Default Asa ang nindot na puwesto para magshoot inig Fluvial parade sa Sinulog?

Asa ang nindot na puwesto para magshoot inig Fluvial parade sa Sinulog?

I'll be with a team of photographers from SG to Cebu to cover the Sinulog event asa kaha puede nindot mupuwesto. Dili ko photog. TIG ra ko nila but puro man sila dili bisaya and first timer sa cebu so walay nakahibaw asa nindot mupwesto para sa Fluvial.

Default Re: Asa ang nindot na puwesto para magshoot inig Fluvial parade sa Sinulog?

suggest you rent a boat ... was shooting the fluvial 3 yrs ago and the only way to make a good take is out in the open sea along mactan channel just hope the weather is kinder then

Default Re: Asa ang nindot na puwesto para magshoot inig Fluvial parade sa Sinulog?

Quote Originally Posted by brownprose
    suggest you rent a boat ... was shooting the fluvial 3 yrs ago and the only way to make a good take is out in the open sea along mactan channel just hope the weather is kinder then
    you mean what boat? pila sad kaha? and do we need license para makaduol sa procession? naa nami official media passes to cover the Sinulog event.

lots in mactan...by the hour ang rental...i dont know if a clearance is needed. so far i didnt ask for a clearance before.

Blog Entries

murag mag clearance gihapon na sa coast guard bay oy kon mo apil sa fluvial procession....sila man cguro in charge ana(coast guard)sa tanan nga bangka ug barko nga mo apil sa procession!

mga pila sad kaha ang rental?

Quote Originally Posted by nnayramcoy
    mga pila sad kaha ang rental?
    pangutana lang dapit sa maribago naay daghan ngadto...my time, nahangyo ra nako ug P1,000 from 5-8am

Quote Originally Posted by clarkhkent
    murag mag clearance gihapon na sa coast guard bay oy kon mo apil sa fluvial procession....sila man cguro in charge ana(coast guard)sa tanan nga bangka ug barko nga mo apil sa procession!
    wa ko nangayo clearance before...dunno if u really need it although it's best to ask...the reason why i didnt secure a clearance kay daghan mga badjao nagsunod sunod sa fluvial...nisabay ra ko ato with the badjaos hehehe..

bitaw...the sinulog organizers can help u better on this.

salamat brownprose.

9.    Advertisement