Page 7 of 22 FirstFirst ... 4567891017 ... LastLast
    Blog Entries

Quote Originally Posted by teeedert View Post
    we attended the burial of my grandfather in argao and that time, pag-abot namu sa simbahan, naa pud lain patay na padung pud ilubong, niask ako mama if unsa namatyan nya na amaze mi kay high school student man daw to xa sa mary help christian school, nanglaag cla sa iya barkada dd2 den nalumos xa nya gitabang cya og kuha sa ilawom sa tubig nya gahi kuno kaayo birahon ang iya dead body then mao to pagkakuha sa iya dead body, wa nay dunggan!!!as in her ears was lost!!! mao to nga time nga hadlok na jud ko mobalik pa dd2 sa kawasan...
    ha? unsay name sa student? I used to work sa Mary Help. kanus a pa ni?

hay, the only reason why occasional deaths happen in kawasan is because most tourists can't read the d*** warning signs and either:
    1) go where asa bawal (off limits).
    2) try to pretend that nahimo sila ug sirena sa ilang ka hubog.
    3) doing something stupid like jumping off a waterfall with people still standing below it.
    4) going alone and if an accident occurs no one is around to help.

Quote Originally Posted by acecrystal View Post
    ha? unsay name sa student? I used to work sa Mary Help. kanus a pa ni?
    i dont know unsay name coz kadungan ra to og lubong sa akong lolo sa argao...maybe that was last year

i have agood friend who used to worked as an outlet manager in hangten,super buotan and hilomon...nag outing sila sa kawasan way way back and the day after they left the place she was struck with an unknown n unexplainable condition like high fever,hysterics ug dahan pa until nacomatose siya,even dr.'s walay makaexplain,gipasuwayan nila ug binisiya ingon ang mananambal nga giibogan daw ug di ingon nato ug gikuha na daw siya...ambot what to her na basta ingon iya uyab right after niadto sila sa kawasan nain-ato cya......

Quote Originally Posted by teeedert View Post
    we attended the burial of my grandfather in argao and that time, pag-abot namu sa simbahan, naa pud lain patay na padung pud ilubong, niask ako mama if unsa namatyan nya na amaze mi kay high school student man daw to xa sa mary help christian school, nanglaag cla sa iya barkada dd2 den nalumos xa nya gitabang cya og kuha sa ilawom sa tubig nya gahi kuno kaayo birahon ang iya dead body then mao to pagkakuha sa iya dead body, wa nay dunggan!!!as in her ears was lost!!! mao to nga time nga hadlok na jud ko mobalik pa dd2 sa kawasan...

yah its true,taga amoa ni nga place nga bataa,barkada sa ako cousin.

so far wala pa koy scary na experience dra... i went there last summer and ok ra man... dli na hinuon ka tingalahan nga dli na siya taw-an coz wala pud ta kahibaw sa history and series of events nga na happened dha.... hehe

Blog Entries
    good thing walay nahitabo sa ako bf pag adto nilag kawasan last sunday lang...sus nagplano paman unta mi mangadto with my whole family and my bf...dili nalang siugro namo dayunon. mas importante jud para sa ako ang safety sa ako family among others...

been there last may of 2006 with the whole family for safety life jacket gyud ang mga bata bisag kahibalo mo langoy.. ok raman lingaw kaayo wala man sad mi nag overnight.. i like to go back there next time

nice place but i had a good yet bad experience.. i just hope to relive my moments there.

dili kaha as iya rato kahubog?

11.    Advertisement

Page 7 of 22 FirstFirst ... 4567891017 ... LastLast