Page 4 of 13 FirstFirst ... 234567 ... LastLast

Quote Originally Posted by Moongoddess28 View Post
    d na xa happy bro! =(

kalita sd oie...ahak...

bai bigz..
    i know it is very hard for you and u still love her right?.....but it is obvious bai nga kana imo "X" wala nay interes nimo..and wala siya delikadesa bai...harap harapan gud gpakita niya nimo..pero atleast wala pa kaau nilalom ang ugat, nigawas na daun...all u need bai is to slowly recover..normal ra na sa tawo nga dugay makarecover f nalove nimo ang usa ka person..just try to focus on divertional activities and try not to think of it always..just dont harm urself or go on depression..kay lisod na...

Quote Originally Posted by cody_bigz View Post
    mar...hehe i know g.kpoi nmug paminaw nko so diri nsd ko mangayo ug tambag..hehe, thanks sa mga tambag ninyo ug concern, mura rag wa kai lingaw mn ta sa office, hehe..pro lisod oie..

yeah! hapit njd ato ride, hehe hubog jd ta ana...haha mg lingaw2 nlng ta sa a2 ride, di ta mg hisgot ug problema pra di ta ma liki ug samot..hehe thanks dude...

ngita lang ta chicks nig ride nato...haha...aw kamo ra diay...d ko pwede..sakspan nya ko...yaw saba ha...

Quote Originally Posted by kimleeKINO_choi View Post
    hayzz...na sad jud ko sa imo thread TS.

Bsag gurl ko kai dili nako ma gets why she did that to u? Then TS...shaky mn inyo relationship dba? Basin napul-an na sya. Agi-an mn tanan relationship ang mapul-an TS BUT nka find ug cmfort ang gurl ngadto sa other guy. If i were u dli nlang ko mo mind ug adto sa haus sa gurl kai ako rai mgsakit kng mao na. But it helps bya kana masakitan ka pag ayu pra mo abot ang tym nga ma numb nka ug dha nka mismo mo-give-up. anam-anama lang TS nga ipasok imo braincells that she left already. Ang reality lang jud ang dapat nimo dawaton pra easier nalang nimo.

ing.ana nlng jd ako buhaton..i jst wonder when will this subside..mynta pwede ra ni i tulog sa nya ig mata wa dayon ba...reality bites! ouch...

Quote Originally Posted by hans josefina View Post
    makahelak man sad ta aning story nimo bro..luoya nimo sah? nah maosad na gbuhat sa akong ex-bf before kalit lang kawagtang wala ta kahibaw sa rason,murag espirito bitaw,sakit jud kaau na nga wala ka kahbaw sa rason..kahibaw ko sa imong na feel.. kuan lang bro, ug ganahan ka muhelak,helak lang para mawala ang kasakit sa dughan..then set your GOALS.ayaw na paghuna huna niya especially sa imong g-ingon nga wala ka kabalo sa REASON..if dili cya ganahan musulti ug ngano so be it! maoman iyang gusto..atleast nga tinud-anay ka niya ug wala ka magbinuang..ana lang bro! pasagdi lang sa..it takes time man gud na. so magplano ka sa imong self bro,its time for you to love yourself. just DONT THINK ABOUT HER NA,KEEP BUSY. MOVE-ON bro. DETERMINATION! DETERMINATION! lang..PRAY TO GOD ALWAYS TO HEAL THE PAIN. then MAKE NEW FRIENDS or maglingaw lingaw ka sa imong friends and family or imong mga interest and hobbies gud. maoman sad na ako gbuhat 4 years ago sa akong ex-bf nga nawagtang kalit,until now wala jud ko kahibaw sa reason ug ngano..but its okay.. karon pako ka realized ngano nainlove ko sauna niya..hehehe.. goodluck! kaya mo yan..hehehe godbless!

hehe mga espirito cgro jd na cla, di na cla taw grabeh mn gahi pa's bato...mana mn kog hilak, k.dghn gani, hehe...damn it really hurts a lot not knowing the truth and knowing nga u dont deserve the truth. mura tag wai bili ba nga byaan lng daun ug wa dghn storya..paita..aw cge lng ok nlng, maybe shes happier w/ him..maybe he's better..happy nlng pd ko pra nila..

Quote Originally Posted by mar_cebu08 View Post
    ngita lang ta chicks nig ride nato...haha...aw kamo ra diay...d ko pwede..sakspan nya ko...yaw saba ha...
    aguy! sumbong jd tka..haha

Quote Originally Posted by shredTHYfaith View Post
    bai bigz..
    i know it is very hard for you and u still love her right?.....but it is obvious bai nga kana imo "X" wala nay interes nimo..and wala siya delikadesa bai...harap harapan gud gpakita niya nimo..pero atleast wala pa kaau nilalom ang ugat, nigawas na daun...all u need bai is to slowly recover..normal ra na sa tawo nga dugay makarecover f nalove nimo ang usa ka person..just try to focus on divertional activities and try not to think of it always..just dont harm urself or go on depression..kay lisod na...
    lgi atay kau asta mga barkada nko sa bilyaran gd which is tapad ra sa iya bwhs shock gd cla kai cge xa e hatod sa laki dw..wa jd xa na ikog nga tanan taw dd2 barkada nko pa hatod jd xa sa laki, liki ko oie..pero ge lang ma kalimtan ra nya ni nko..lamat brod..

lgi atay kau asta mga barkada nko sa bilyaran gd which is tapad ra sa iya bwhs shock gd cla kai cge xa e hatod sa laki dw..wa jd xa na ikog nga tanan taw dd2 barkada nko pa hatod jd xa sa laki, liki ko oie..pero ge lang ma kalimtan ra nya ni nko..lamat brod..

SAGPA jd na sa part sa laki wui. labi na ang mga barkada ang mo chika. sus, ayaw na ana bro.

She suddenly broke up with me with no reason at all 2 weeks after we celebrated our 3rd aniv. Since our relationship was shaky then and there is so much trouble i decided to let things cool down between the two of us, we did'nt have communication nor see each other for almost 3 mo's. During those times my mind is really troubled not knowing the reason why she broke up w/ me. I often find my self rationalize what happened to us. I think of her everytime and i can't deny to myself that i still love her. So one day i decided to see her and talk to her to know the truth. I went to her place and i saw her, i asked her if we can talk, i told her all the things that i long to tell her, i told her how lonely i was without having her, i told her how i feel, i told her all the pain i'm suffering w/ what happened to us and yes, i cried. Then she asked me if we could set a date when we can talk for she's going to her sister in law's house for dinner. I said okay but i did not leave and she went back inside to change clothes. Moments after she came out and was surprised why i'm still there outside, ako xa g.ingnan e hatod tka, she refused, i asked her f asa jd xa padung ug nganu di xa pa hatod nko, iya ko g.ingnan nga naai mo hatod nya, i asked her if knsa she told me its his frnd, i asked her if nanguyab na she said yes, i asked her if he still love me she said "kontento nmn ko krn". I asked her if sugton nya ang guy she said wla pa xai plano. To cut the story short the guy came and we talked, after we have talked they leave. She said "adto sa mi" and left, seeing her leave w/ that guy crashed my heart, i was so devastated that i have nothing left to do than to see them leave and that was the last day that i saw her.

The day after that i texted her and she never replied, ang nka sakit kai ana xa mg set mi ug day nga mg storya mi pro wa jd xa ni bother, ang nka pait pjud kai one month after ko nya g.buwagan na abot daun to ang laki and she never bothered to talk to me to at least have a decent end to our relationship. Sakit kau buwagan kag kalit nya wa jd ka kbw sa tino.od nga rason nya ma hibaw.an nlng nimo nga nana diay lain. After all weve been through for 3 years don't i deserve to know the truth or even an explanation? She left me hanging. It's been 4 months and still di xa ma wa sko huna2, god knows how much i love her and how much i suffered. I kept my self busy w/ work and i try to enjoy myself w/ my family and friends just to keep me sane but still wai gamit.

I really don't know what to do. It's so hard to move on and let go. I need your advise guys.
    1. If sigi mo away maybe scapegoat na nya nga mag ka bikil mo
    2. Lisud dyud makalimot but time will heal
    3. if nahan ka mo hilak dapat imo dyud hilak na
    4. lisud kalimtan pero kaw ra dyud maka help sa imo self
    5. Make your self busy and buhata ang thing nga make you happy
    6. Ayaw mind ng pila mo ka years it will not count (base sa ako experience)
    7. Pray to Lord to give you strength and Peace of mind
    8. Love your self more daghan pa worth it diha.. na buhat na nya sa uyab pa mo how much more if kamo dyud mag dayon.

Be strong bro ni agi naku ana but sa karon nag katawa lang ko ngano nag ingato ko before i know it will take time to heal but help your self lang dyud.. Prayers is the Key ok.. Good Luck..

Walay blema bro...face the reality nalng...baga d i to nawong imo X bro?ehehehehehehe...

11.    Advertisement

Page 4 of 13 FirstFirst ... 234567 ... LastLast