Page 1 of 6 1234 ... LastLast

Thread: help me..!!!

Default help me..!!!

thanks estoryans for the help.. cased closed
    Last edited by hot_chick; 07-13-2011 at 06:30 PM. Reason: cased closed

Default help me..!!!

.... hmmmm lisoda sad ana oyy...

pero thats a big challenge sa imong bf.... diha jud niya mapa matud-an nga.. di sya patintal..

pero.. ang lalaki magpaka lalaki jud.... bantay2x lang basin ma hagit ang pagka lalaki..sa imong uyab..

ayaw kahadlok.... dili ikaw makalo2x.. oy kong mo patol sya sa imong friend.... kay ikaw ang gimahal sa imong bf.. deli kanang imong friend.. nga flirt ka ayo niya..... but kong gimahal jud ka sa imong bf... ok...

and challenge pud na nimo.... ug unsay imong buhaton.. nga na ay nag flirt sa imong bf... at first place.. syempre.. imo jud ipakita ang imong mga care.. to the max... and super sweet jud.. kay kong mag away2x gali mo.. ay sus....... imong friend nga flirt nag huwat ras imong uyab mo patol niya... and as what i said.. ang lalaki mag paka lalaki jud....

the best things you cand is to show... how much you love your bf...... ....

Default help me..!!!

confront your friend and ask why she's doing that?? good confrontation though...more on girl talk...as what monrose said, lisud na og matintal ang guy...you think makalabaw ang imong friend nimo if not then you don't have to worry then...k?? but talk to that girl as much as possible...

Default help me..!!!

lisod jud kaau na dah... dats happen to meeh already... yoh better ask ur bf if he like dat girl flirting to him or did he feel anything... kbaw nka mo gawas jud na ang pag ka lalake` ana imo bf... ingon lng nya ka nga nag "spoon feeding man".... before its too late....[size=18px][/size]
    Code:
    [list][b][color=blue][/color][/b][/list]

Default help me..!!!

lisod jud kaau na dah... dats happen to meeh already... yoh better ask ur bf if he like dat girl flirting to him or did he feel anything... kbaw nka mo gawas jud na ang pag ka lalake` ana imo bf... ingon lng nya ka nga nag "spoon feeding man".... before its too late....[size=18px][/size]
    Code:

Default help me..!!!

Quote Originally Posted by **julliene**
    confront your friend and ask why she's doing that?? good confrontation though...more on girl talk...as what monrose said, lisud na og matintal ang guy...you think makalabaw ang imong friend nimo if not then you don't have to worry then...k?? but talk to that girl as much as possible...
    i've alredi confronted her na.. and it goes na ako na noun ang naay sala.. i min, iya na nuon ko gi.ingnan na wala daw ko salig niya.. damn.. maka irit kau.. its like iya gi bali ang storya.. i told her stop flirtin with my bf and stop all the shits that she do and also the calling thing.. but she she answered me back na ako daw kuno bf mo call niya.. wat ah.. bwisit au.. dbah.. hahay nako.. i'v got nothin to wori man.. ang ako lang is gisamokan naman gud ako bf niya.. shes so damn samok na sa amo life..

Default help me..!!!

Quote Originally Posted by if_i_aint_got_u
    Code:

i ask na my bf.. as in dili.. i trust jud my bf.. many times na nako cya g.test.. as in.. ni labas na pasar cya.. hehe.. for me lang, samokan lang jud ang girl.. wa sad jud cyay uwaw.. baga na kay cya ba.. sa pag ka friend lang namo unta naa cya respect.. hay nako.. love jud.. gugmang giatay naman na iyaha oi..

Blog Entries

Default help me..!!!

tell your BF to tell your friend that he doesn't appreciate what she is doing... ask him to tell her that she is irritating him. or better yet, let your boyfriend tell her to "get lost"..

Default help me..!!!

Quote Originally Posted by BeoR
    tell your BF to tell your friend that he doesn't appreciate what she is doing... ask him to tell her that she is irritating him. or better yet, let your boyfriend to tell her to "get lost"..
    oh dats a gud suggestions.. btaw noh.. i'l tel him.. thanks ha.. i hope with dat mo palayo na cya.. ewan ko niya oi.. friend biya mi but she's d one nag guba samo friendship.. hay nako.. i thot she was gud but karon ni gawas jud ang real her..

Default help me..!!!

so that would mean that your not in good terms with your friend now?? coz if she's saying that your bf called her then why entertain him if she's really your friend...it's not a good excuse na ang laki mutawag, you have all the option to deny the call if you really respect each other...sad to say but you have to ask your bf sad if it's really true na sya nanawag...you never know basin tinuod sad imong friend...diba?? dapat open lang gyud mo duha sa imong fafa and istorya mo pirmi...k?

11.    Advertisement

Page 1 of 6 1234 ... LastLast