Page 6 of 14 FirstFirst ... 3456789 ... LastLast

Default Re: Do you still write letters to send through the post office?

inig human nako aning istorya today kay magsuwat na pud ko ug card then imail sa post office.

wa najud intawn

I like to write one for a someone i like but i don't know her physical address
    I can't just ask her on FB because we only know each other on FB and it was just sometime ago.

Quote Originally Posted by mudskipper77 View Post
    inig human nako aning istorya today kay magsuwat na pud ko ug card then imail sa posy office.
    a good start for you. pero more or less blue mountain card na imo paliton. isulat ra nimo imo ngalan ug ngalan sa imo padad-an ang effort ana. hehehehehe

much better ug one page letter imo himoon. kai kabalo ka, mag gugul man gud kag time ana and mahunahunaan nimo unsa dyud imo ganahan isulti nimo sa imo padad-an. Goodluck on your noble thoughts

Quote Originally Posted by loucellmar View Post
    I like to write one for a someone i like but i don't know her physical address
    I can't just ask her on FB because we only know each other on FB and it was just sometime ago.
    better idea noh: pagsuwat sa papel. kanang imo dyud hand writing tapos imong thoughts about her. after that, you can take a picture of it and post it on facebook. send it to her account. that way it is still a heartfelt letter.

a great way to merge the old with the new.

Quote Originally Posted by likyam View Post

better idea noh: pagsuwat sa papel. kanang imo dyud hand writing tapos imong thoughts about her. after that, you can take a picture of it and post it on facebook. send it to her account. that way it is still a heartfelt letter.

a great way to merge the old with the new.

I really have a bad handwriting
    I mean it

wala na kay mangawala ra daw..

not anymore..wala nako kabantay nga napa mag send letter thru post office, naa man gani kana nalang bills or shipments..

had written a letter for someone but instead of sending it thru post office, I mailed it directly to her heart..

Quote Originally Posted by loucellmar View Post
    I really have a bad handwriting
    I mean it
    one question to answer your post: who's perfect?

trust me, at then end of it all, ang thoughts sa letter ang magmatter, dili ang kanindot sa handwriting.

kadaghanan sa mga snail mail karon mga subpoena ug court orders nalang. The last time nga nakasend ko ug handwritten letter sent through the post office was probably 15 years ago... Karon hinu.on makadawat gihapon ko from the post office, pero kanang mga packages sa ako gi.order online kay mas barato ra man kaysa fedex or dhl.

But I do miss writing letters, specially love letters nga i.insert dayon sa notebook or books sa ako crush...

wa na jud ko ka try ani dukad nana email og internet.. hehehe.. tawag nlng sa cp o chat or email2... kay mas dali ang conversation kysa mag howat pa tag pla ka days para mo reply atong g sowatan.. hehehe

11.    Advertisement

Page 6 of 14 FirstFirst ... 3456789 ... LastLast