Page 1 of 6 1234 ... LastLast

Default Need all the possible solutions to help a Girl get over her broken heart!

im in love with a girl.. nga bag-o ra sila nag break sa iyang boyfriend.. where ilang relationship kay ni last ug 8 years.. unsay possible way to help her move on?? i just need your opinions..

dili ka maka help ana brod... kung inlove ka niya, just show her that you care for her.. ayaw lang ipamugos ang imo self.. lisud kaau na kuhaon ang trust ana nga girl kay bag.o pa bay sila nag.buwag sa iyang uyab.. naa pa sad na possibility nga mag.uli na cla.. gawas kung minyo na ang guy..

wait lang jud brod... kung para imo na cya, mo abot jud na ang time.. just be there for her lang jud.. ^_^

bi ato killtison be,, asa sy aga work, unsa iya trip o style pra matagaan ug idea hehe

lisod2 na bro...8 years isnt just a piece of pandesal for me...it's a whole loaf of bread...

Quote Originally Posted by Researcher99 View Post
    im in love with a girl.. nga bag-o ra sila nag break sa iyang boyfriend.. where ilang relationship kay ni last ug 8 years.. unsay possible way to help her move on?? i just need your opinions..
    Stay with her for always.....find things nga malingaw sya nimo.....ayaw ogkaya tong panghitabo nga nangagi nya.......make her laugh with you for always. Make her happy.....basta permi lang mo koyog...kung mahimo share your secrets on her para makabaton syag trust nimo pud in return...

kanang relationship nga nilapas nag 6 years kay panagsa nalang na mag uli...Y man?? nakaila nakaayo mo anah..gipangpol an namo maaong nagbuwag... mawa na ang thrilling sa inyong relationship kay naugkay naman tanan.....

Quote Originally Posted by Researcher99 View Post
    ayaw jud pag suggest suggest niya nga magbalik sila kay imo nanang chance ^^
    if u reli love her, ipadivert siya
    ask her out somewer
    kanang di sya makahinumdum sa guy
    kanang unique
    just be different and be urself
    God Bless ^^

kaya mo yan!

Blog Entries
    What she's feeling right now is temporary. It may change.

Nobody can condemned people if they are feeling down and low because they are the only one who know the level of their emotions.
    Last edited by Peenut; 04-29-2010 at 12:51 PM.

Wink lagot nah..

naku nman..lisura ana wui..nweiz, u sure inlove kas gurl? or bcn u just feel sori for her of wt had hapend to her and her ex? but if serious jud ka.. just mke her feel ur not leaving her esp.de moment of her life.. but dnt expect nga mgkakamu.. mush lot posible mgblik rna. But if not imo nna saon nimo bsta for now dstance lng muna u feelings for her.

ang relasyon mura gyud na ug sugal, walay ka siguraduan kung modaug baka or mapildi but for me, rather take the chance to show her how u feel rather than stop and just think what if because of fear. ug mobalik man gani siya sa iyang ex, be happy for her (murag dali himuon noh) but kung makakita siya sa imong sincerity, di u gain her because u showed her genuine and true feelings

C.I.A.
    Blog Entries
    kamanga lang brod oie.. hahahhahaahha!
    sus santong paspasan na ne.. wakikik

betaw seriousLy, serious..
    inlove jud ka?

aw... ipa divert ceag mga nice things... but if years wala pa cea ka appreciate sa imong ginabuhat!
    byae! sus!

11.    Advertisement

Page 1 of 6 1234 ... LastLast