Page 1 of 2 12 LastLast

Default Is Manny Pacquiao Getting Close to Becoming President of the Philippines?

So Manny Pacquiao won. After the euphoria has died down, what next? From boxer to Congressman to endorser of Presidential candidate Manny Villar to Governor of Sarangani? to Senator? Or President? It is certainly not a far-fetched idea considering that the Filipinos voted for Erap Estrada in 1998 and he placed second to Aquino in the recent 2010 elections. Popularity wise – Manny wins hands down. As a boxing figure he transcends the Philippines national borders.

My opinion, kung si Manny man gani ang sunod nga presidente aning nasura, oh please, expect na lang nga mufly na ko abroad and leave this country full of junk! Don't tell me I'm attacking the Pacquiao's or somethin, I'm posting a major major fact. Kung kamo ganahan mo mubutar niya if ever gani nga mudagan ni siya pagkapresidente, well then it's up to you. Take the risk, kinsa bitaw ang magmahay!

I know the level of the intellect of most filipinos, mubutar ug mga INCOMPETENT, CRIMINAL LEADERS. criminal? of course! kadaghang nibutar anang erap! 1st runner up pa sa presidential elections. Incompetent? of course! nibutar man gani kang noynoy nga walay nalegislate nga balaod. Incompetent? of course na sad! kay kung mudagan ni si pacquiao pagkapresidente daghang BUGO nga pilipino ang mubutar ani niya. why? just because of fame? just because of his fortune nga makahuna huna ang mga tawo nga with his resources he can alleviate the poverty in this country.

we need a leader nga naay han-ay nga plataporma.

don't doubt if mudagan ni si pacquiao pagkapresidente.

goodluck philippines. and goodbye! you're sinking!

Default Re: Is Manny Pacquiao Getting Close to Becoming President of the Philippines?

Sorry I haven't read the whole article...I based lang sa title...

If retards (which is apparently the case alwyas here) will still vote for him, he'll still win...
    And if this will come true, guys, let's get a passport and pack-up....

I wonder why other more capable people who seek presidency were disqualified and not manny...

Manny, if you really will run for presidency, I wish you well...and decide whta you feel is right...not whta "other people" think is right...

And for those other people who don't understand what s3x could bring out, sign the damn reproductive bill...

Default Re: Is Manny Pacquiao Getting Close to Becoming President of the Philippines?

Quote Originally Posted by maldita.chuva View Post
    My opinion, kung si Manny man gani ang sunod nga presidente aning nasura, oh please, expect na lang nga mufly na ko abroad and leave this country full of junk!...goodluck philippines. and goodbye! you're sinking!
    OK ra man pud na nga proposition, TS. At least ma-menosan ang mga la og baba sa Pinas. Grabe kaayo imong gibuhat sa usa ka member diri sa istorya oy. Tan-awa gali ni:

Maayo gani kay wala ka i-ban sa mga mods. Tsk.tsk.

Gaba nalang iya brad... Hehehe... Tuo man ka gaba nga mo-abot bitaw....

OT:

Hehe...personally, dili ko motuo anang gaba2x bay. Ako lang gi-share diri kanang maong PM para sa kasayoran sa tanan. Kana nga screenshot gikan na diri: https://www.istorya.net/forums/humor/...l#post10324322

On topic:
    Kana si TS duna siguro na siya'y kasuya sa mga Pacquiao kay kasagaran sa iyang mga thread bahin man sa mga Pacquiao. Maski nanay ni Pacquiao iyang gihimong kataw-anan. Tsk.tsk.

ga duda man gyud ko na mao ra gihapon ni siyang tawhana...sus ka grabe, wa gihapon siya nahuman bahin ana.. wa cguro ni pautanga ni pacquiao...

ikaw yanong ba wala man ka sa topic

ikaw ra man nagviolate sa forum rules ui!

stick to the topic ra gud

kana nga message grabi na kaayu na, black propaganda na kaayu na nako. dili man tawun ako'y gabuhat buhat ana oi! i might be too arrogant but hello? naa kaha koy class and finnesse and to do that thing will just ruin my reputation!

di na tika tagdun yanong, i might as well ignore you and you rest in peace! hahahah!

oh well, the effects of my fast rising stardom! sige lang! haters will come but more likely they'll fade away, like yanong! hahahah!

on topic: oh yeah, pag kani si pacquaio ang mudaog pagkapresident, i'll pack up as soon as possible and book the nearest flight on my way to my mansion in 90210! (char lang in my dreams!)

seriously, filipinos should learn how to vote wisely

Quote Originally Posted by maldita.chuva View Post
    kana nga message grabi na kaayu na, black propaganda na kaayu na nako. dili man tawun ako'y gabuhat buhat ana oi! i might be too arrogant but hello? naa kaha koy class and finnesse and to do that thing will just ruin my reputation!
    Aguy, nagbuot2x ra lugar ang poster diri:

https://www.istorya.net/forums/humor/...l#post10254056

Take note, kana nga thread is about mga response sa istoryan. Dili ikaw ang main subject ana. Igo lang nag-share ang usa ka poster sa PM nga iyang nadawat gikan sa imoha. So kanang imong black propaganda nga alibi, layo ra na sa tinuod. Di na mosalir diri sa istorya. Hehe...

Anyways, bahin sa mga Pacquiao, unsa man gyud ang sala nila sa imo? Nganong dili man sila mawala sa imong huna-huna?

Kun modagan man galing si Manny pagka-presidenti, bahala na ang mga pinoy/pinay ana oy. Dili man siguro tanang filipino 'bugo', sama sa imong gisulti.

Unya ngano man gyu'ng naghisgot naman ka og bag-ong presidenti (incidentally si Pacquiao pa gyud) nga layo pa man ang sunod election? Di ba mas tukma nga maghisgot2x ta bahin sa kasamtangang pangatungdanan? Makaduda gyud ang imong gibati sa mga Pacquaio da.

yanong_banikanhon
    This message is hidden because yanong_banikanhon is on your ignore list.

rest in peace

11.    Advertisement

Page 1 of 2 12 LastLast