Pirmi na dyod ko kabantay aning mga restaurants ug kan-anan na walay libreng tubig kay baligya. Kana bang magbayad kag P2 para makainum kag tubig na mineral o di gani ang ila tubig bottled water and you have to pay for it. Kasabot man ta sa uban na di manginum ug tubig basta dili mineral pero unta naay choice ang customer kung unsa na tubig iya imnum, tubig ba sa gripo o kanang baligya.
Dapat naay free water ang tanang kan-anan, ok ra mamaligya sila'g mineral water basta naay libre na tubig sad. Kung matuk-an uroy ka no unya nashort ka sa budget di ka kaimum ug tubig? Tinonto! Unta magsabot sad ang mga negosyante kung unsay dapat or dili. Nganong papaliton man nimog tubig ang imong customer na kinahanglan man dyod moinum ug tubig after ka mokaon di ba? Pareha ra nag pabayran sad nimo ang kutsara ug pinggan na gigamit kay gamit sad if mokaon ka?
Dili na pwede na balewalaon nato ning dili mao oi, nanaghan na ni silang mga kan-anan na puro ginansya ang sulod sa utok sa tag-iya. Ireklamo dyod nang mga walay free water na kan-anan ug ayaw pasagdi na ok ra...kay di dyod na ok! Don't make the wrong seem right!
These are the numbers to call kung naa moy masugatan na ing-ani ang modus...you can inquire here what to do with these kind of cases.
Cebu City Hall
253-0358
254-8762
(sa cebu city rani ha, hinaot na ang ubang lugar sama sa lapu-lapu magpakabana sad sila'g badlong sa ing-ani na cases)
Ayaw pagpasagad sa imo katungod! Gusto tag asenso di ba? Hala tabang tag sugpo sa mga dili mao na binuhatan. Start loving your country now!