Page 1 of 9 1234 ... LastLast

Question HELP My boyfriend said he will marry me then naa na sya laing uyab

before i left in country my boyfren told me nga ako lang ang girl nga plan niya pakaslan.. but now i found out that shes living with the other girl... what is this...

lhine.., that is a big lie....move on maa'm pangetag lain..dili xa deserving para nimu...kaw ng hago hago ug trbahu adto sa gawas nya xa ng binuang ngari, and d fact dat he lived with his girl, based sa imohang gi post...kahayahay niya ug kamu mgdayon.....okey ra unta na bahalag ng biga biga xa as long as wla sila ng ipon sa iyahang uyab...f ikaw iyahang pakaslan, kaw na hinuon ang mahimong maot ana kay nag ipon naman diay na sila...

thats actually a good thing for you. he made a mistake before you got married. at least theres an escape for you. clearly he's not worth it. so go move on. dont linger on this.

bitaw, makarason ka nga dili xa worthy mamahimong bana nimu...dili jud mo take effect ani na situation ang second chance...huna hunaa ug pag ayo kay basin ug magmahay nya ka..........

break up with him nalang uy..dili jud na maayu iyang gibuhat..tendency if mag minyu mu daghan na cya mga mistress

Quote Originally Posted by lhine View Post
    before i left in country my boyfren told me nga ako lang ang girl nga plan niya pakaslan.. but now i found out that shes living with the other girl... what is this...
    @TS.... this is so Telenovela!

and why are you confused... pag chure oie.. unsa ka living in a fairytale...asking us and confused..
    why are you confused nga claro and straight to the point man sad nimu ki explain imung thread.

day move on..dump him, pangetag lain...........

Quote Originally Posted by Fern View Post
    @TS.... this is so Telenovela!

and why are you confused... pag chure oie.. unsa ka living in a fairytale...asking us and confused..
    why are you confused nga claro and straight to the point man sad nimu ki explain imung thread.

kini jud c Fern noh bsag unsaon pala.away, awayun man jud ang newbie, kaw jud bro...

@Thread Starter:

welcome to Istorya.net.

you know sis, although palaaway na c Fern, pero naa pud bya xa point, i mean, y are you confused when obviously you know what to do nman dba? don't think of it as your loss, but rather his loss. In fact, I would even dare say nga kanang girl nga ka.live-in sa imo guy kay dugay nana sila, even before you left the country to work abroad kay sila na ana. It's obvious nman nga the guy is/was using you, since he's thinking na your working abroad, and he's thinking nga pwedi ka niya atik.atikon pra padalhan nimo xa ug kwarta, while ikaw kay nagsakripisyo pra niya without your knowledge nga g.ilad ra day ka niya.

I don't know if this is true or not, but this are just my speculations, but I think I'm close to the truth. Let me guess sis, sauna b4 nimo nahibalan nga naa ka.live-in ang guy kay gpadala ka ug kwarta niya pirmi noh?

Anyway, I understand why you would be confused sis, coz you love the guy in all, but really sis, bottom line is, you need to face reality nga gigamit lang ka sa guy, you need to ACCEPT that fact and move-on. Better suffer for a moment rather than suffer for a lifetime. Imagina nlng sis kung nagminyu na mo, your whole life will be full of pain and suffering, while if you decide to stop it now, karun ra na nga sakit imo ma.feel, then after a while, maka.move-on ra ka.

bitaw sakto jud ka cp103, nindot raba kag ava, c itachi na cute..hahaha

bitaw day move on..ayaw na tghandom adto imoha uyab, gigamit raka adto niya...and f ever mag minyo mo, mura rakag nagsawo ug problema, pangetag laki nga walay kabilinggan...

Quote Originally Posted by tiny|tin|toys View Post
    thats actually a good thing for you. he made a mistake before you got married. at least theres an escape for you. clearly he's not worth it. so go move on. dont linger on this.
    +++ at least ur not yet married.. yet u discovered his true colors.. ur saved sis... just move on..

11.    Advertisement

Page 1 of 9 1234 ... LastLast