10-07-10
Bad experience pud nako ganiha sa PCQUICKBUYS. After ko nila gisaaran nga replacement sa akong WD 320GB kay nahutdan kono stock. 2nd Experience na ni nako nakadawat ko og BAD WD HDD. Dako kaayo Tatak sa luyo sa Warranty Repalcement Conditions Kuyo sa Resibo "1 Month Replacement included ang HDDs"
whole system ako gipalit, 2 days ra jud tawn nagamit, nadaot na ang HDD.
i went back, replacement unta pero nahutdan og stock, they said follow up lang. Pwerte pa jud nako balik2x hangyo nga mag change higher capacity ko mag add ko cash pero DILI jud sila mosugot. What i did, nipalit nalang ko Seagate 250GB para lang intawn magamit lang ang whole unit dayon.
everyday jud ko magtawag for 1 week.
wala ko nanawag nihapit ko ganiha sa SM nangutana ko og printer dayon nangutana pud ko naa ba sila WD 320, niana ang cashier "NAA"
Nibalik ko para kuhaon ang receipt, pag abot gianan man hinuon ko "wala pa baya ni naabot sir, RMA paman ni" ako gianaan, ngano gud tawn nga less than 2 weeks paman na. nangutana na baya ko ganiha nya naa na daw. The tech asked kinsa, ako gitudlo ang cashier.
LAGOT kaayo ko sa cashier kay Deny jud sya, igo ra daw kono ko nangutana og epson.
Gi insist pa niya RMA daw to ako HDD, lagot kaayo ko, ako jud gibagolbolan,
ang salbahis nga cashier gianaan ra ko kalit asta ang tech, "ALISDI NA! ILISI ANG SERIAL". I suddenly stopped whining pud.
See? unsa gud tawn na nga SERVICE.
I know familiar jud na sila nako, it doesnt matter man sad.
Mga Buyers, take note of that Cashier lang. Nindot unta sila og mga Baligya, Bati lang og Service