Page 5 of 166 FirstFirst ... 234567815 ... LastLast

ah i see, fresh grad pa ko bro.
    Do you know an istorya member who is in HR in Lexmark?

Quote Originally Posted by josephjuban View Post
    ah i see, fresh grad pa ko bro.
    Do you know an istorya member who is in HR in Lexmark?
    PM na lang ni pinkbraces

Mao ni ang thread sa jobs section bro:
    https://www.istorya.net/forums/jobs/1...ancies-26.html

salamat kaayu bro

Quote Originally Posted by sinister3417 View Post
    I doubt it Bro...and I object on that...
    Perhaps you forgot San Miguel Corporation in Mandaue City.
    Try to ask some of the employees their and discovered why is that many are trying hard just to be hired in this company....

I tell you Bro, malugi na lang ng Lexmark di pa na malugi ng San Miguel Corporation...
    See for yourself why!?
    i-compara kuno ang sweldo ug benefits sa SMC ug LRDC

how much man diay ang sa smc/lrdc kung new hire ka?

dli man cguro ma compare ang LRDC ug ang SMC.. its like comparing oranges to apples....LRDC is an IT company.. SMC is not.. SMC may give you a better compensation..maybe not.. depende sa position cguro... pro ako gkan sad ko dha sa LRDC.. janitor ko sa una
    now same with Kolz am here in singapore na.. and the same ako work dri ug work nako sa lex pako..

Pro para nako if bag o grad.. yaw tan aw sa imo sweldo diretso.. but will the company give you the growth that you need.. and will it be honored sa uban companya.. just incase...

just my 2 cents..

Quote Originally Posted by noliverh View Post
    nindot bitaw paminawon ang name nga lexmark sa gawas... ngano ang ubang empleyado didto magbagutbot man? dili diay patas? naay nagbagutbot, naa pud giganahan... unsa mana oi?
    Naa man gyud na bisan asa. Pero kanang tanan nagbagutbot tungod na sa internal politics and not about the company. Siguro reklamo lang na sila tungod sa ilang manager or supervisor/team lead but not the company in general. During my time it was also the same, ang reklamo kay about a certain manager/team lead/or HR ra gyud and not about the whole organization in general. Naa pa gani tong PDF document that was circulated, but that was about a certain engineer complaining about his management chain, and not to the rest of the other departments. I was blessed with a good management chain who understand our needs and a very good team lead and manager, he leads by example to the rest of us. To this day, after I left the company, daku pa gihapon akong utang kabobot-on sa akong previous management chain, I thank them for giving me the best experience while I was there.

Sa mga fresh grad, if given the opportunity to work in LRDC. Take the chance, like what tikboy has said, ayaw tan-awa ang sweldo, tan-awa ang opportunity - the chance to practice sa imong pagka engineer, for sure ma mold gyud na pag ayo imong skills.

Quote Originally Posted by kolz View Post
    Sa mga fresh grad, if given the opportunity to work in LRDC. Take the chance, like what tikboy has said, ayaw tan-awa ang sweldo, tan-awa ang opportunity - the chance to practice sa imong pagka engineer, for sure ma mold gyud na pag ayo imong skills.

Lagi... pero nag-"tinihik" man ug hire ang Lexmark ron. March pa ko ni-send ug online application para Software Dev. Engr., hantod karon wa japuy ni-contact nako

Quote Originally Posted by reDvaNiLLa View Post
    unsa account imu wife?
    account?.. wla k0h hibaw... basta ang naa sa iyang J.O. is "Competitive Analyst" - murag data analyst man ghapun ni...

Quote Originally Posted by kolz View Post
    Naa man gyud na bisan asa. Pero kanang tanan nagbagutbot tungod na sa internal politics and not about the company. Siguro reklamo lang na sila tungod sa ilang manager or supervisor/team lead but not the company in general. During my time it was also the same, ang reklamo kay about a certain manager/team lead/or HR ra gyud and not about the whole organization in general. Naa pa gani tong PDF document that was circulated, but that was about a certain engineer complaining about his management chain, and not to the rest of the other departments. I was blessed with a good management chain who understand our needs and a very good team lead and manager, he leads by example to the rest of us. To this day, after I left the company, daku pa gihapon akong utang kabobot-on sa akong previous management chain, I thank them for giving me the best experience while I was there.

this is true, naa uban depts nga grabe kaau ang politics, i was blessed k sa una akong manager k very approachable, nya wla kaau politics w/in sa among dept, dghan gani na suya nko k nice daw among management sa among dept, unlike sa other depts.....

Sa mepz nga lexmark ba kay nanaktak nya karon naghire ug contractual operators...
    Why man?
    Gibayran nila ang mga regular kay dagko ug sweldo
    nya naghire ug HS grad para gamay r silag masweldo...
    Unsa namay status karon sa Lexmark?
    iv heard cge lang daw forcedleave....

11.    Advertisement

Page 5 of 166 FirstFirst ... 234567815 ... LastLast