Page 1 of 5 1234 ... LastLast

Default DID ANY OF YOUR ELEMENTARY AND HIGHSCHOOL PICS WORK OUT FINE FOR YOU???

Did any of your elementary and highschool pics work out for you in any way

my elementary pic worked out fine for the ladies hehehe---i got comments and questions up to this day "gwapo lagi ning bataa dre sa pic noh? asa na kaha ni cya?..." and all that heheheh

my highschool pic sucks---i was so dorky, skinny, dark and soooo chooooopsy hehehehe it was pathetic!

Default Re: DID ANY OF YOUR ELEMENTARY AND HIGHSCHOOL PICS WORK OUT FINE FOR YOU???

ataya sa akong HS pics oi, mura kog adik ngadto! hahaha bitaw, maau pa a2ng elementary pix, hehehe sakristan pa gud ko ato hehehehe.

Default Re: DID ANY OF YOUR ELEMENTARY AND HIGHSCHOOL PICS WORK OUT FINE FOR YOU???

ako nothing change man...ahehehhe mao ghpon abi nko ma agot isidro nko krung dako nko...haskang tiki a..julia roberts man daw...wahehehhehe.....btaw miriam quiambao daw na..wahehhehehe...

ahh ka shet...walay lami akong HS and elemetary pixes..waah!

ako wala gyud kay pagpa picture nako kay kauban man gud nako ako barkada then sigi sila pakatawa nako then pag take sa picture dako kaayo ako ngisi...

I was a star because of my elementary pic. i post near our Mango tree til someone
    appears at my side, I become a star just bcause of the pic.

thats the best memory i have when i got a pic with the ghost...
    Blive sila nako bigla ako kinunan ng picture while i was playing with my action figure.
    Until someone appear. Ang galing ko daw...

Blog Entries

cute kaayo ko ngadto sa akong elementary pics. pero sa HS, sheyts, mura na ug killer.
    iSTORYA.net Sitewide Forum Rules
    Buy/Sell/Trade/Classifieds Forum Rules
    Frequently Asked Questions (FAQ)

The philosophers have only interpreted the world, in various ways. The point, however, is to change it.

ang akong mga elementary pix kay inosente pa sa fetus, hehe..pag-HS, niwang nya kiat lng ang hulagway, hehe..

magkatawa ko sa akong pics pag Elem. kay mura ko nerd coz i was wearing correctional glasses ug daut pa jud ko.. Pag HS daut ghapon! haha

nope....to skinny ko sa elem and hs....

samot na ron..lolz

11.    Advertisement

Page 1 of 5 1234 ... LastLast