Page 6 of 7 FirstFirst ... 34567 LastLast

Default Re: I need your OPINION..if a boy asked you to go to his apartment, just to hang out?

para less ang imu kahadlok...ingna siya invite lain friends...girls pd...aron wala jd bati nga intentions...pero karon panahona lisod na mag trust sa person...pero kung mo adto ka...pahibaw ka sa mga relatives or sa family nimu nga mo adto ka ani nga laki...para kung magkina.unsa maka call og help...

Default Re: I need your OPINION..if a boy asked you to go to his apartment, just to hang out?

Better know his real intentions, who knows its a boobey trap , JK

i have nothing more 2 say TS sakto jud ilang gipang sulti nmu...

if muadto kas apartment sa imu friend be sure to bring a friend para sure bah...

go on girl...just a movie marathon depende nasad na ninyo after...

pwd man ka moadto sa iya apartment and hang out. you can always say NO if things are getting a little (you know what i mean).

wow this is great! go go go TS

Blog Entries

dont know sa gyud intention sa guy pero what if wala ra sab niya dnt know unsa sab mo ka close duha.. pero i would suggest if naa mo lain na friends you can have movie marathon as a group if uncomfortable ka being with him alone.. if you decide to go alone be sure not to give in if you have liked this guy or like this guy nah.. put in mind he has a GF, lisud if ma misinterpret.. bow...

bring some friends of you, dili kado na maonsa pah, wala manay malisha if naa kay koug kong wala murag naa gyud na...

bisan pa'g no malice nga invitation, naa japun possibility ana nga.....basta....temptation is always there, you know...

Blog Entries

just the 2 of you alone? naaaaaah.....

11.    Advertisement

Page 6 of 7 FirstFirst ... 34567 LastLast