124 56.88%
  • not guilty

49 22.48%
  • no comment

45 20.64%
Page 692 of 1188 FirstFirst ... 682689690691692693694695702 ... LastLast
Results 6,911 to 6,920 of 11880

Quote Originally Posted by KASAAC View Post
    unsa-un taman gud bro mga baga man gud ug nawong ang naa sa katungdanan...lami lage pamatayon
    ganahan ko mutabang sa mga worst pa ug kahimtang nako pero dili ko kahunat kay kuwang ug funds...unya ang uban diha nagpalami lang sa ilang gibati...aw makita ra bitaw unya na ang katag ba

abi nko kasabot na ka sa akng purpose maam.., eheh.., pero cge nlng.., at least,, tabangai lng ta bsag ana giud na imng way,, reklamo or sawai.., OT: ngano na muted user d.i ka maam?,,ü

@all
    salamat giud sa mga nakasabot.., i hope ato giud nang buhaton nga mubuhat giud ta sa maka.au.., dli lng ta cgeg s2ria.., salamat sa suporta ani akng gaMAI nga advocacy.., wa ta kahibaw,, kta ang makapadako ani..,,ü
    Last edited by sairilh31; 08-27-2009 at 12:50 PM.

One reason why the Philippines remains to be a backward country is because the people never learn when to start criticizing and when to stop criticizing and start doing some action for their own good. Although the government has the duty to serve the people and deliver their needs we cannot just whine over and over if we feel discontent. That is an unfair thing to do.

One reason why the Philippines remains to be a backward country is because the people never learn when to start criticizing and when to stop criticizing and start doing some action for their own good. Although the government has the duty to serve the people and deliver their needs we cannot just whine over and over if we feel discontent. That is an unfair thing to do.

+10 pts. for you Mr... i mean Miss...

this thread is very well explained.! +100 for you

Blog Entries
    sa karon best kay manipulative man kaayo .. lisod tumbahon bisan ikapila na gi file og impeachment wa madayon

^thnx bro.., just preparing for the elections.., d ko mudagan ha.., niahaha.., ako ra ni ipabasa sa mga tao mntras lau2x pa..,,ü

Quote Originally Posted by baby_grace View Post
    So what do you propose we do? I'm all for a French-style revolution, let's bring in the guillotines! First head to come off starts at the top!

Blog Entries
    Quote Originally Posted by raski View Post
    So what do you propose we do? I'm all for a French-style revolution, let's bring in the guillotines! First head to come off starts at the top!
    bugoya jud aning raski uy... nagsunod ko permi nimo bro... sa lain thread naghari ka dah... weeee idol...
    hahaha.... bro ug sundon ta na imoha, hurot ngali tanan buaya or naa jud buaya motingog ug pinamanok....hehehe

everybody knows why, even the dumbest person will know... it is so obvious...

we don't even need this thread to discuss...

@raski
    lol.., what a nice thing to say..,

@tanan
    sa mga nisupporta ug sa mga nakasabot sa akng advocacy.., salamat kaau kai ngkadaghan ta..,

11.    Advertisement