Page 1 of 2 12 LastLast

Unhappy Nag away ang imong gf/bf with one of your family members?

Tell me guyz..

WHAT SHOULD I/YOU DO TO SETTLE THIS KIND OF PROBLEM?

unsa man pud ang gi-awayan? be specific pud. unsa man ang whole story? kay pwde ra tika tubagon ug "depende."

we need details bro pra maklaru unsa jud tinu-od sitwasyun..

kai depende ra jud ma advise namo dri kai hanging au imong details

ani ni cya..
    while nag bantay ko a CHH.kay na ICU man ang patient namo..nya binuntagay ko ngad2..ako ra gpa apas akong uyab sa CHH, kay para naa koy company,kay na ilisan ko about mga 3pm naman in the afternon.. then we were about to leave the hospital na..

my gf was walking in going home,kay city girl man cya,somewhere in colon...and i was riding a taxi going home to tabunok.. and i didnt go home directly, i went to Gtabs pa..now as i was going home at 6pm..ni ask usa sa family member nmo,nga diin daw ko..nya ni ingon ko sa Gtabz.. but before cya ni ask nko anang pangutanaha,she was txting na my GF nga asa daw mi,ug unya ni ingon pa gud cya sa akong uyab nga "ayaw pag dungag2x sa sakit sa ulo namo",and as what my GF answered is this, "cge,ako buhaton ang imong gusto te,pero ayaw lng gud hilabti ning akong uyab"(some txt missing,kay nka limot ko).

and then mao to, till now, they have still this fight?

what should i do?

unsa ang inyong mabuhat/akong mabuhat sa ingon anang situation?

imo storyaan imong ate nga ayaw apila imong uyab sa iyang kalagot... simple ra ana

unfair man sad sa babae.. hmmmm... unsay dungag2x sa sakit sa ulo?? unsa man sad tawn na uy!!

layas nalng sa nyoha nya ipon sa imng oyab

cguro akong buhaton kay, i'll ask both of them in a nice way that if they don't have anything GOOD to say, to stop talking or texting each other. kay i think, the more they communicate now (in that situation), the problem will worsen.

maybe you did notice that there is a rough edge when your sis texted to your gf that message. just my speculations...is that jealousy? your sister's lack of trust on you or your gf? mas-gwapa imong gf kaysa imong sis? etc anyway, you have to figure that one out.

ask your sis to delete in her phonebook your gf's number. tell her that if she has something with your gf, it'll pass through you until the rough edge will be gone. ask your gf pud to never initiate any talks. just wait for your sis to do it and don't say anything negative.

By the way, I haven't experience this kind of problem, but if I did, probably that's the way I'll handle it. Good luck!

nganong niingon man xa nga ayaw pag dungag2x sa sakit sa ulo nmo.. imo ta gi ask nga unsa iya gusto iimply ngano nakatext xa tato sa imo gf na wala man sala imo gf.. unfair au sa babae na wala intawn idea ngano makadugang xa sa labad s aulo nga wala man ta imo gf nagpangayo ug pagkaon sa imo or sa imo family, or iyang problema gipa solve nmo.. pakig storya bro to clear things out..

11.    Advertisement

Page 1 of 2 12 LastLast