Page 6 of 31 FirstFirst ... 345678916 ... LastLast

Default Re: i paid a girl to play as my girlfriend

Grow up bai..mabaw kaayo imong reason (para lang sa imo ginikanan nga na pressure ka) mas maayo pa ipakita nimo nila nga matured lang ka nga nag-andam sa imo future & dili ka gusto madisappoint sila sa imo. probably the reason why your parents are pressuring you is that nakita nila nga medyo membro ka sa third *** & naglibog sila unsa jud imong gender. they fear the unkown bai. at 25, daghan paka angay agian oi. if naa nakay business karon & succesful naka then maybe that is one of the reasons nga gusto imong ginikanan nga magminyo naka...I agree with you saying that you are
    self-centered & i would like to suggest that you add immature & stupid (sorry again). kanang kabuang nimo sa imong amiga bai, do you honestly think walay masakitan (you ,her, or your parents)? i would suggest to end it as soon as possible. para sad nga makamove-on ang babaye (for sure nadevelop na na sya nimo, bogo ray di kasabot ana)..Good Luck bai. (sorry if harsh ra kaayo, but sadly if imo pang parents imo kastorya karon, labaw pa ani imong madawat).

Growing up is not a matter of adding years to your age..you can be 40 yet still act like a 10 year old kid.
    at 25 you should have matured already..just a thought...Good luck

TS, you are not man enough! Mura ka ug way buot. Padala pa ka sa pressure. Maluoy man sad ta sa girl. Ngita lang nuon ka ug complication anang imu gbuhat. Doing so is not resolving the issue, you are creating another issue which is something that is happening right now. Kung dli pa jud ka nahan ug relationship kay namugas pa ka, pamugas ug ayaw na pag-involve ug lain tawo. Awa na ron, cge na ka ug pamisti kay galibog na nuon ka sa imu sitwasyon. Imu problema nuon ron, aside sa pressure sa imu parents, naa pa ang kang paglibog sa imu sitwasyon. Barogi ug tarong kung unsa man gani imu gusto, yaw na pangamong. You're living an April FOOL's life. *_* Bitaw bro, estfaeeet... Punopuno ra na sa imu blema...

I got curious with the caption, so might as well pitch in..=)
    come on, seriously? i mean really? The deception here is as thick as molasses that one day you'd suffocate yourself with it.
    If your family knows about this I just don't know what to say but they're really gonna be disappointed in you. I'm not being rude but if I were speaking to a friend? please get real serious professional help man. I bet that girl has something in it with you unless she really needs the extra cash. Women get all sorts of crap every single day of their lives they get pregnant, they have this monthly periods and whatnots. How much more if you add this sort of pressure or some sort unreal commitment with her you need to think it through evaluate with all your heart (or what's left of it, cause I wouldn't want to pay a "girl" whom I'm not comfortable with) I find it fascinating why you have not noticed why this lady is playing along your surreal trysts. I think she's not in it for the money, bud. You gotta talk to her feelings too how she's dealing with it. She may see it that there aren't a lot of guys out there that are good enough to be her BF. Which I cannot discount the obvious fact that only a few good men are out there and she may have seen it in you that is why she's playing along with you. She may have real feelings for you and yet you have failed to see it. Its a given that emotional pain can last more than a lifetime to heal. =)

you know TS i did that before pero wala lang ko bayri.. hehe and it was for a short time lang.. needed sa boy bec niuli to iya parents gkan gawas for a vacation lang.. pero frends mi till now.. they just want to meet ang GF kuno kay if wala GF ang boy didto daw na padung sa barkada.. ug wala feelings na involve sayon ra man ibuwag. may gani nakakita na jud ug uyab ako migo.

its clear na ang girl nag agad ra nimu. utang kabubut-on niya nimu she wants to pay. be considerate pud sa girl, basin naa sya ganahan na boy or ganahan na sya ma free from you. ikaw pud, face the truth nalang. be a man. tell your family sa imu stand. i'm sure theyl understand. murag nangilad man ka sa imu family. or uyaba nalang na siya, basin nagkagusto pud sya nimu.. hehehe or MU nalang mo ug di ka ganahan ug relationship.. hehehhe

ayaw lag kasuko ha mangutana ko....... Maya ka?

Quote Originally Posted by rhodem24 View Post
    Kung di gyud ka gusto niya, undangi. Lisod nag mag dugay pa mog samot. Luoy ang babay ana, basin nagka gusto na na siya nimo.

Pasagdi ang mga tao. Ipalapos pikas dunggan ilang mga gipang sturya. Imo man nang kinabuhi. Ikaw may manguyab/mangasawa. Di man sila. So, pasagdi. Wa na silay mabuhat ana. Ma pul-an nalang sad na sila madugay.

Ayaw na tngai na pa abtag pila ka years nga ing-ana mo sigi oi.
    exactly some of my point too.

Blog Entries

PHP 3,000? Some guys spend even MORE than that on a REAL girlfriend LOL. Ask some guys out there--you got the better deal Too bad wala lang consummation

-RODION

TS, sorry ha pero sa akong tan-aw mura og gay ka... you are not into women... I mean no offense meant ha pero nag analyze lang ko sa situation ba...

wow. kabato sad nimo noh nga sa sulod sa 1 yr and 3 months, wala jud na develop ang imong feelings aning bayhana noh? dili na lang ko mag daghan ug istorya pero murag daghan loaf holes ang story. i just hope that this story is indeed true. its not very common man gud. mas mutoo pakog ang kidnapper ug gi kidnap eventually na inlove sa usag usa kaysa sa nag pretend na nga manag uyab, yet wala lang gihapon na develop.

bro sa akoa paminaw wala man nimo nalikayan ang problema na pun.an pa noon. pinanglitan ha ko naka gus2 nana nimo ang babae sa imuha tan.aw d na problema?

11.    Advertisement

Page 6 of 31 FirstFirst ... 345678916 ... LastLast