Page 2 of 13 FirstFirst 1234512 ... LastLast

Quote Originally Posted by letsee! View Post
    You are in a difficult situation.First wala unta dapt musogot mag-live in gusto mn diay ka ug kasal....you see ikaw medyo conservative pero siya dile...try to him one-on-one regarding what you wanted for your family.if wala gani effect japon niya try to talk with your close relatives or his relatives about the matter....If wala gani japun effect sa imu partner thats the time you need to stand wth your decision. dile pwide sunod-sunoran lng ka pirme...you are in the right way.gud luck to you.

i was trying to intervene the same thing, nga dili sa mi magpuyo, nibalik ko sa amoa actually, brought my four months old daughter at that time, and stayed with my fam, kami ras akong anak, pero murag lain kay kani laging mga tao, asa man diayng papa ani?? left and right ang pang.echos... till i for once decided to stay with him, sa iyang boarding house... then moved to an apartment that we currently lived at... pero that feeling lagi nga dili ka secure...though the love is there, the caring is there, pero at the end of the day, patyon kos depression... which is ironic sa iyaha, contento kaau siyas iyang gibati, tsssss... saon nlng...

the last plan we had was next yr napud daw, after the first death anniversary sa akong mama, ambot lang.... pero right now, im doing my best nga dili nako magcge ug huna2 bout ana, that before that expected wed date napud kuno kay well-establish nako, thnking of going abroad, goodbye nlng ang peg and will bring my daughter... as of karon, enjoy2 nlng cguro ang show... as of now, i wanted to give up, as in bag.o ra gani ko galayas2 hahaha, though walking distance rapud hinuon among house from the apt that we are renting right now... haay..

I call this "the 5-year relationship dilemma". I know how you feel. I got stuck also with this. Lisod man sad jud tinud-anay sa part sa laki mo commit in terms of expenses. Ang importante is, maayo ra ang dagan si inyong relationship and kibaw jud mo sa isigka plano ninyo.

Quote Originally Posted by Echelnalf View Post
    I call this "the 5-year relationship dilemma". I know how you feel. I got stuck also with this. Lisod man sad jud tinud-anay sa part sa laki mo commit in terms of expenses. Ang importante is, maayo ra ang dagan si inyong relationship and kibaw jud mo sa isigka plano ninyo.
    ..in time, ill outsmart him.... thanks sa mga nag.advice..

bottom line> its your decision TS

Kahibaw ko frustrated naka ts, pro kong gusto jud ka nga makasal mo duha, paghimo og plano, budget, og monthly pledge sa inyong wedding fund... kamo duha mag butang og money ani nga fund.. then ikaw gunit sa kwarta para secure ka. Og di siya mo agree ani nga plan, buwagi. Og ayaw na i uli ang kwarta.

I think ang laki kai ga duha duha na nimo, base sa imong behavior... feel nako clingy ka nga person og insecure, and sometimes selfish... so he doesnt value you much, mao nang di na gusto magpa kasal nimo.. and it will not change until you make an effort to stand by yourself.

Quote Originally Posted by naglibog.nako View Post
    Kahibaw ko frustrated naka ts, pro kong gusto jud ka nga makasal mo duha, paghimo og plano, budget, og monthly pledge sa inyong wedding fund... kamo duha mag butang og money ani nga fund.. then ikaw gunit sa kwarta para secure ka. Og di siya mo agree ani nga plan, buwagi. Og ayaw na i uli ang kwarta.

I think ang laki kai ga duha duha na nimo, base sa imong behavior... feel nako clingy ka nga person og insecure, and sometimes selfish... so he doesnt value you much, mao nang di na gusto magpa kasal nimo.. and it will not change until you make an effort to stand by yourself.

tsk3 made sense.... but earlier sa among live.in years, i made myself ideal, too patientious and everything nice for him to marry me, but there was never a sign for him to propose til i get tired, i talked it out to him, he just made effin promises that never came true, and it was after those points that i became irritable, moody, war every month and occassionally hating him soo much...but at least he would make efforts for me to calm down and reassure again, ive always wanted to break up with him whenever we fight, pero u know that feeling nga u can't let go? bisag lugi na kaau kas relasyon ninyo, pudpud nakas tanang depression, but still u decided to stay, something like oh my bullsh**! haay, i don't know but cguro, after all, u can't really force a man to marry, i can't force my man to marry me, im tired of trying and just look pitiful..... if they want to then you're lucky, if they don't, then just bring out the best in you and your relationship nlng cguro and cherish whatever we both have to the fullest, for no one knows, not even us, that whether its going to be me and him in the end....

for those who gave their advice and continously giving, thank youuuuu kaau , as in nakatabang jud kaayo xa nako, narelieve jud ko, i have been really planning to commit suicide, i actually got some traces already, nya murag ma.anghelan lang sad cguro ko, makahuna2 kos akong doter.... lisud jud.... lisud... and unlike sa fb, u can't really tell ur problem, d ka kasabwag sa imong gibati kay mauwaw lagi, kani laging naa sad kay gi.ampingan nga pangan, unlike dri sa istorya, makasabwag kag wagas, and everybody gets to advice you without prejudice.... like you guys are internalizing the situation... and im sooo thankful for that, for the drop by advices..... more power @istoryans! have a safe evening, uwan2 raba...

TS before ka mag decide ug buwag, huna hunaa sa if unsa mahitabo sa imong bata. ok ra ba nimo mo dako na wala silay papa? TS if mao ra na ang issue nga wala ka pakasli nya makigbuwag naka mabaw ra kaau na nga rason. ang uban man gani buhaton ang tanan ma save ra ang relationship labaw na naa nay anak... atleast makabuhi sya sa imong bata ug matagaan nya ug maayong kaugmaon.

Quote Originally Posted by hamtaro.jan View Post
    TS before ka mag decide ug buwag, huna hunaa sa if unsa mahitabo sa imong bata. ok ra ba nimo mo dako na wala silay papa? TS if mao ra na ang issue nga wala ka pakasli nya makigbuwag naka mabaw ra kaau na nga rason. ang uban man gani buhaton ang tanan ma save ra ang relationship labaw na naa nay anak... atleast makabuhi sya sa imong bata ug matagaan nya ug maayong kaugmaon.

i am thinking the same way @hamtaro all for my daughter nalng jud, agwantahon ang dapat, agwantahon, importante we're still both happy with each others presence... haay... its really hard when there is no one you could run to when you got these kind of problem, i myself did not came from an ideal family, broken family to be exact and my father's prinsipyo is soooo bati.... ang nagdagan ra gyud sa akong utok karon is ang dignidad nga dapat mapakasalan ko, nga dapat i will never end up tagged as "single mother".....tsk3....but its different, the wedding decision must come out mutually....

11.    Advertisement

Page 2 of 13 FirstFirst 1234512 ... LastLast