this is just an observation during the tourismo job fair.
1. wala sila ug sistema.
- nag advertise sila na mag pa pre-reg ang mga applicants online:
- Mass paspas pa maka sulod ang walk in kaysa nag pre reg for every 100 na sulod sa walk-in 2 to 5 lng sa pre-reg.
2. rude ug bastos ang organizers especially ang kadtung babae na "Amyz?"( heavy built na gamay) ug laki na nag puti ug t-shirt (flatop ang buhok).
- they cannot take complains
- Sakto ba na tubangan ang tao nag complain na "Ikaw na lng mag organize" " kng ayaw mo pumila wag ka nang pumila"
"Do you know how hard it is to get all these company together to offer you jobs"
- the persons complaining was verfying why na ang pre-reg hunay kaayo ang movement sa ila line kaysa walk-in.
- sunod kuusog kaayo mu-talk back sa nag complain wala no nag complain kinsa man ang na-a sa ila atubangan.
- Sunod bakakon pa gyud he was asked by one guy kng sila nag organize sa Manila na tourism job last year Tubag ang buang ug "OO"
(Hello lahi ang nag organize sa last year sa manila mas organize sila kaysa inyo hibuhat sa Cebu. And it was not you)
- Did they ask sa mga volunteers na sige lng complainan sa mga tao ug ang guard sa sm na-aapilan ug complain na takdan sad sa pag tubag " yaw na lng ug linya"
- they cannot accept na na-a problema systema.
My oppinion:
kng pre-reg ka mas paspas ang line k d naka mag encode. that means check lng nila kng nag pre-reg ka then give you the card.
Unsa nahitabo sa pre-reg line na-a mga applicants na nag pa -encode pa.
Kng nakadungog mo sa duha lagi lami kaayo supaon ug duklon.
and with their remarks lami kaayo tubangon na " Sorry ha lisod diay to do your job murag gamay diay ang kwarta ang hibayad ni Ace durano sa inyo para mag organize"