Ang 12valve. mas kusog jud og power, thats for sure. Pero pariha ra ba ni sila ka lig.on kaning duna na makinaha?
F5A = 6 valve
F6a = 12 valve
I got the impression na mas lig.on daw ang 6valve kay mas gamay ang parts na ayohonon, mas simpol.
Ang 12valve. mas kusog jud og power, thats for sure. Pero pariha ra ba ni sila ka lig.on kaning duna na makinaha?
F5A = 6 valve
F6a = 12 valve
I got the impression na mas lig.on daw ang 6valve kay mas gamay ang parts na ayohonon, mas simpol.
6 valve- barato, economiya, sayun ayuhon, lig on...
puros na lig.on brad, what matters is how you maintain it...
pareha ra na ang kalig-on dpende sa pag amping.... ang prob sa 6v if kargado hina hatak kinahanglan ka rev that means needs more fuel to burn para lang maka arangkada, inig tungas mabilin needs more rev para dili maalanganin tungas.. then ang pyesa padulong nag kawala, if naa man seguro mahal na pud...
naa mi 6valve 4x4 pero di ko ganahan inig tungas kay byaan ka sa 12valve, pero sa hiway nga pareha mo nakarev magpatas ra mo ug dagan dpnde na lang sa differential if hi mid or low.. ky makaapas mn ko ug 12v nga scrum 4x2 basta level lang ang dalan...
and now nangita ko 12vlave makina para iilis kay nibigay na jud imbis sa tambutso moaso, sa carburador na nuun hak4x...
Kinahanglan pa abrihan ang batikolon, para maihap ang ngipon.... ug wala ko nasayop ang amoa is 7/42 or 7/45 dugay naman gud to nko gipaoverhaul ang differential para malimpyohan jud ug mailisan ang oil...
Similar Threads |
|