Page 1 of 3 123 LastLast

Default Should I get over him or not?

i broke up with my boyfriend after 5 long years of being together..lisod kaau amo situation because of our religion..i know many people can't understand that but for me and my family it is really a big deal.. i broke up with him, i thought i was okay with it but after awhile i found out dili nko kaya.. it's so hard for me not to text him or see him.. lately mgkita-kita mi and we go out on a date..now im confused it he still loves me because if magkita mi kay muingon siya na mingaw kaau siya nko and iya actions kay mushow na g.mingaw mn jud siya and pguli nko kay mutx2x siya but the following day ana ky d na siya mgparamdan (no tx or call) mucontact nasad siya after pila ka days n mkigkita nasad siya nko..im so confused on what i should do. Should i get over him and move on or continue lng ani amo set-up knowing wa man mi future together? if i will get over him, what should i do?? the funny part is that i used to be the adviser when it comes to love, i know what i should do but d man nko kaya oi..

i hope somebody can give me a good advise..thanx

religion...? or sa iyahang murag pag ka busy...?

di ko mangutana unsa inyo religion.. but for me lisod jd if dili mo parehas... labi na strong ka imong beliefs, then siya pud. so sure jd ko wlay mugive in... its hard to work on a relationship kng mao na ang reason promise.. kay in the long run, it would be a burden jd.. like kng mgminyo namo, sa kasal palang libog namo asa mo, sa ilang church o sa inyo. then if naa namo mga anak, lisod mn ug inyong tungaon inyong anak, dba? nindot bya n whole family mo musimba..

im a product of a marriage na dili parehas ug religion.. nifollow mi sa akong papa, wla ko giforce but i decided to follow kay nituo mn jd ko sa belief.. mas mumakesense nko ilang mga teachings.. naa mn gud practice ang uban nga dili acceptable sa lain. mao na akong papa ug mama sauna sigeg away, pro karon dili na nila lalisan. pro usahay mugawas xa especially if heated discussion.. siguro ang uban muthink nga ok ra, but for its not. kalimti nlng to xa... pagwait nlng sa para imoha jd.

religion is not and will not and could not be the basis for choosing a someone you truly love. People will always frown the thoughts of mixing religion into a relationship.. but as long as you both can agree on what faith you choose and as long as you worship one GOD only.. then I don't see why there's have to be a riff on it.

Now, with regards to your 'own' case.. I would advise you to just examine your conscience clearly. You and your bf are pretty much confused with the whole situation. Remember, clear minds should prevail, inorder to get clear ideas and directions. Your bf loves you, but he cant fight his love for you because he is torn between his own belief and his love for you. for me, a person who cant even stand his love for someone he truly wants and love is no better than someone who peddles in the street but cant decide how much price his going to give to his buyers.

If your bf truly loves you.. he and he will always fight for you and for your love with each other. Stories like this are even clearly seen in TVs and movies... the fact your bf is still unsure what to do with the whole situation clearly defines what his real intentions are. Just testing the waters.. never diving on to it.

Bottomline, learn to just accept the facts that your bf is not really for you. You have to swallow the bitter pill and tell this to yourself. if the person truly loves me, then he will truly fight for me and our love for each other, no matter what the costs and consequences are .

If you'll continue your rendevous w/ this kind of relationship with him still.. you will just be the one at the losing end of the rope. You don't want that to happen will you?..

There are no best advices here, it is up to you to decide.. you and you alone can decide what to do with your issue.

IMHO..
    Last edited by joshbonz; 02-24-2009 at 03:32 AM.

Quote Originally Posted by jefelin View Post
    i broke up with my boyfriend after 5 long years of being together..lisod kaau amo situation because of our religion..i know many people can't understand that but for me and my family it is really a big deal.. i broke up with him, i thought i was okay with it but after awhile i found out dili nko kaya.. it's so hard for me not to text him or see him.. lately mgkita-kita mi and we go out on a date..now im confused it he still loves me because if magkita mi kay muingon siya na mingaw kaau siya nko and iya actions kay mushow na g.mingaw mn jud siya and pguli nko kay mutx2x siya but the following day ana ky d na siya mgparamdan (no tx or call) mucontact nasad siya after pila ka days n mkigkita nasad siya nko..im so confused on what i should do. Should i get over him and move on or continue lng ani amo set-up knowing wa man mi future together? if i will get over him, what should i do?? the funny part is that i used to be the adviser when it comes to love, i know what i should do but d man nko kaya oi..

i hope somebody can give me a good advise..thanx
    am sis in your situation of your story it's natural na daan na mag-lisod mo ky different mog religion onya ang mga tao na walay apil di sila maka understand and also your family di sad maka understand but actually sis if you really love tong lakiha ky tarong man kaha to onya buotan pede na mo padayon mo ana pero sa pagkaka-ron una sa ka mo buhat ana na mo padayon mo ang question lang 100% sure na baka na katong lakiha tarong ba gyud to? ky pede manto siya ma usab think sa daan na kaning relationship ninyong duha serious na gyud ni di na binata na igka dugayan buwag na sad bati nana tsssk ga usik usik ka sa imong oras og panahon kung ing-ana ky basin masakitan na sad ya ka onya imo pang i padayon inyong relationship na lisod ky lain mog religion and di kasabot imong pamilya think sa daan kung mao na baning lakiha perog iyang mga moves, style, og attitude ma usab gani bati na aw move on na lang pangita og lain total babae man ka kita raka sa imong partner gyud na para i-moha someday and you know sis ang sakto gyud kanang serious na gyud na relationship and love mo care, comfort, og help gyud nimo ang imong partner and next has good attitudes, moves, og style rowards nimo and mo respetar gyud nimo ky especially babae ka and malipayon mong duha towards each other but if sa imong pag observe na kanang lakiha tarong gyud naa siya tanan love, care, comfort, og mo help nimo and has good attitudes, move, og style towards nimo and mo respetar gyud nimo and malipayon ka onya andam siya mo sacrpiisyo then padayon na ninyo basta ing-ana na ky di pa gani ni serious aw na-a my possibility ang resulta ikaw na sy masakitan so think sa ka daan ona ka mo fiight na ipa-dayon ninyo perog bati na iyang mga attitude, moves og style ky pang binata pana iyaha maayo lang sa sogod move on na lang onya kung mo move on ka pangita lang og lingaw kung wala pa ky partner na para imoha gyud ky aron di ka cgeg ka huna huna sa nahitabo ky pede man sad masakitan ka ky naka gus2 man kaha sad ka atong lakiha pero di pa diay to serious ang laki so ikaw ny it,s your desisiyon pero kung ganahan gyud ka mo padayon una sad ka mo buhat na ipa dayon inyong relationship kung katong laki tarong gyud to onya buotan am talk to your family first ky lain baya mo religion basin di ka dawat imong family ato mas mo dako ang problema
    Last edited by hunt99; 02-24-2009 at 03:45 AM.

Murag lisod gyud nga situation dah. Ako e share lng pud ang lovelife sa ako teacher before. Kadto time na dili pa sila married, iya gf mu sit-in sa amoa class. Amo sir was handling a course about religion, iya gf diay is different ang religion then during classes mg argue sila sa mga beliefs regarding both religions involved. What amazes me is that even though ga argue sila, they value and respect each others religion.

And so after a year we just found out they got married na We asked both of them how were they able to pull through, and they replied to us nga During Sundays, mu simba sila sa church sa guy, then mu simba pud sila sa church sa girl. Like their wedding also, twice sila gi wed on different churches. Regarding their future children. they have decided nga e catholic lang daw. So mao tu

My advice would be, talk it over. Then talk to your parents.

thanks guys for your advise.. i know what i should do but lisod man jud kaau oi..after pgbuwag namo ky naa 2 guys ni make og move and same mi religion but deadma nko sila ky im still not over him.. tomorrow mkgkita siya nko and im trying my best na d sako mkgkita niya.. i think i need some space but im after d nya jud nko kaya..anad man jud ko naa siya ky imagine 5 yrs bya mi sige kuyog and im so used to it na naa siya sa ako life..this coming saturday g.invite pjud ko ky birthday sa iya mom.. im so confused talaga..i know what i should do but d nko kaya ka sakit kaau if mawala najud siya nko but i know also if mucontinue ko ani na set-up in the end masakitan g.hapon ko...im so t*nga talaga

religon? di man kaayo na mo matter.. my lola was christian then my lolo was buddist..

what my lolo did? pa convert...

Religion? its not an excuse...

if u love him and he loves you, the fight for 8.... mayg ang inyong religion ang inyong gihigugma nga dili man..

ang religion, mosabot na ninyo kay mao na ang gus2 sa religion, mag.hinigugmaay...

break up because of religion? that's doesn't sound like love..

11.    Advertisement

Page 1 of 3 123 LastLast