Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 10 of 17
  1. #1

    Default cold air intake, air filter. fuel efficient or not?


    some say kalas daw gasolina ang intake ug air filter, some say makasave. aha'y tinuod ani mga chui? nagplano man gud ko magintake..

  2. #2
    C.I.A. Platinum Member chadix24_7's Avatar
    Join Date
    Jan 2006
    Gender
    Male
    Posts
    5,533
    Quote Originally Posted by twisteddd View Post
    some say kalas daw gasolina ang intake ug air filter, some say makasave. aha'y tinuod ani mga chui? nagplano man gud ko magintake..
    Cold air intake - Wikipedia, the free encyclopedia

  3. #3
    it all depends on your driving habit..kalas kay mag cge man kag banat kay malingaw ka mas gaan xa dad.on..pero economiya rna kung mag normal driving lang jud ka..=)

  4. #4
    Ang combination sa hot air intake ug cold air intake ang nindot nga setup. Car manufacturers already knew about it several years ago. Panagsa lang ka kakita (swerte nalang gyud kung kakita ka) ug ing-ana nga setup on cars nga para sa country nato ibaligya. Adto panan-aw sa surplasan ug combination sa cold ug hot air setup.

    Ang tuyo sa hot air, pang expand/bungkag sa fuel aron mas maayo ang vaporization. Ang tuyo sa cool air, mas daghan ug content ug nindot isagol sa bungkag nga fuel. Daghang pamaagi ang pag implement ani nga setup, the only limit is only your imagination.

  5. #5
    LIKE jud ko aning VERNIE...
    mau kau!

  6. #6
    depende rna sa imu pg drive.. actualy economiya na xya.. free flow na gud nah den gaan padaganon...driver ra prob anah imu kalas..

  7. #7
    Quote Originally Posted by vernie View Post
    Ang combination sa hot air intake ug cold air intake ang nindot nga setup. Car manufacturers already knew about it several years ago. Panagsa lang ka kakita (swerte nalang gyud kung kakita ka) ug ing-ana nga setup on cars nga para sa country nato ibaligya. Adto panan-aw sa surplasan ug combination sa cold ug hot air setup.

    Ang tuyo sa hot air, pang expand/bungkag sa fuel aron mas maayo ang vaporization. Ang tuyo sa cool air, mas daghan ug content ug nindot isagol sa bungkag nga fuel. Daghang pamaagi ang pag implement ani nga setup, the only limit is only your imagination.
    naa ka sample pix ani sir. kanang nakakabit sa makina or sa awto. murag lalom kaayo ang science ani dah. unsa man nga car naa ni sir na technology. very interesting set up.

  8. #8
    Naa man ni sa mga surplus nga kia pride ug nissan sentra nga mga makina. Kasagaran man gud mutan-aw ani nga setup, wala lang kasabot dayon mao gi ignore lang ug ang uban panangtangon pa gani kay wa gyud nila masabti kung para asa ang maong attachment kay ang nahibaluan one sided man lang. Bugnaw lang ang gusto nga hangin sumala sa gipatuo sa ilaha. Ang nissan sentra pud nga gibaligya dire (for local market), wala ni gi implement, most likely to cut cost sa materials. Ang sa Japan nga gi distribute ang naay nakataud.

    Pero mas maayo customize ni nimo ug himo aron mas effective. Mas klaro pud ni nga setup makita sa gagamit ug carburator.


    Quote Originally Posted by JDM101 View Post
    naa ka sample pix ani sir. kanang nakakabit sa makina or sa awto. murag lalom kaayo ang science ani dah. unsa man nga car naa ni sir na technology. very interesting set up.

  9. #9
    @JDM101 - naay mga EGR valve sa surplusan, usually gi pang tang2x lang. Mostly for emissions purposes. Make sure your ECU maka control pud sa EGR just in case plano ka mu taod hehe ECU controlled na cya.

  10. #10
    Junior Member
    Join Date
    Mar 2010
    Gender
    Male
    Posts
    106
    Quote Originally Posted by vernie View Post
    Naa man ni sa mga surplus nga kia pride ug nissan sentra nga mga makina. Kasagaran man gud mutan-aw ani nga setup, wala lang kasabot dayon mao gi ignore lang ug ang uban panangtangon pa gani kay wa gyud nila masabti kung para asa ang maong attachment kay ang nahibaluan one sided man lang. Bugnaw lang ang gusto nga hangin sumala sa gipatuo sa ilaha. Ang nissan sentra pud nga gibaligya dire (for local market), wala ni gi implement, most likely to cut cost sa materials. Ang sa Japan nga gi distribute ang naay nakataud.

    Pero mas maayo customize ni nimo ug himo aron mas effective. Mas klaro pud ni nga setup makita sa gagamit ug carburator.
    sir pwede mangayo ug pics lang sa setup bisag dili sa imo para try lang kung pwede ba siya buhaton sa akong car karon. ask lang pud ko. unsa may source sa cold ug hot air? unsaon pagsulod ani nila didto sa makina? not so familiar with cars and engine, pero sa akong nahibaw-an kay isa ra man ka intake tube ang naa gud. or mao na ba kaha ni nga setup? -- ang air intake tube gibutang palayo sa makina nya naa lang siya murag gamay nga tube nga giconnect ug rubber hose didto sa breather sa makina. sa akong pagtuo kay ang hangin gikan sa makina agi sa breather kay ang hot air nya ang masuyop sa air filter kay ang cold air.

  11.    Advertisement

Page 1 of 2 12 LastLast

Similar Threads

 
  1. Replies: 2
    Last Post: 11-01-2012, 04:21 PM
  2. diy cold air intake
    By warok in forum Automotive
    Replies: 3
    Last Post: 11-01-2012, 10:24 AM
  3. HONDA civic lx sedan 2007 cold air intake
    By Eyan in forum Automotive
    Replies: 0
    Last Post: 03-30-2009, 02:28 AM

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •  
about us
We are the first Cebu Online Media.

iSTORYA.NET is Cebu's Biggest, Southern Philippines' Most Active, and the Philippines' Strongest Online Community!
follow us
#top