Page 1 of 29 123411 ... LastLast

Default Walay dadaanay ug uyab.....what's the point

Nag lalis mi sa ako uyab because of this, naa sila get together sa iyang mga office mate sa eve of sinulog, ni ask ko kung if I can come, she said that wala kunoy dadanay ug uyab ang sabot nila.

Whats the point? para maka kiat ug maayu? maka chansing ubang guys? freedom? or can be an alibi for something fishy?

her ofismates is more important than you ^_^ i think....

Elite Member
    Blog Entries
    mahog ug ingon ana,

laag nalang sad ug imo, sa makauna lang man guro na

Quote Originally Posted by darkraven View Post
    her ofismates is more important than you ^_^ i think....
    i told her that na hayz tabang Lord

haha ayg sugti na mu.apil cya anah! pero kung imu nang buhaton "selfishness" nay tawag ana..

hmmm TS ask ko, is it a girl's night out with her officemates kay if it is then lain pud au ug naa boy...sometimes girlfriends need time to hang out, have fun and catch up...some would go out nga wlay dadanay uyab kay basin naa uyab ang uban ang kj pud kaayo so maspoil ang fun...

Reading further sa imu TS its sinulog eve, shouldn't she be with you dt day pud kay once a year rah bya nah...dapat spend it together unta...luoya nimu TS wui...pro salig nlng niya aro wla gubot..hahahha

ayaw lang laina ug sabot. di man ikaw ra ang taw sa kalibutan sad gud. give her some space. girls like to do chika2 so lain kaayo if naay laki. ma restrain ilang mga moves and words..

nay boys, and ang venue sa balay pa gyud sa usa ka guy, I really want to trust her but there are some things na di ko kalikay na mag duda

@janjan thats my point niya, once a year gud na and besides we're doing this yearly, na nakalitan lang gyud ko niya ron, hope walay deeper meaning about this

you must give her a freedom bro her officemates want her to join without their bf

Quote Originally Posted by j3thro View Post
    nay boys, and ang venue sa balay pa gyud sa usa ka guy, I really want to trust her but there are some things na di ko kalikay na mag duda
    Ara na ka magduda bro, dili na nah "girls night out". Salig nalang na daugon.

11.    Advertisement

Page 1 of 29 123411 ... LastLast