specifically kato jung teller/cashier nga pinaka left na assign as of may 20, 2010.
hilas kaayo. naa ba nay silay lkatungod mangasaba sa ilang customer?
di hinuon ko subscriber nila gisugo raman ko bayad sa telephone sa among office
mao jud ning linyaha nakapasurok sa akong dugo "swerte ka sir, daghang taw ron" hilasa oi. tono jud nga nangasaba jud ba
nya naa pay mga sumpay nga nangasaba jud. di nako ma replay iyang ubang gipulong.
mao raman ni akong gisulti pag abot nako sa atubangan "wala bya ko kabalo asay fill upan ani" kay wala man ko padad i ug bill, tel no raman ang gipala nya check, wala pud ko kabalo kinsa nakapangalan ang telefon kay employee mn to sauna nakapangalan nya di ko sure. mao dayon to iyang gitubag nya ni beep dayon sya ug laing number. wala jud ko nilakaw, after sa usa, iya ko gipangutana sa tel no nya gipasuwat. nya bagulbol dayon
obvious jud kaayo iya kong gi reject? klaro kaau binastos man. laliman uroy ug paabot bayhana.
kinsa man to taga globe diri, i hope mapinpoint ninyo ning bayhana kay wala jud nako maklaro iyang ID kay gamay man letra. mura man ug di ganahan modawat ug bayad.
wala nalang ko nagtingog pero deep inside galagot jud ko.
nababaye palang ko ai, mababa-an jud to nako.