Page 1 of 6 1234 ... LastLast

Default How to tell if no.1 or no.2 na ka

Sa kadaghan sa tawo nga imo ma meet, maka kita kag gugma unexpectedly.
    Ang pangutana, unsaon nimo pagkahibaw nga tinuod ang kontra?
    Kumbaga, is he/she stringing you along or playing for keeps.

Aron makahibaw tang tanan unsay bantayan ana nila para likay ta's sakit... ouch!

Default Re: How to tell if no.1 or no.2 na ka

kinaunahan, pangutan-un...hehehehe
    den obserbahan ang mga moves...

kung pangutan.on nimo about sa ex, dili klaro kau ang tubag.

basin di pa sya nahan mu torya about sa iyang ex...or basin lab pa niya iyang ex..tsk tsk tsk
    basta yaw padala sa imung duda ky bad na..hehehehe
    importante wa syay ikabalakaw about nimu..
    naa ra na niya f magbinuang sya total kinsa man ang alkanse f buhaton na niya, ayt?

what if dako na kag 'gasto', kansi gihapun ka.. mas nindot nang safe than sorry. kana sad siguro di pabasa sa txt messages magduda jud ka..

keen observation lang jud nya.. and mga sturya na mga bot2 ug alibis na dghan boslot..

i've also had a bf who cheated on me.. had a third wheel on our relationship so i'm really picky when it comes to guys and i really have to be careful with their existing strings.. pero advice lang sa tanan g.cheatan... never ever blame the third party if your unsure of the situation.. sometimes man gud when we love too much we tend to blame other people other than our loved ones when in fact THEY WERE THE ONES who cheated on us.. luoy pd ba ang uban na wala'y alamag mao nuo'y bugnuon unya mostick pajud ka hoping to save the relationship sa ncheat.. pagkaloser.. hahays

Sakto jud,
    usa pa cguro nga lisud is when you find out nga number2 diay ka, or ikaw ang third wheel.

like you find out a month after you met, nga naay dugay na nga uyab ang guy.. then in love na kau ka.
    I've heard some will exert effort to become the number1, I know some girls who lost their boyfriends to the "kabit"..
    really sad..

this is a complicated question... you can't posses love.. its meant to be free... the most common advice for this would be.. keen observer... perhaps, you should try to get her attention... and if she gives importance to you... then, i guess thats one... try to ask personal questions... and if she answers openly, then thats 2... what else... rape her....

rape her with your beautiful words of love.... be romantic... and if you were #2... I'm pretty sure... she'll make you #1.. in other words.... DISKARTE is a must.... Good luck though..

First - kawata ang cellphone.....signs nga naa secret sa phone..dli mag pakita kinsa ang ni text..cge lang og tago tago

second - dli na mo tuman sa n.u sabot,,,,daghan alibi..kung adtuon nimo dli mad pa adto kay matulog ra cya

third - molikay na kung imo kissan....mura guilty ang felling kay inig kiss nimo mura mo nag lips to lips sa iya ika duha nga team..

kung ma kita ni nimo nga mga signs...

it's time for a war...hahahaha

Quote Originally Posted by xtian_hero
    this is a complicated question... you can't posses love.. its meant to be free... the most common advice for this would be.. keen observe

r... perhaps, you should try to get her attention... and if she gives importance to you... then, i guess thats one... try to ask personal questions... and if she answers openly, then thats 2... what else... rape her....

rape her with your beautiful words of love.... be romantic... and if you were #2... I'm pretty sure... she'll make you #1.. in other words.... DISKARTE is a must.... Good luck though..
    murag nindot ni da "rape her" hahahaha
    pero naa bayay uban nga mawala samot ang interest nimo kung mag pagukod-gukod kuno ka.
    mag exert kag effort, nya i-take for granted nuon ka..

11.    Advertisement

Page 1 of 6 1234 ... LastLast