Page 1 of 7 1234 ... LastLast

Default What's the most embarrassing thing that happened to you?

What's the most embarrassing thing that happened to you? Let's share our experiences just for fun.

Default Re: What's the most embarrassing thing that happened to you?

hi.skul pako ato...nadagma ko! as in super grabi nga dgma k mura nakog ni plank! haaha wala jud ko nibangon............k mauwaw ko molinge sa mga mga taw... nag.wait rajud ko naay motabang para pabarugon ko... nagpa as if nalang ko nga kakuyapon! diay to perti ra diay nako ulawa!haha tagam angatch man! hehe

Sa ceres, gilupad akong dala nga banig ug nibuklad. Ana gud ang konduktor, ah mura man ug magic carpet!

Sa ceres pud, nag inom mi the night before my birthday. Pagka ugma ni byahe ko para adtog syudad to celebrate. Pirteng suka nako sulod sa ceres, mangga tanan ning gawas kay mao ra man to ako gipamahaw. Nanaog mi ug ahat bisag layo pa kaayo, transfer na lang mi ug lain.

katong nalapsan ko. sus kauwaw na lang jud! pero normal ra man na sa mga girls!

Quote Originally Posted by florida.blanca View Post
    katong nalapsan ko. sus kauwaw na lang jud! pero normal ra man na sa mga girls!
    Ingnon lang nimo gud didto kag Jollibee unya nakalingkod ka ug seat nga naay ketchup hehehe

Quote Originally Posted by cearism View Post
    Ingnon lang nimo gud didto kag Jollibee unya nakalingkod ka ug seat nga naay ketchup hehehe
    ui pagsure diha! nagsayal pa jud ko ato nga time! i was on an event! puti ang ako sayal! then nakabantay tong akong friend ni-ana to siya nga magCR daw kuno mi, ASAP! so ako nituman sad niya! pagkita nakos sayal nako kay aguy nalapsan kog bonggang bongga! i never expected that my monthly period would come! unfortunately, wala pa jud ko nagdala ug pants man lang or something! timingan sad nga naa akong crush didto! hay kauwaw na lang jud! may na lang gani paggawas namu sa CR kay walay tawo sa lobby, nagdali jud mi kuha sa taxi and the rest is history

Blog Entries

Quote Originally Posted by cearism View Post
    dili bro oi, napaksit siguro ang kugan sa iyang bag-ong tuli!

nangabot na sad ang akong mga loyal haters!

Blog Entries

pakapin: bwahahahahahahahahahaha!

Elite Member
    Blog Entries

for me it was back when i was in hs, i was sooo upset and angry with one of my batchmates because she was such a b*tch accusing me for being a boyfriend-grabber/ relationship-wrecker. i was fed up with her bs so i decided to confront her, so i went straight to their classroom, i blurted out my anger to her infront of her classmates,i called her names and i smashed her desk, i heard a voice telling me to calm down but told her to SHUT UP! but without knowing that it was their teacher (which was our class advicer) and they were having an exam . when i turned around and realize who was there, i was sooo embarassed and but then she smiled at me and said " are you done? if not can you continue this after my class"

11.    Advertisement

Page 1 of 7 1234 ... LastLast