ask lang ta ko ninyo diri kung kinsa naka try og pa convert sa fuel injected nga multicab engine.. kana butangan og carburador og intake.. mao man gud suggest saa amo mekaniko.. need your inputs/ thoughts regarding this matter.. daghang salamat....
ask lang ta ko ninyo diri kung kinsa naka try og pa convert sa fuel injected nga multicab engine.. kana butangan og carburador og intake.. mao man gud suggest saa amo mekaniko.. need your inputs/ thoughts regarding this matter.. daghang salamat....
bro, i suggest follow mga suggestions given here:
https://www.istorya.net/forums/automo...e-inquiry.html
as i have said; naka fuel injected na gani convert pa man hinoon to carb. nga ang carb mas kalas man gyud na ug consumption sa fuel bisan asa pa bali balihon.
- g
ok sir ako try og consulta lain mekaniko. naa mo ma recommend kamao ani? going back to my question sir, kung modayon mi ani ang disadvantage is ma kalas na siya og gas? napa lain disadvantage ani sir?
among kia pride na convert na from EFI to carb. palit raman ka ug carb surplus ana nya naay ipang condem.. disadvatage sa EFI kay lisod i tune sa mga mikaniko kay electronic mana gud, where as sa carb dali ra kaau i tune up labi na mag trouble ka long distance. dili man kalas ang carb basta kamao lang mo tune sa a/f mixture ang mikaniko.
Last edited by necrotic freak; 05-07-2009 at 01:39 PM.
sakto nang gi mention ni @necrotic freak, ang carb dali ra troubleshoot ug repair and tune-up kay all mechanical. thats an advantage sa carb. with FI, disavantage kay kon guba ang ECU pirmi gyud ni tirik. either re-program the ECU, kumbinar sa EDU or ilis tibook ECU. mas barato sad mag ilis sa pyesa sa carb.
about shops, try daw anang shop sa may mambaling facing nang eskina sa SRP, before sa casa sa mitsubishi if gikan ka south.
- g
@ necrotic freak- salamat ani imo info sir.. mao jud na ang gi- ingon sa mekaniko.. pwede ra man daw ayohon kung pangita-an jud og pyisa. pero ang problema kay ang e ilis kay surplus ra man gihapon, so ang quality di jud niya ma assure.. nindot jud unta daw ang fuel injected nga makina pero kanang brand new, problema kay surplus man gud daw ni so di jud ta ka expect nga same sa brand new,,may lang og maka timing ta.. hehe ako lang ingnon ang mekaniko nga i tarong og tune para di kalas og gas.. hehe sir pila kaha to inyo nagasto pag convert sa inyo, ka remember pa ka? salamat
@guilliam- ahh so mas dali ra ayohon ang carb nga engine,, mao jud na nahitabo ani nga sakyanan sir, kalit lang og tirik, kung di man gani tunga sa dan.. igo raka pa abton, di na ka pa ulion.. unya ang mag sige raba gamit ani kay ako father in law sa labangon,, medyo edaran na.. so lisod kaayo kung matimingan siya.. ang tag-iya gud ani kay seaman tag 2mos ra mo uli kada year, so most of the time standby ra ni kung wala siya, gamit-gamiton ra usahay sa ako father in law.. dayun lang siguro mi ani convert to carb sir. pero mag agad pa ko sa ak brod in law siya man mogasto.. hehe ako ra iya gisugo..
try pud ko inquire ana imo gisulti sir murag textar man siguro name ana nga shop.. salamat kaayo!!
mao gyud textar.
sayang man gud kon imo tibouk engine ilisan as you mentioned in the other thread. kay ibaligya nasad nimo ang imong daan. lisod sad magbaligya ka nga you know naay defect or gubaon na ang iyang FI. pero solid pa man ang tibuok block gyud; convert na lang mas cheaper pa gyud.
- g
mao jud sir sayang kaayo and daghan pa jud hasol, wa man jud ko ni agree ato nga ilisan pero insists man gud ako brod in law nga ilisan lang engine kay 6valve ra daw to.. mao to ako gipa tanaw sa amo kaila, 9 valve man diay ang engine so mao to na usab ang plano... pero timbang2x pa mi ani, ang finacier man jud ang last say ani kay mao man gadala sa kwarta.. hehe
salamat kaayo sir..
OT: sayanga oi namatay ako lab pag feb lang jud apil unta ko inyo dog walks... =(
Similar Threads |
|