Page 1 of 3 123 LastLast

Default BUYOT to replace PLastic bag?

Maayo kaayo ni ang na huna huna an ni Councilor Edgardo Labella.. dako kaayo ni ug ikatabang sa ato enviroment

Dako kaayo ko uyon niiini..kamo mga Ka ISTORYA unsa inyo ikasulti?

Default Re: BUYOT to replace PLastic bag?

Unsa nang buyot?

buyot gud, kanang bayong sa "pera o bayong"

dako jud na ikatabang sa Environment. Pero sa mga SUPERMARKET unta, instead nga plastic, paper bag lang unta ang gamiton kanang coming from recycled papers, pero kanang nindot sad nga paper bag maayo sad ug quality para dili dali mabusbus or magisi dayon.

i think sm has this one already, the green bag

SM and rustan's both have resuable bags that offer points incentives to their frequent shoppers.

it doesn't have to be a buyot or bayong. it can be any random reusable bag, or our daily handbags/backpacks.

the reality is, most of the plastic bags that we bring home from shopping are hardly big enough to have any practical recyle/reuse purpose, so why accept them in the first place?

the point is to minimize the circulation of plastics bags. it takes a conscious effort to refuse the check-out bagger's efforts to put your purchases in a plastic bag that you probably won't reuse. if it isn't wet, it doesn't stink, and it fits in your bag, why not put it in your bag? remember to keep the receipt as proof of purchase until you exit the mall/shop to avoid being hassled by store staff/security.

i used to argue with store staff of gaisano, national bookstore and sm who all insisted in packing even the tiniest purchase into a 3 x 5 plastic bag that was gonna wind up in the trash. lately, they all seem to understand the effort, and just make it a point to hand me my receipts when i leave the cashier/payment counter.

people, your individual efforts CAN help the environment, or any other cause you choose to be involved in.

Quote Originally Posted by sirius
    i think sm has this one already, the green bag
    Useless kaayo ila program kay ang maka avail lang sa bag katong naa SM advantage card holder lang.

this is a great move but naay kaha modala ani..

I am using it since last year...diri sa Merika.

ug malimtan nako ang buyot, ill use paper bags...

breed green peepz!

kapoyan man ang kasagaran sa akong mga kaila mudala ug bag para pang shopping, mao nang kinahanglan naa pa gyuy incentives para lang ma motivate.

pariha ngari sa tahiti,imong paliton sa pirmero ang recycled plastic bag nila,unya madugay nag balik bati naman ilang ilisan dika na magbayad ,ang problema lang dili nimo kalimtan kay makapalit naman kag usab ,wala namay plastic ang casher ngari gibag-o nila ang pamaagi aron wala nay plastic ang mga basurahan ug wala nay plsatic nga ilabay sa mga bunsaran.

11.    Advertisement

Page 1 of 3 123 LastLast