Guys, naa mi pldt connection mga 8 months na ang nilabay since nagpa reconnect mi kay nibalhin mi sa lain place. Ni sugot mi nga mag continue mi ug bayad while gi balhin ang among connecton kay ingun pa sa taga PLDT mas dali daw mabalhin kung continue mi mag bayad kaysa mu undang mi ug bayadthen mu start rami ug bayad kung naa nami bag-o nga connection. Ang nahitabo, niabot ug 3 months wala pa nabalhin ang amung linya ug pag abot sa mga technicians kay gitaud na ang amung linya, gapaabot pajud mi ug 1 month kapin para sa re-connection hangtud nga nawad-an nami ug pag-asa wa nami ni bayad nila hangtud nga naputlan mi. Almost a year na cguro wala nami gagamit sa amung PLDT kay shempre wala naguy internet then wala poy dial tone. Ang nakapait gipasaligan pajud mi nga dali ra mataud ang amung linya kung mag continue mi ug bayad bisag wala pami gita-oran.
Karun, naay ni text nga from Office of Atty. Cervantes of Pacer Collection Agency of PLDT daw cya nya pabayrun mi ug 12,983.69 sa telephone daw. Ni wala cya gahisgot sa internet connection. Then wala pud bill nga niabot sa amoa since atong notice nga putlan nami.
Unsa man inyo pagsabot ani nila, scam ni? Please help.
Thanks