Page 1 of 7 1234 ... LastLast

Default Gwen jealous of Lapu-Lapu for not having a piece of the cake.

Sun.Star Cebu - Gwen invites Tom to RDC, over Lapu recla

paparts man unta kaayo ni si Gwen ug Radaza including Ouano.

i can still remember that GMA promised to the people of LapuLapu about 2-3 years ago in Kadaugan sa Mactan that the Reclamation Project will be pursued. Mayor Radaza proposed the said project only that night and GMA promised the people she will support it.

now Gwen wants it scrutinized probably because LapuLapu LGU took an initiative to do the project and thereby by-passing her as Governor.

come on guv? as if you don't know your politics. wa pa gyud ka ma-tagbaw sa imong Lahug Airport deal? Megadome deal (nga pwerting bati-a and which was also not scrutinized thoroughly because of the urgency as well as proper protocol in bidding and sourcing of materials) plus the ASEAN lamp post deal? and now the Camp LapuLapu deal among other projects?

according to Tommy, "“As far as I know, this is the first case where the RDC is suppressing a local government initiative…If you ask me, and I only read the news, she (Garcia) is just jealous,” Osmeña was quoted as saying. "

which is LOGICALLY TRUE.

aside from suroy-suroy sa sugbu, catch me if you can gimmick and the perpetual tormenting of the people of the city of cebu and bickering with its mayor, what did this governor do or build that the entire province of cebu can truly utilize and/or enjoy aside from the controversial megadome?

According to the news. Road improvements, streamlining of operations in government hospitals, improvement of the south bus terminal, augmenting the province's income, building of new classrooms and all of these were said to be done without incurring debts...

Basta mga Garcia wa jud nay au ky mga platic kaau na na!

Ga au rna pa PR sa mga tawo unya diay mangtas pa sa irong boang na si Gwen! Kurakot pa jud!

Sakto man si Tomas nga kanang "suroy-suroy", "catch me if you can" aysus ka klaro nga EGO-TRIPPING rna niya pra kaning uban nga mga ignorante sa kaboang niya ky madani dayon...

Human nia pa ng Sun-Star nga sus pagka PRO-Garcia ky c Alvin tag-iya...

Bantog ra g buwagan ug bana ng boanga utro pud ng si Winston nga kurakot kaau sa GSIS ug kana si Pablo John nga wa jud nakita kung dli kanang dancing inmates ra ug panaway sa Cebu City...

Cge pang hambog nga wa diay utang ang Probinsya unya dako ug pundo, tungod btaw na ni Lito Osmena!

Hala tanan nlng mga Garcia pang hatagi ug posisyon sa Gobyerno! Ayaw jud tawn Gracia ipa mayor sa Cebu ky hurot jud ni kwarta nato!

^^

bai layu na kaau na si Lito.. kung unsa ang probinsiya karon, dili na tungod ni Lito.. Well partly naa siya accomplishment..

After ni Lito daghan na kaau gobernador nga nilabay.. naa si TingTing dela Serna, ug si Pablo Garcia nga naka three terms.. tapos Gwen dayon...

Kung unsay accomplishment ni Lito wala na tu kay dugay na kaau tu.

Kani si Tomas nasuya ra ni ni Gwen kay si Gwen maau ug performance.

Si Tomas hapit na mag 9 years pero walay concrete nga accomplishments.. wala jud koy mahuna-hunaan kung unsay nabuhat ni Tomas sa hapit 9 years niya pagka mayor..

Ang ako mahinumduman lang cguro kay katung picture niya nga gagunit ug pistola ug katung hapit siya mamatay sa una kay gi highblood..

Regarding the Reclamation Project in Lapu-Lapu.... Just imagine:

1.) It will impede any expansion of the airport.. Remember that the airport also has a plan to reclaim north of Lapu-Lapu for future expansion of runway, and other facilities.. Beh unsaon man ni pag reconcile ang project ni Radaza ug sa Airport?? Importante kaau ning airport..

2.) The project will swallow the beachfront of BIGFOOT Studios.. The owner of Bigfoot, Mike Gleissner, is the favorite of Tomas.. Remember that Bigfoot threatened to withdraw millions of dollars of investments in Mactan before because of Radaza.. With this project, I'm hoping Bigfoot will relocate to Subic or Clark.

3.) The reclamation project will swallow the Mactan Shrine which is an important heritage site.

Kung buot huna-hunaon, agree kaau kaau ko aning reclamation area sa Lapu-Lapu kay major infrastructure gud ni... Pero unta gi tubag ni Radaza ang mga pangutana ug doubts especially sa future expansion sa Airport.. pero wala man, hilom ra man siya... so meaning this reclamation area was not properly planned.

I can only sense Gwen in her PR abilites. everything else, murag sabat amin naman kaau siya oi.

Kani si Tomas nasuya ra ni ni Gwen kay si Gwen maau ug performance.

Si Tomas hapit na mag 9 years pero walay concrete nga accomplishments.. wala jud koy mahuna-hunaan kung unsay nabuhat ni Tomas sa hapit 9 years niya pagka mayor..
    OT: unsa gani to tuiga nahimong outstanding Mayor si Tomas? butbot ra diay toh?

murag ang iyang greatest accomplishment ang iyang ilong bag-o

c/o everybody hehe

Hahahahaha mao mao...

Didto cguro na sa Capitol g trabaho hahahaha...

Mga trabahante sa Powerline nangreklamo sa pagka barat anang Garcia...

Kung nagpadayon pato si Alvin pagka mayor maunsa na kha ng Cebu karon... Lol!

11.    Advertisement

Page 1 of 7 1234 ... LastLast