Page 8 of 20 FirstFirst ... 56789101118 ... LastLast

akuh pud., humana gani ug himo iyang caricature! sus., waLai klaro ug dili gani ka mu confirm within this week., ibutang na gyud tika dri!!! excited pa kunuhai ka diay to? papresyo kaayo ka pra sa meet up! wala nlang koi kwenta mas pabor kas aatong meet up location kysas amua wala jud gani ka tunga, kapoii bia., pa presyo pa gyud ka! get a life!! last ka nlng..

got the name its antiox

note: guys beware of this # 09279764401 (i ddnt have the chance to get his name in istorya or his real name but i have his #)

first he "tawad" the price for my laptop, then i said "ok its a deal" then i said when will you buy it he said "now", then i said ok where?... then he state the place.. so i txtd "im on my way".. so while i was driving i got his txt msg that said "ako ra tanawn" thats when i felt uneasy... then we finally meet.. then i told him evrything about the unit.. then he said it was for a girl and keeps disrespecting the laptop... and to sum it up he said il pass... sakto jud akong gi bati..hahahah.. the worst part of it... he denies saying that he said il buy it.. he only said "ako ra tanawn" then he the most worst part of it he txtd me he defends himself not txting me any thing that said ill buy it.. oohhh well..

oh wait there's more... he offered me 50 pesos for the gas i burned during the meet up... i was like what the f.. the tanks full you d*uche!!!

why did i go all out if you dndnt say youll buy it?.. jeez come on people!!

its people like him that makes this forum/community bad...

https://www.istorya.net/forums/comput...ptop-7k-2.html
    Last edited by munkyboi; 06-20-2010 at 04:03 PM.

09326886083 BOGUS BUYER

Beware ani nga #. cuz tx sa ia paliton ang ps2 nako baligya unya kalit lang n.cancel sa transaction cuz naa daw xa napalit na. tuga2 ug schedule2 ug time unya dli daunon ang item. magcge pa ug hangyo sa price unya mg.ingana ra dae ug batasan walay klaro.

hay labad labad sa ulo
    Last edited by jenibaby003; 07-21-2010 at 02:13 AM. Reason: .

Quote Originally Posted by ashira View Post
    maam, i want to purchase the following items, naa kay botique or magkita lang ta somewhere? ask pud ko ug discount hehehe... thanks...

She reserved this following items... before she said na she's out of town pero sure daw cya iya kuhaon.. I txt'd her again many times na Pls. confirm na imu ba dayunon ug kuha ning mga items. But sad to say got no reply... That's why I had no choice but to post her in Bogus Buyer kay murag two weeks na.

Quote Originally Posted by c-let.com View Post
    akuh pud., humana gani ug himo iyang caricature! sus., waLai klaro ug dili gani ka mu confirm within this week., ibutang na gyud tika dri!!! excited pa kunuhai ka diay to? papresyo kaayo ka pra sa meet up! wala nlang koi kwenta mas pabor kas aatong meet up location kysas amua wala jud gani ka tunga, kapoii bia., pa presyo pa gyud ka! get a life!! last ka nlng..
    i butang daun nah!!! kita lage na katag ana nea

Default Bogus Buyer: Donna Leonor of Davao

Donna Leonor
    Block 3, Lot 10,
    Waling-waling St., IWHA,
    Damay, Davao City
    +639062656636 begin_of_the_skype_highlighting +639062656636 end_of_the_skype_highlighting

Ordered: 5 boxes SALUTA + 1 Box TAtionil

BEWARE!!!

August 16/17, 2010 : ordered
    August 19, 2010 (thurs.): said she'll pay early in the morning. didn't received payment. I waited.
    August 20, 2010: Said she'll pay before 1pm, So I left the house early bringing her bulky orders 'cause I have some party to attend until night and I can't go back home since she requested JRS as a courier, wanting to get the items the next day. JRS is the farthest among the couriers available from my location. I even went to a supplier to get a box of Tationil for her since I don't stock Tationil anymore.

around 1:30pm, Said BDO was closed due to holidays. I tried understanding and ended up bringing her orders to the party! So embarrasing!

August 21, 2010 - no payment has been received.
    August 22, 2010 - No messages received.

All these days, her orders are ready and packed.

August 23, 2010 (today) - I texted her past 10am asking to inform me when payment has been made.
    before 12 noon she texted saying before 1pm she'' pay thru my BDO cash card.

past 1pm she texted saying she's in BDO already.

I hurriedly went to JRS so I can ship the items since JRS is far and I want to make sure the orders will be received by tomorrow. Suddenly texted again saying she'll go to the other branch 'casue the line in the BDO where she went initially is too long and she'll be late for her duty.

Then she texted again, she can't deposit to my Cash card 'cause the BDO branch reached the limit of cash cards deposits.
    Before 2pm I texted her my mom's BDO savings account.. I'm currently in JRS waiting for her payment confirmation.

then she suddenly texted: (exact message) sis cancel mo nlng order ko. sorry. balik nlng ako sa dating suplier ko.

then (exact message): 1:58pm sayang ngaun mo pa na send savings accnt#:.meron ka pala..duty p kc ako sis. nagmadaki tlga ako d2.umalis n aq ng bdo.

what the! after all my effort and waiting!

BEWARE of this girl!. The first time she ordered she even told me her orders took too long, i'm here in luzon and she's at DAVAO! 2-3 working days as said by the air21 courier.

Please don't tolerate this. It's not funny!

Nail Rhinestones

I went to It Park last Saturday kay maau na kau atong sabot and i txtd u pajud pag morning ana if madaun ba ato kita, and u said "ok 8:30pm" so i went there b4 that tym and waited and waited i tried to col u pero la ka nitubag and also sa akong mga txts. dugay ko ga wait pero di na mada almost 2 hours ug hinuwat. Then pagka ugma u txtd me na la ka nadaun kay ni absent ka. PLEASE INFORM me tawn Miss bisan pa muana ka na galain imo lawas u can txt me b4 sa atong sabot na tym, bisan muingon nlng kag murag im not feeling well cancel lng sa nato ang meet up. kana tinale musabot ko.

MYOHMY.....09276609353
    MYOHMY.....09276609353
    MYOHMY.....09276609353
    MYOHMY.....09276609353
    MYOHMY.....09276609353
    before pa ko nanganak august 24 nagpa reserve na ni sya nko. she said she'll get all 10items igka 30th of august. august29 i pm'ed her just to inform about our meet up tomorrow. she replied pwede ba daw igka sept. 3 na lang daw. i waited for sooo long pero ni sugot ra gihapon ko i-move ang meet up. Sept. 3..ni text ko niya balik but no response from her at all.. 10items ang gipa reserve maka sapot kaayo binuangan tah. you wasted my time.

phatboy or ladygaga99999

https://www.istorya.net/forums/gadget...-your-psp.html

regarding this thread, klaro kaayo among sabot mag kita sa ayala.
    ni text ko niya
    me: bro padung nako ayala asa naka?
    me: hi bro, naa naka ayala?
    him: ikaw bro?

then pag abot nako
    me: naa nako ayala bro asa naka?
    him: padulong pa bro
    me: ok text me if naa nka
    him: ok bro
    nag lakaw lakaw sa ko (after 45mins)
    me: bro asa naka?
    di na mutubag, ako gi call, mu ring then e cancel
    nag think ko basin nag drive ang buang so nag huwat huwat ko, after 15 minutes
    me: bro didto lang ta cafe laguna kita kay para di nako park usab kay naa nako sa sakyanan

ni call ko again, cannot be reach na, gi off na sa buang, nag think ko na na low batt lang and mu contact ra taod2x nilakaw sa ko sa ako lain lakaw. after 25 minutes ako nasad gi tawgan, mu ring nasad then e cancel gi textan nalang nako nga
    me: bro y dili man ka mutubag? tarung lang gud balibad.

kani wa man mi naka trade ug padayun pero gi usikan akong oras. so para nako bogus ni sya. hantud karun wa jud ni pahibaw naunsa sya, buhi paba kaha ni siya.

----

nitubag na sya as ladygaga ato na thread then gidali-dali dayun ug edit nga nibutang ug up.
    isa napud ni ka indication
    ngano mag himo pa syag lain account ngari.
    mangingilad jud ni tawhana. warning lang mga bro and sis.

----
    ako lang isuwat message nako nimo bro kay imo man to gipa delete ang thread sa mods,
    kay sold kunuhay.

----
    bro dapat mahibaw ka nga imong giguba ang tanan istoryan sa imong gibuhat. maguba among reputasyon tanan sa mga tao nga parehas nimo. basig sunod mga tao diri di na mag saligay.

5 years nako nag buy, sell and trade sa istorya puro smooth transaction jud tanan
    first time ni nahitabo nako na giilad ko pag meetup.
    ikaw pay nagpili nga ayala ka gusto tig kita.
    daghan kaau kag rason, pasanginlan pa imong anak nga nag purisyo mao wa ka kaadto
    nya homan imo nasad cellphone guba speaker mao di ka maka tubag kung tawgon ka.

11.    Advertisement

Page 8 of 20 FirstFirst ... 56789101118 ... LastLast