Page 1 of 5 1234 ... LastLast

Default Take time to read: The story of my life

I guess it's time to reveal something nga gikasakit sa akong dughan.. Maybe some of my friends will read this thread here in storya.. I would like to ask suggestions/advise about sa aning sitwasyon.. I have a girlfriend and we have a daughter just turned 4 years old last June 11, 2013.. To make the story short, we never had a good break up.. Last year before Christmas, my girlfriend and her Supervisor went on drinking session without my permission and she told me she will just apply for a higher position job.. She came home drunk and didn't even know or remember anything.. I asked her kung kinsa iyang kuyog, she admit nga iyang Supervisor.. I asked kung naa natabo or something sa ila but sa iyang ka guilty, halos muluhod sya sa akong atubangan just for me to believe her nga wala jud.. So gipalabay siya nako thinking nga wala jud pero ang doubt naa na.. So since its her first time and wa ko naanad and sa mga explanation niya is ka duda2x, gipahawa siya nako (tungod na sad siguro sa kasuko).. Imagine kay live in pa me.. So after Christmas kay wa jud siya nibalik sa balay, i thought matarong pa ang problema like the way it used to be pero wala.. Iyang gipangusog nga gipahawa siya nako and i even say sorry (nahug nga akoa ng sala).. Maayo man gud mu'twist.. So that time, cge na kog kalagot kay di dawaton akong sorry.. Gikalipay diay niya nga gipahawa nako siya.. I heard nga cge na silag kuyog sa gawas, pasangel mag inom sa team pero kahuman kay sila na mag uban.. Kung di gyud siya ganahan sa laki (mao man gud iyang sulti), di unta siya magkuyog2x nya kabaw siya nga makabaw ko.. And you know what's worst? Pareho mi gitrabahuan.. So everyday cge silag tago2x and even her friends nga amiga na sad nako kay musuporta.. Wa jud naay nitug'an hangtod nalantad nga sila na.. Okay raman unta pero ang pait kay minyu ang laki nya naa tulo ka anak.. Naluoy ko sa asawa ug sa akong anak.. Now, it is time to move on and face the fact.. Akoa unta gahanan if unsaon nako pag kiha sa ilaha para makuha nako ang right sa bata kay di ipahuwam, nya ang akong anak di na kaila.. Pag adto nako sa birthday kay perting hilaka, lahi nga hilak nya di mana ing'ana sa una.. Pwede ba ni sila ma'priso or is it easy nga ako nalang jud ning lakiha tagaan ug kalipay sa akong kamot.. Wa pa sad nuon me mag sugat sa gawas, imagine usa lang ka kumpanya.. Maayo mutago ning lakiha.. Advise2x pag may time! Kulata or I'agi sa abogada..

gasto kaayo ni kung abogado boss

kulataha nalang cguro para mawagtang imo kalagot.. hehehehhe, kay kung ipaagi thru legality taas taas pa man ka ug agian, and u need proof like pictures nga uyab jud cla duha. and murag lisod sad kay live in mo. ang wife cguro sa guy(of your gf) maoy angay mo kiha kay they are legally married. sa law man gud, if the child is below 4 yrs. old, anha jud nah sa mother, but if you have concrete evidence nga dili karapat dapat ang imo gf para mo buhi sa inyo anak. go for it....

sorry to hear that boss...
    di ko sulti i know what you must've been through kay wala man ko kasuway ana...pero akong biyaan nang bayhana...even be happy for myself for it...
    maayo gani kay di pa mo kasado...
    and yes,luoy ang babaye ug pamilya ato...nya luoy pod imong bata...
    kalimti tanan...start new...

Blog Entries
    From everything that's happening, bro are you free to see the child anytime
    you wish? If she's trying to play hard ball on you then that could be a problem.

If you're taking legal action against them, it will simply a game of your word against
    theirs bro. Like you claimed that they're so good in being discreet that they were
    able to pull this off right under your nose and even your mutual friends are backing
    her up by covering her tracks, how will you be able to justify their indiscretion?

Have you sought help from her family or even yours? It's way too hard to settle a
    domestic problem when you don't have any support either from families or friends
    because when you battle this out, the court will have to hear from both sides.

That's why I'm asking how is your set-up in seeing your baby because if you don't have
    any probs at all then just stick with that bro. What matters is you both share the child's
    custody. Then forget about the girl how she's screwing her life with the married guy.

(Sorry, naglisod jud ko sa imo situation so mao ra ni na arang2x na action mahatag nako..)

God bless bro. Hope mahusay ni alang pod sa baby ninyo..

kung imo'ng i-agi sa kulata ikaw na hinuon ang i-agi sa abogado...

mao ni nakapait ron sa nasod nato. dapat unta gani prebilihiyo ning mokiha ta ug dapat paboran ta ani pero
    kung wala kay kwarta, wa sad kay ayo sa panan-aw sa atong mga tigba-balaod. kulataha nlng ang duha part,
    ayg kabalaka, 200 ra'y pyansa kung kulatahon nimo imo partner.

kung ako pay ingani, bahalag ma priso ko ui, basta kay magtapad sila sa ilang haya.

there is a country that legalizes you to kill your spouse if you caught them on the act...but you can kill them only with a certain object...i forgot what...

just so you know, TS...hahaha...bitaw...don't be bad...be proud instead nga ikaw ang mas MORAL nga tawo...kaysa sa imong GF...

wa koy sure boss if maka kiha ka sa imung ex tungod kay di man gud mo minyo..
    regarding sa custody sa inyo anak, consulta lang ug abogado kung unsay options nimu...

pero kung ganahan jud kag sure, medyo gubot lang jud nuon ni...
    isumbong na sila sa asawa sa uyab2x sa imung ex..(kay minyo man kaha)
    ug ang iyang asawa maoy pa file-la ug legal nga reklamo bahin sa ilang relasyon..
    and from that, tungod sa record sa imung ex, sure ball nga imu ang custodiya sa bata ninyo tungod sa iyang reputation...
    HOWEVER, like i said, this option is very gubot..and daghan ug madamay ani like ang pamilya sa uyab sa imu ex...
    so ikaw nay timbang2x...

Sakita pd aning imong kaage bro oe, gilimbongan manka sa imong mga palibot! Paminaw lng sa mga maau manambag dri bro kay akong ika sulti nga ayaw lng jd pag huna2x ug dautan batok nilang duha.

11.    Advertisement

Page 1 of 5 1234 ... LastLast