hi @larisse, pwede ko mgpabaligya nimo sa akong dried mango?... its 22 pesos lang...just text me sa 09323071506, mabolo akong location so duol2x ra ko sa mandaue.
hi @larisse, pwede ko mgpabaligya nimo sa akong dried mango?... its 22 pesos lang...just text me sa 09323071506, mabolo akong location so duol2x ra ko sa mandaue.
TS: pwede ko apil sa imo thread?
pa pm sad ko kinsa to nahan magpa baligya sa ila product. kay sa office namo pwede man mamaligya pero ako ipa utang nila para maka income sad ko ba. e pm lang ko sa arrangement. thanks!
,,haii mam,, asa ka nag work?? ,naa ku baligya mda desserts, .(like mango float, crema de fruta, mango cheese cake, and maja blanca) pang family size good for 6-8 people.. pwde cya para birthdays, anniversaries, or any occations.
- - - Updated - - -
,,haii mam asa dapita sa mandaue ka nag trbho? ,naa kuy baligya mga desserts mam,..
sa Teleperformance (formerly Aegis) ko nag work. nahan ta ko magpa utang sa mga ka office mate ba. nya nig sweldo pa bayron.
Hi @Genocide pwede ko nimo textsan 09324144142
hi mam mo tinda kag ice kendi?? hatag nako nimo 6 ma sell nimo 10
09433002361
hi maam @larisse, I replied to your pm's maam.
@code102192 maam you pm'ed me, tried to reply pero dli ko ka.send, full imung inbox..
@PANTON Hi. Nagdelete na ko sa ako inbox. Hehe
willing ko mo supply ug chicharon...