maaung adlaw fellow istoryans... unsay ika tambag ninyo about ani... need some advice sa mga naay experience nah ug ingon ani...
nag request ko sa taga globe customer service nga ipa re-route/relocate ang cable wire sa internet connection namo dre sa balay. gikan sa utility box padung sa poste, connected directly straight which is above sa roof sa usa ka balay nga tupad namo... nya karon kay nag expand man ang tupad namo nah balay 2nd floor kebale sa house, den sangit man ang wire namo, di sila maka butang ug halow block's para sa wall sa building dayon, kay gihuwat nila nga ma pabalhin sa namo ang wire daan, ayha nila mapa trabaho.
So miadto ko sa globe customer service sa mall. gi ignan nako sila nga ingon anah ang story. na shock man lang ko nga pa bayron man nuon ko nila ug 950 pesos para sa fee sa re-reouting/relocation lang sa wire... 950 pesos!!!! what dahh...... ang monthly dues namo is 995 pesos lang. nya pa bayron mi nila ug halos mu equivalent na sa monthly dues namo. pagka dakong binuang ba sad gud ana. To think nga kami nah ang na abala, kami pay oblige na mu pay sa ilang overrated fee... kung gi plastar pa lang unta sa mga installer ang pag butang sa wire nga di muagi sa atop sa among silingan, gi pangitaan nila ug paagi nga way sabod. di unta ma ingon ani. Kami kintabi ang mag suffer sa sayop sa installers. Di sad gyud tingali maayu....
Pasenxa namo kung murag high blood ra kaau ko dre sa forum. kay dre nako gi pagawas akong pagka dismaya sa ilaa. Wa sa ko nag yaw-yaw didto sa mall kay chix raba kaau ang mi entertain nako nga customer service rep. mauwaw sad tah. nya basin ma uwawan sad si miss beautiful kay daghan raba kaau tao. Mao ni kalma lang sa ko, nya uli sa balay.
anyone dinhe nga naka experience nah ug ingon ani. need some advice. Thnks in advance. hope to hear some feedbacks soon. good day 2 all...