Guys, wat in.u strategy for a better cafe and customer service hmmmm.. wat man mga several problems in.u na encounter
Guys, wat in.u strategy for a better cafe and customer service hmmmm.. wat man mga several problems in.u na encounter
hold up.. thing of a good security setting.
One thing I learn from working for a MNC.
Value ur customer, and they will keep coming back to you.
Ayaw na lang paghunahuna anang mga sophisticated timers nga i-log off largo ang kustomer. What is one minute kon mobalik pa na ang kustomer for more hours later? Mao nay suhestiyon sa ako bayaw nga tag-iyag internetan (diin ko nagtayp karon )
ahhhh.. thanks.. hmmm, guys ang amow problema lage kay hilom man amow place. bugnaw au and limpyo...,med.u ayahay kay med.u daku man ug vacant space... magstambay lang lage ang uban labe na mga gurl sa abellana,, sabaan kaau........madisturb gud ang uban..
hmmm... wat do u think s da best thing to do guys?
insist na lang nga no standby. inyo god na then if wala kaayo tawo, pagnga nang aircon, kay mao nay mopatay ninyo. sa ako bayaw nga internetan, hapit mo-10 thou ang sa kuryente
e off wat f pahinayan lang bro hmmmm..
mao ra gihapon kung pahinayon ang aircon dako ang bayranan sa kuryente depende sa horsepower sa aircon makusog or madli mao ra daw imu bayrun kay dili mu matter ang kakusog or ka hinay sa aircon bsta nka-on that's what my father told me
lessons nga akong na learn from my cafe:
1. more units= more income (alkansi ka sa abang,ISP,kurente kung gamay ra kag units)
2. nice ambience =more customers
3. pagbantay sa mga sinahon. (when they know your cafe clicks, mo tukod dayon sa imung tupad) makalagot.
4. upgrade dayon after a year (mo naog ang value sa units so sell them while they still run smoothly)
ako raman amow cafe, the problem is gamay pah amow unit.. halos full me perme, nya mnag-avot ang mga customer.. hmmm, daghan man gud ganahan dri coz hilom man and limpyo kaau.. ayahay pud.. dako ug space..^^
hmmm. start paman sad me,... pero we know GOd will supply our needs..^^
Similar Threads |
|