Page 1 of 34 123411 ... LastLast
    Blog Entries

Default Abellana National School alumni and studes, musta mga dudes?

Calling all ANS Alumni........ musta namo unsay ayo nato ron?

Default Re: ANS (Abellana National School)...... musta mga dudes?

wala ayo do!!! cegi trabaho!!!!

Hehehehe... Abellana... Goooooo..... hehehehe.... ang ganahan nako saun kun mag PE mi kay adto dayon ko sa may kilid swimingpool.... hehehehehe...basta naa mag swimsuit paksit.... hehehehe

Quote Originally Posted by lightning_mcqueen95
    Hehehehe... Abellana... Goooooo..... hehehehe.... ang ganahan nako saun kun mag PE mi kay adto dayon ko sa may kilid swimingpool.... hehehehehe...basta naa mag swimsuit paksit.... hehehehe
    taga CITE ka unya taga abellana sad ka!!! hahahaha!!!! pariha jud ta do!!!

Quote Originally Posted by marv!n
    taga CITE ka unya taga abellana sad ka!!! hahahaha!!!! pariha jud ta do!!!
    Pareha gyud ta do..... Mao bitaw pag adto nako sa CITE kay dako kaayo kausaban...
    Kay sa Abellana nag kalat ug nagbaha ang mga babae... Pero sa CITE kay babadyi naman ang ang naa.. mga kaduhaduha-an babaye ba o lalake ang naa sa CITE......... hehehe

Pero I love CITE hahaha... wala suk-anay.... Mga ANS kun graduate mo adto gyud mo sa CITE..
    Thank you Mam Lacaba.. kun wala ko masayop.. siya mao nag recomend nako before to go CITE...
    Thank you... Nahitompawak ug nakita nako ang kahayag ug kanindot sa kinabuhi didto sa CITE...
    hehehehehe... Naa pabakaha si Ms. Lacaba diha sa?

am proud to be an abellanian too, just don't ask the batch

i missed the ranger wargames and 1st fancy drill with air commandoes, nap taking at the old wooden grandstand, practicing of sinulog dance at the still dusty oval where we won the 5th place, ultra-sweet and brain freezing scramble and banana cue at the gate, leaping of concrete fence towards city central school just to escape the boring programs and 1st friday masses, binignit lunch or rice with ginaling toppings handed to you under the rusty gate near sambag 1 ug uban pa...

you give me a
    Quote Originally Posted by lolong tan
    am proud to be an abellanian too, just don't ask the batch

i missed the ranger wargames and 1st fancy drill with air commandoes, nap taking at the old wooden grandstand, practicing of sinulog dance at the still dusty oval where we won the 5th place, ultra-sweet and brain freezing scramble and banana cue at the gate, leaping of concrete fence towards city central school just to escape the boring programs and 1st friday masses, binignit lunch or rice with ginaling toppings handed to you under the rusty gate near sambag 1 ug uban pa...
    you give me an idea what year ka nag skwela sa ANS. mga 1990 unward ka nag study sa ANS kay mao mani nga time and imong gi describe. About the same time sad ko naka skwela sa Abellana. Wangits na ta he he he

Quote Originally Posted by nram
    you give me ayou give me an idea what year ka nag skwela sa ANS. mga 1990 unward ka nag study sa ANS kay mao mani nga time and imong gi describe. About the same time sad ko naka skwela sa Abellana. Wangits na ta he he he
    hahaha korak korak!! 1990 onwards pud ra ba ko, shodi pa wanggits oi

Quote Originally Posted by nram
    you give me ayou give me an idea what year ka nag skwela sa ANS. mga 1990 unward ka nag study sa ANS kay mao mani nga time and imong gi describe. About the same time sad ko naka skwela sa Abellana. Wangits na ta he he he
    u almost got it sir but am more wanggits than u, hehehe...

more clue: julius obejero was still an assistant commandant under pedro banzali whom we called him "banzai"...

11.    Advertisement

Page 1 of 34 123411 ... LastLast