Page 5 of 12 FirstFirst ... 2345678 ... LastLast

wow...
    Thanks... flying fish...
    That's a good one...

amo bb kay 1 year and 6 months na then daddy ra iya speech nahibaw an as in dady ra tawag niya namo tnan..ma lolo ug lola tita og mommy..daddy ra jpon tawag niya hehe

hahaha...
    ka relate sad ko ana sa una...

but i love the feeling when my son calls out to me...

DADDY!

weee gilkan ko usahai hahahaha

mine is a boy. he was able to talk at 1yrs+ iya edad pero 1-2words. at 2yrs old, makasulti na cya whole sentence like "ma, mo drink ko milk" pero dili jud as in nga klaro pagka mention. he is now 3yrs+ old ang klaro na jud cya mo sulti. cya gane ang tig tubag sa telephone.

advice nko: ayaw i-BABY TALK imong baby kay mao na one factor nga maka affect sa baby. sa case sa akong baby, dili man cya tig tan aw ug spongebob, dora etc, ang iyang tan awon pirme kya spiderman, ironman, mga marvel heroes.

i also wont advice patan awon ug mr. bean kay basin inig kadaku, mapareha akong baby kang mr bean murag aning2x hehehe.

ako naa koy 4 kids na kay na twins man ang permiro, ang twins hinay kaayo ila development 2+ na sila nag start ug litok ug lakaw but ang manghud nga usa ra dali kaayo nakalakaw 8months pa lang and almost 2years palang maayo na kaayo mo esturya but karon sa school, mas bright pa ang twins. so, I think dili mo matter kung dugay ang bata makasulti as long as normal ra siya and makasulti ragyod ug tarong later.

wow thanks zander! ehehe

naa koi nephew mga 2 years old xa karon pero kusog na kaayo mo tabi.. kay ang iyang mga ka istorya mga dagko mang tao.. karon mag tubag tubag na sa inahan..

Dark, Not sure kung naa na bay naka advice sa imo ani (too lazy to read all the posts dinhi..sorry! tapulan ko mo subay!) Anyways, I have a son who will be turning 2 this April. A language therapist and special ed teacher is working with him to help with his speech. These are some of the things that you can do (as per my son's therapists)- e explain sa imong son everything that you're doing. Example, Daddy is washing the dishes. Daddy is opening the ref. Daddy is putting his clothes/shoes on. And then label everything. When you go to the kitchen, kuhaa iyang kamot and let him touch the refrigerator and say refrigerator, then ang table and then chairs and other appliances. Tanan nga objects sa balay e pahikap sa iyaha unya e sulti kung unsa ang name sa objects. from his toy cars to big appliances. And effective kaayo ang routine/repetitions sa bata (like eating time niya, brush teeth and nap times). Kapoy gyud kaayo kay sometimes mahurot imong laway sige sulti/storya. Pero it's really effective. My son is more "vocal" now. Magyawyaw siya maski di nako masabtan, I look at him eye to eye and tell him..."WOW THAT's A Good story Anak. I like that story." Para gyud ma encourage mo talk. I hope nakatabang ko maski gamay. Keep us posted unya sa progress sa imong Little one. Hang in there! I understand what you're going through. Oh and plz try to limit t.v. watching. Mas maayo kung kamo ang magduwa. Spend quality time with him. Nothing beats one on one time gyud.
    Kung naa koy mahinumduman nga mga tricks and stuff or makat-unan nga mga bag-o stuff, I will try to share it with you unya.

Quote Originally Posted by D3KNikki View Post
    Dark, Not sure kung naa na bay naka advice sa imo ani (too lazy to read all the posts dinhi..sorry! tapulan ko mo subay!) Anyways, I have a son who will be turning 2 this April. A language therapist and special ed teacher is working with him to help with his speech. These are some of the things that you can do (as per my son's therapists)- e explain sa imong son everything that you're doing. Example, Daddy is washing the dishes. Daddy is opening the ref. Daddy is putting his clothes/shoes on. And then label everything. When you go to the kitchen, kuhaa iyang kamot and let him touch the refrigerator and say refrigerator, then ang table and then chairs and other appliances. Tanan nga objects sa balay e pahikap sa iyaha unya e sulti kung unsa ang name sa objects. from his toy cars to big appliances. And effective kaayo ang routine/repetitions sa bata (like eating time niya, brush teeth and nap times). Kapoy gyud kaayo kay sometimes mahurot imong laway sige sulti/storya. Pero it's really effective. My son is more "vocal" now. Magyawyaw siya maski di nako masabtan, I look at him eye to eye and tell him..."WOW THAT's A Good story Anak. I like that story." Para gyud ma encourage mo talk. I hope nakatabang ko maski gamay. Keep us posted unya sa progress sa imong Little one. Hang in there! I understand what you're going through. Oh and plz try to limit t.v. watching. Mas maayo kung kamo ang magduwa. Spend quality time with him. Nothing beats one on one time gyud.
    Kung naa koy mahinumduman nga mga tricks and stuff or makat-unan nga mga bag-o stuff, I will try to share it with you unya.
    well mao nana akong gi buhat karun...
    and when i see him do good things or right things i say WOW VERY GOOD... then clap...
    yesterday it was so funny kai... u see his ninang give him tons of mega blocks sa LEGO...
    i was cleaning it... after cleaning it... i started to arranged it... he sat beside me a said...
    unsa ni... so i told him in word LEeeeeGO... eheehehe then as i am combining all the blocks
    namalihog ko niya... ana ko give na be... kana o red... so ako siya di pakita... unsai red...
    so ana napud ko give na be... ana siya "NI RED?" short for KANI ang NI... hehe so mao to
    he understands a little... but lagi... never talk straight jud siya... if mo talk man og
    non stop... you could never understand... hehehe sige lang... still not losing hope...
    thanks for that D3KNikki!

You're welcome!
    Hala ka cute gud. Nawa naa ra man diay na.
    I think your son is just taking his time. Basi di gyud
    diay na siya motor mouth. Basi more like thinker
    and he likes analyzing things ba. Sige lang, just keep
    on working with him, spending time and stuff.
    He will talk more when he is good and ready. Don't stress
    about it too much. Instead E enjoy ni nga age/stage.
    Cause dili na ni mobalik. Time flies so fast and They grow so fast.

Does he have playmates ba? Kids his age that he plays with and interacts with
    on a regular basis? Would also be good kung naa siya playgroup.

11.    Advertisement

Page 5 of 12 FirstFirst ... 2345678 ... LastLast