hello again istoryans..
para ma resolve na ni..
ug para di na ma "further daot" ang "name" daw.. sa TS...
e close na ni nga thread..
me and the TS, will talk this personaly.
![]()
hello again istoryans..
para ma resolve na ni..
ug para di na ma "further daot" ang "name" daw.. sa TS...
e close na ni nga thread..
me and the TS, will talk this personaly.
![]()
Grabeha gud ana nila..manirahay ug customer paeta..nireklamo unta ka bro ky right mana nimo..kini sa pic mao ni imo orig nga hard drive??or mao ni ila giilis?
brad its not we change your hard drive sometimes if dili nana cya mo toyok ang motor nimo mao na ablihan nanamo ang hardrive nimo if naa b gyud na problem we dont change hardrive its self and also amo ng tang tangon gyud ang sticker s atobang kay tongod ang mga screw ana naa s ilawom pilit kaayo na ang cover ana. if you have complain sa shop please go directly sa shop not to vocal here in forum if dili gyud madala storya dd2 dts d tym.
but for most ni complain naka nila about ani?
you verify us or call us ds number 4177319 look for jommar about your complain
thank you
richie villacarlos
asa dapit na techshop bro? unsay tupad ana na store?
mao na ilang gi ilis.. wa jud ko kabantay.. kay wa nako ablihi akong netbook
bro sorry sad bro about ds but if you have complain complain lang sa amoa tabangan tika onsa gyud imong complain about ds i will tell them about ur consern.
@bohol: topad rami ni carlotech
hope ma settle na na ninyo bai kay lisod kaayo madaot inyo image sa store wala na jud muanha ug magpaayo sa inyoha..
the store should have called the owner to inform him regarding the procedure ---- opening of the HD. wala ta'y samok.
Similar Threads |
|