Page 1 of 16 123411 ... LastLast

Default HELP: I have a girlfriend but I am GAY...

tabang mga peeps, usa ko ka bayot. but my parents wanted me to have a girlfriend para daw makat-on kong ma lalaki. and karon nana jud koy uyab, pero magpangita lagi ko ug laki oi.. my girlfriend doesn't even know nga bayot ko. what shall i do man? plsssss....

Default tabangi ko mga people !!!! plsss

hey, dude, maayo pa duha-a nalang, manguyab ka ug girl at the same time manguyab sad ka ug boy..o diba?...cool..chickboy!!!..tira ug chick tira sad ug boy..hek hek hek

abi nimo nohhhh.. na-ay jud mga ginikanan nga dili ka dawat sa imong sitwasyon... apan timan-e nga tanan problema aduna dyuy kasulbaran..... kahibaw tang tanan nga dli sala sa ginikanan ngano gipakatawo kang bayot.....

ikaw ra gihapon maka sulbad anang imong problema... lisod jud na buhaton pero kong imong gustohon.. makaya jud na nimo... mas ma ayo pang imong sultihan ang imong uyab sa tino oray nimong pagkatawo... pasabta sya nga dili nmo gusto manguyab apan napugos ka lang tungod sa imong parents.... kay basin mag dugay ang inyong relasyon unya ma develop og ma ayo ang imong uyab nimo.. di bahh mas sakit kong makahibaw sya nga usa pod diay ka kababaye nga nga nag tago sa lawas sa usa ka lalaki..

be honest to yourself, to your parents and to your girlfriend. first thing you need to do is to compare the way you feel everytime you are with the opposite *** and the same ***... if you feel that you want to be with your girlfriend, then go on with the relationship, but if you feel like you want to be with the same *** then tell your parents how you really feel and what you really want. they can't decide for you. talk to your girlfriend, tell her the truth because it is such an insult if she finds out that you are with her, yet you want to be with guys...

your parents will understand you in time... your girlfriend will be disspaointed, but we all know that truth hurts. its better to tell the truth so that you won't be hiding anything and you can freely express yourself. okey, sistah! ciao!

life is short. you have to be true to yourself. but at the same time, ay lang sa pag-enter-enter ug relationship 'ron kay makasagabal man gud na, especially right now nga ga-problema pa ka's pressure sa imo parents. taga-i lang sa ang imo kaugalingon ug space.. space to discover your true self. nya pasabta dyud ang imo parents sa imong gibati. at the end of the day it's your happiness that will matter, not theirs.

ikaw karon ang usa sa pinaka swerte nga tao sa tibuok kalibutan. naa kay uyab babae pwede pa jud ka manguyab ug lalaki all around ka dude! pero if you dont like it that way, be true to your self pag ladlad nalang aron ma pul-an sila nimo!

Blog Entries

be true to urself oist! ka unfair sad ana oi nga naa kai uyab nga girl nya nagtuo jud xa nga love jud nimu xa. pero ang imu ra dai g apas kai mga laki.ambut lang ha, pero kung aku naa sa lugar sa imu uyab masuko jud ku nimu.be true to yourself lang doh! get out of the darkness and into the lime light! ur parents just have to accept the fact nga ur a woman stuck in a man's body! (or bayot for short!) u shud tel it to them asap! kai ul just b prolonging the agony for ur parents, sa imung uyab and most of all for yourself...

chickboy judka cruel_guy101, human sa chicks boy nasad.

sori triple post..

<---pas2x man gud mu click ning akong avatar.. LOL

11.    Advertisement

Page 1 of 16 123411 ... LastLast