Page 1 of 2 12 LastLast

Default Cebu local news Thread

ari lang ni nako i-post ako observation...

From time to time I read and share my ideas to threads that deals with cebu local news. Ako lang nabantayan is that after a while ang kana nga thread kay i-close then padayonon lang ang topic sa Cebu Local News nga thread. Inig adto nako dito sa kana nga thread kay wala nay mo share sa ilang ideas/comments. Why? because para nako nagsagol sagol ngadto ang mga news. Lisod isingit. As of this writing, ang 658 - 663 nga pages kay pulos lang news updates ni marqi_20 pero walay mga kumento. If these news have its own threads, for sure daghan ang mo comment. Pwede i-merge ang the same topic pero not nga adto tanan news sa Cebu local news kay sagol2x na kaayo. May I humbly suggest to our admin or mods nga lahi2x lang na sila nga thread? Suggestion ra mga bro

Default Re: Cebu local news Thread

hmm wala pako kavisit anang Cebu Local News na thread BUT istoryamember, we already have Politics and Current Events.
    Most of the local news are not interesting to istorya members mao dili sila mocomment or dili pud sila moshare sa ilang ideas and feedback kay dili man kaayo big impact nila.
    Most of the interesting local news naay threads nahimo, usually naa sa Pol and Current events or usahay naa sa general section.

ps.im not a mod.lol

The reason behind that is to avoid all topics that are based on NEWS REPORTS from our LOCAL NEWSPAPERS and MEDIA . If we dont that then I dont find a good reason to make the thread independent otherwise all the topics in the POLITICS SECTION would be something and not limited to LOCAL HEADLINES and NEWS of newspapers wich te sad part is more than half of it ang source gikan sa TABLOIDS .

Based from observation , a typical local news will only last a couple of pages . Other than tat , it is nothing different from FLOODING of THREADS .

If you really want to talk about the thread you started that is NEWS BASED , ukaya sa MOTHER THREAD , continue the discussion .
    Last edited by SPRINGFIELD_XD_40; 10-16-2011 at 02:59 PM.
    " A well regulated militia being necessary to the security of a free State, the right of the People to keep and bear arms shall not be infringed. " - 2nd Amendment , Bill of Rights of the United States of America

Blog Entries

Unless you subscribed the "Cebu local news (daily update)" thread, then you'll know what's new in local news and make comment out of it. If these local news have their own threads then it will likewise be treated as redundant topics and are subject for merging or locking.

I feel you TS since as observed the thread is just a daily dosage of local news updated by 3 istoryans (cobraKing, account, marqi_20). People just read and will not drop comments but it was not intended like that.

Thanks sa tanan responses

imagina lang unsa ka gubot sa una ang P&CE katong mag flood pag TABLOID news si marqi..... mayra pod gi usa nalang na sa isa ka thread oie.... kung interested ka mo basa to be updated, good.... kung walay moreply/modiscuss aw sorry nalang

^^ sakto pud bro kay dili baya tanan mo comment, even pag read gali kapuyan. thanks!

the reason i gather and post all news para ma organized ang news mao bitaw cebu local news u can comment on it diba wla man sad ko nagpasagad ug news naa man sad na sa tabloids ug wla sad ko naka violate ana nga news am just updating it everyday para everytime ganahan mo latest news sa cebu naa ra didto sa cebu local news mao bitaw gihimo nga polital news category ug gi sticky thread nalang para dali ra mabasahan sa mga members pero if nahan mo na dili nako mo post ug news taga adlaw no problem with me diba if thats ur opinion and gi allow man sad ko ni cobraking ug update ug news gi tabangan lng nako siya kay busy naman gud si cobraking ug in your info siyay ga himo ana nga thread nga cebu local news ang purpose ra jud ana nga thread to bring latest news everyday if ganahan sad mo comment pwde man sad diba ug dili na redundant or off topic na ako gi post gi ban nasad ta ko sa moderator if na violate or gi close na ta ni sa mga moderator....... ug one thing kamo nasad himo ug news bi dili biya lalim am just explaining my side here.....
    Last edited by marqi_20; 10-17-2011 at 04:34 PM.

nka dawat nko ug award ni mods ani sauna mao akoa nlng gihimo ug thread pra dli ma flood ang P&CE area..

istoryamember unsa man diay plano nimo ani na thread ipa demolish??nyahahaha
    Last edited by cobraKing; 10-17-2011 at 05:18 PM.

kasabot ko sa pasabot sa TS. not all news nindot storyan but kung magstorya adto sa stick cebu local news thread. kubot jud kaayo. lain2x ang storya sa mga tao. unless kanang 1 news naay sub thread. adto mga storya ang mga tao.

11.    Advertisement

Page 1 of 2 12 LastLast