Page 1 of 2 12 LastLast

Default any info about asus v66???

mga pre...any info about asus v66?planning to buy kasi...maskin-unsa lang nga info..thanks.

Default Re: any info about asus v66???

u can ask kamatari bro, he's pretty hardcore about the phone.

i like it a lot..very good feautures..very nice sound and image quality...even the video....satisfied kaau ko bro! highly recommended!

thanks pre...ok lang ba maskin walay IR ug bluetooth?unsa ang included sa kit?apil na ang cable para pc ug headset?

bro, advice lang ko nimo ha. When you want to buy a phone, buy one for the features that you need. If you need bluetooth, then dont buy this phone unless you can live without it.

I like this phone and its features. But i need bluetooth for connectivity that's why i never bought this

ako lang is transfer pics from from phone to pc and mp3 from pc to phone.i'm NOT in to sharing with other phones that's why i'm asking kung included ba ang usb cable ug head set sa phone kit.kasagaran kasi dili include like sa nokia and sa SE.

included ang cable sa kit..mao ra man ako gamit...download ko from pc to phone for mp3's then transfer nako pics from phone to pc....ok ra kaayo....pwede pa jud sya flashdrive, so mao ra pud ako gamit na flashdrive...pwede ka store ug files..then if i-plug nimo sa pc, automatic sa mo function as flashdrive, then automatic mag charge iya batt...nice jud bai!

@borjie, how about ang headset,apil sad?ganahan na man gud ko niya first time nako nakit-an..was just wondering kung complete ba ang accessories kay wala man gud lain means of conectivity excet sa cable.

yep naa ni xay headset since naa man pud ni xa Radio.

@borjie, thanks kaayo..i'm satisfied na.looking forward to buying the phone na.

11.    Advertisement

Page 1 of 2 12 LastLast