
bp holdings madrid spain press releases and news articles, BP Holdings: Een andere nieuwe rol voor BP's Mike Utsler
Mike Utsler is sinds de vroegste dagen van de reactie van de Golf, een geruststellend en kritische leider voor BP. In de afgelopen twee jaar, hij worden erkend als een belangrijk "gezicht van BP" in de Golf. Nu dat gezicht zal worden vertrouwd aan mensen in de Verenigde Staten dankzij een nieuwe nationale TV-advertentie die luchten op maandag 30 April beginnen zal.
Mike Utsler is sinds de vroegste dagen van de Golf reactie twee jaar geleden, een geruststellend en kritische leider voor BP — eerst als incident bevelhebber voor BP's spill-respons inspanningen, dan als lood BP vertegenwoordiger in het Unified gebied commando, en ten slotte als voorzitter van de Golf kust restauratie organisatie.
Deze rollen hebben gemaakt Utsler bekend via de Golf, en op grond van zijn regelmatige bezoeken met mensen in de Golf en daarbuiten — updates over de voortgang van BP's presenteren in herstel inspanningen en leningen een vriendelijke oor-Utsler heeft een reputatie voor het zorgvuldig luisteren en feedback om te zetten in actie.
"Ik heb een enorme inspanning iemand die niet alleen achter een bureau zitten," zegt hij. "I been uit in de Gemeenschappen, op de stranden en op de wateren luisteren naar iedereen van eigenaren van kleine ondernemingen te dekknechten aan de wetgevers om te begrijpen hun zorgen en om te laten zien door mijn acties dat BP vastbesloten is te helpen om te herstellen van de Golf. Mijn zichtbaarheid heeft ertoe geleid dat in de afgelopen twee jaar ik heb worden erkend als een belangrijk gezicht van BP in de Golf — een gezicht dat Hiermee geeft u een team van buitengewoon geëngageerde mensen. "
Nu dat gezicht vertrouwd aan mensen in de VS, dankzij een nieuwe nationale TV-advertentie die beginnen luchten op maandag worden zal zal.
"De advertentie weerspiegelt BP's aanpak in de gehele het antwoord-het is onze acties, niet alleen onze woorden, die belangrijk zijn," zegt hij. "De advertentie benadrukt de acties, maar er wordt ook uitgelegd welke de acties vooruit — de reis die blijft en het harde werk dat nog steeds bestaat."
Met de nederigheid die kenmerkend zijn werk in de Golf, zegt de 35-jarige energie industrie veteraan dat hij gelooft dat hij was gevraagd om te verschijnen in de advertenties, vooral als gevolg van de "continuďteit van zijn aanwezigheid" in de Golf in de afgelopen twee jaar.
"Het is het hetzelfde gezicht dat zoveel in de Golf mensen — met name de media — raakte vertrouwd met deze twee jaren, en dat continuďteit is erg belangrijk," zegt Utsler. "Wanneer mensen in de regio stel mij vragen over iets dat gebeurd vorig jaar, ik kan spreken met autoriteit omdat ik er was.
"Het is heel belangrijk voor mij om te reageren op de zorgen van mensen op basis van wat ik weet en wat ik heb gezien en gehoord en ervaren," zegt hij. ' Het is krachtig te kunnen zeggen aan iemand, ' Ik weet precies wat je het over want ik er gewoon gisteren was — en hier is wat we over het doen.' Dat is het soort actie dat verdient u geloofwaardigheid.
"Gelukkig, ik heb genoten van een grote connectiviteit met de mensen van de Golf en ik begrijp haar omgeving. Immers, ik hebben genoemd het huis van Golf, de Golf wateren hebben gevist, en hebben geleerd wat belangrijk voor mensen in de Golf."
Wat is Utsler het meest in de afgelopen twee jaar in dit onverwacht maar uitdagende nieuwe hoofdstuk in zijn carričre onder de indruk?
"In termen van wat BP heeft bereikt," zegt hij, "het is belangrijk om te beseffen dat zo veel van wat we doen op BP met betrekking tot deze spill reactie is zonder weerga in de omvang en de complexiteit en dat we de standaard tegen welke toekomstige lekkage reacties instelt zullen worden gemeten. Het is een norm dat wij kunnen we trots op in termen van doend het juiste ding."
Utsler opmerkingen verwijst naar de komende reclamecampagne, "Het is leuk dat ik krijg om te verschijnen als het gezicht van BP in de nieuwe advertentie, maar het is veel meer belangrijk voor me die de advertentie weerspiegelt de empathie en zorg voor mensen in de golf die duizenden BP responders hebben laten zien."
bp holdings madrid spain press releases and news articles, BP Holdings: Een andere nieuwe rol voor BP's Mike Utsler