Page 1 of 2 12 LastLast

Default for rent or for hire: passenger type multicab ideal for your outing transportation

hello istoryans. im helping my brother for his sideline this summer season..

for those fellows na in need of transportation for outing or anything my brother has his own multicab na passenger type 14 persons capacity or depende sa kadagkoon sa manakay ang masulod and with sounds and newly assembled private pani siya dli pasaheroan and rest assured barato ra dala napud driver ani kung mo-rent mo.

09331660050/4623276

sir, how much would be w/o the driver? just pm me, oki pa ang tire thread?

pila ang rate.. with driver and without?

per day-550 without driver 800 with driver excluding gasolina. wholeday pud na siya pwede province ang byahe. pro kung duol ra pwede ra 450. ingun pud ako kuya mas ok daw if siya lang mo-drive kay bag-o man gud ang unit.

upppppppppppppp!!!!!!!!!!!!!!!

pilay rate alumnos mambaling to green lagoon(compostela)?back and forth with driver..

please ko sa rate hatid sundo IT park -Costabella Mactan and vice versa..

Quote Originally Posted by leizl6 View Post
    pilay rate alumnos mambaling to green lagoon(compostela)?back and forth with driver..
    Quote Originally Posted by janeg View Post
    please ko sa rate hatid sundo IT park -Costabella Mactan and vice versa..
    You got pm...

uppppppppppppppp!

Ngutana lang ko pila ang magas2 sa gasolina ani padung alcoy from city and vice versa.. Pls PM me.. Tnx..

Quote Originally Posted by merlena82 View Post
    Ngutana lang ko pila ang magas2 sa gasolina ani padung alcoy from city and vice versa.. Pls PM me.. Tnx..
    sir itxt lang ko pra mareplayan ka kay tagsa rako online ako wife tig-up then dli sya maka-identify sa gastos gud. 09331660050

11.    Advertisement

Page 1 of 2 12 LastLast