naka sulay nako 2 times jud grabi.. cgi lang ug pasalig...
1st:
Sa amo dapit ky puno ang linya sa globlines wla daw vacan.. so nagwait me nya ingon cla mas maayo na dili prepaid.. line lang jud .. so naa daw nagpa cut.. gi tawagan mi na mo byad dayon bisna asa na center sa globelines para ma reserve and mataoran na.... so magbyad mi dayon sa SM. nya they told us na after 1week i think mataoran na daw mi mag wait lang mi... so, expect nami na taoran ky nakabyad nama nmi..
after 1 month la pa jud.. wala kaayo mi naka followup ky busy kaayo. pagkaadto nako SM branch sa customer care ko nangotana.. nya iya gi ask ako receipt and pagtanaw nya sa computer naa na daw naka taod after 5 days.. so, twag cya sa engineering department.. ako nagpaminaw na jud ko.. i know therir something wrong but still ila pa gipangita onsaon... lakaw nama nsya sa sulod and twag nasad cya sa ayala branch nya ddto daw nagbyad ang kato ila nataoran nya iya ingon ddto na mas lakas ba daw ang ayala.. naka dongog ra jud ko and wla na sguro cla mahimo duol cya nako and ingon na ngano daw wla namo gi follow up.. nahatag na nuon sa lain.. tarong ba gud na na atoa na nuon na sala.. na nagexpect nata na taoran ky nana ka recceipt.. computerize pa jud.. nya ingon cya na old subscriber daw na.. so alangan daw ug kato moy putlon..
grabi sa.. ana d-i na padogayay d-i if kita mga new mag apply nya naa ganahan ila old subscriber ganahan ila ihatag? nya ingon pa jud ang girl ddto na if wla makitan lain na line ky i refund lang daw.. gi sayonan lang jud cla mo ingon ug refund nya kita pa nuon paka sadon...
2nd:
ky mao lang gihapon nagbyad nasad mi sa mismo niadto jud sa amoa naa sad receipt.. nya same promises after 3-5 days nana but until now wla pa jud.. hahay ang globe intaw... nindot kaayo ug serbsyo?