Page 4 of 12 FirstFirst ... 234567 ... LastLast
    Blog Entries

Quote Originally Posted by LogicPlease View Post
    I doubt Boracays problem lies solely on the resorts, those establishments have septic tanks, the problem is the government, they don't provide proper sewage system in the island, that's why many have no where to connect there septic tanks. Waste water ended up in the underground aquifers then to the sea.

I understand its very costly for the govt to build a proper sewage system in a island but is it an excuse to blame the resorts??

And besides we only see a few establishments who violated easement rules, most like 90% of them don't, sounds like stupid to close Boracay, make all businesses suffer from the failure of the few, and end losing billions of income, including hundreds maybe thousands jobless. Is it really that difficult to isolate those violators and make them pay??
    I would beg to disagree bro.

On Easements:

Article 51 of the Water Code of the Philippines states that “The banks of rivers and streams and the shores of the seas and lakes throughout their entire length and within a zone of three (3) meters in urban area, twenty meters in agricultural areas and forty (40) meters in forest areas, along their margins, are subject to the easement of public use in the interest of recreation, navigation, flotage, fishing and salvage. No person shall be allowed to stay in this zone longer than what is necessary for recreation, navigation, flotage, fishing or salvage or to build structures of any kind.
    Ang Boracay island was declared forest and agricultural land. see here: https://www.philstar.com/headlines/2...e-court-ruling

MANILA, Philippines — The government has every right to close down Boracay Island, based on existing jurisprudence by the Supreme Court (SC) that declared the famous tourist destination as state-owned.

An October 2008 decision of the SC had classified the island as both forest and agricultural land that belongs to the government as it junked ownership claims by several resort owners.

The ruling, which stands as it has not been appealed or reconsidered, could provide legal justification to the six-month closure ordered by Malacañang for the rehabilitation of the island.
    Unless and until ma declare na otherwise, it will forever remain agricultural and forest land.

Sa 30 to 40 meters nga easements.. I think halos tanan kanang duol sa dagat nga establishment ang nakaviolate ana, mao tong nag start na silag panirado ura mismo because it was obviously a clear violation... Besides those establishments who think they are not violating anything, they can always file an injunction order.

Obviously naay problema diha sa Local Government sa Boracay.. Kana nga problema actually has been tackled every year since pana naka remember ko nga naa nanang Boracay ni sikat.. and that was 25 years ago.

Daghan na kaayong nang istorya anang hugaw ang Boracay unya na puno nanag tae ug mga algae. I was aghast when I went there and saw the water nga although limpyo tanawon dili na gyud siya crystal clear as what I've heared several years since.

Karon ra gyud nga administration ang naay political will that decided to do something about it. If someone is to blame, blame it on the local government in Boracay, the past administrations that didn't do anything about it, and the local resorts who were supposed to be the stewards of their own product.

Quote Originally Posted by LogicPlease View Post
    I doubt Boracays problem lies solely on the resorts, those establishments have septic tanks, the problem is the government, they don't provide proper sewage system in the island, that's why many have no where to connect there septic tanks. Waste water ended up in the underground aquifers then to the sea.

I understand its very costly for the govt to build a proper sewage system in a island but is it an excuse to blame the resorts??

And besides we only see a few establishments who violated easement rules, most like 90% of them don't, sounds like stupid to close Boracay, make all businesses suffer from the failure of the few, and end losing billions of income, including hundreds maybe thousands jobless. Is it really that difficult to isolate those violators and make them pay??
    naa naman sewage system ang boracay.

taudtaud naman na.duha man gani kabuok toh sa ako nadunggan sa news. ang problema lang kay walay political will ang local government to implement a total connection to sewage system. plus ang waterways labi nanang mga kanal padung sa dagat tanan. mao na kinahanglan shudown.aron ma correct ang mga waterways ug ma connect ang mga dili pa connected sa sewage system.

Blog Entries
    maayo rapud na ipa rehab.. kay ng ka daghan ug lomot . ig langoy nato sugaton ka ug daghan na lumot.... ang trapik nagka grabe man pud..

Blog Entries
    Quote Originally Posted by firestarter View Post
    kana! kana maoy gusto nako madunggan!

sakto ka boss about sa previous qoute sa akong msg. regarding gina lopez sayang bitaw na nakickout cya na lupig cya sa mga oligarch tagsa na lang jud ko mo online.

pero matud pa sa akng igso c gina lopez daw ky naay pagka favoritism? naa pud daw kono cya gipaboran na illegal na minahan? mao daw hinungdan na nakickout cya? ambot lang pud wa pako motoo dayon

Blog Entries
    Quote Originally Posted by DEMONOCIETY View Post
    kana! kana maoy gusto nako madunggan!

sakto ka boss about sa previous qoute sa akong msg. regarding gina lopez sayang bitaw na nakickout cya na lupig cya sa mga oligarch tagsa na lang jud ko mo online.

pero matud pa sa akng igso c gina lopez daw ky naay pagka favoritism? naa pud daw kono cya gipaboran na illegal na minahan? mao daw hinungdan na nakickout cya? ambot lang pud wa pako motoo dayon
    Kana wala ko kabalo boss, all I knew from the reports is that kadtong mga dagkong minahan naka pasar sa iyaha is mao ray naay klaro ug sakto nga plano for sustainable mining. Ang kadtong uban nga bukot2x nga mining nga sige lang panghabas way replant2x ug walay develop2x sa ilang gi agi-an diretso pa sirado. Ang sakto man gud unta ana is labi nag open-pit mining kay grabi man ka destructive ana naa gyud plano nga development after nimo gi destroy ang usa ka lugar for the minerals. Ang uban ana tabunan or i backfill ang buho kung madala pag backfill unya panghimo ug either park or mag replant ug tanom. Daghan wa maka lusot kay wala na mo gasto, wa na tingale money unsa ba kaha.

Na tangtang to si Gina Lopez kay wala siya gi "confirm" sa Commission on Appointments (CoA) a constitutional body which constitutes mga senadors and congressmen.

The Commission is composed of the Senate President, the ex officio Chairman, twelve Senators and twelve members of the House of Representatives. Members from each House of Congress are elected based on proportional representation from the political parties and parties or organizations registered under the party-list system represented. The Chairman of the Commission shall vote only in case of a tie. It shall act on all appointments submitted within thirty session days of Congress. It shall be governed by a majority vote of all members
    As checks and balances sa Legislative body sa Executive.. Nahug gihapon ning political moves.. Mao pud bisan unsa pa ka maayo or corrupt ang imong gibutang diha kung imoha ang lower and upper house dako gyud chance ma confirm ang imong mga gabinete (i.e. during noynoy's time).

Ang ako duda adto bro, daghan to nag ligsan sa Gina Lopez, daghan "tingale" diha sa mga congressman ug senadors nagdawat ug "datung" ug "lagay" coming from mining firms. Walay ika trade si Gina Lopez in exchange for favors maong walay confirmation.
    Daghan makakwarta from the "environment" if purely militante lang imohang skill, walay political skills, dili pa gyud ka ka defend sa imong stand during the commission on appointments' hearing, maglisod gyud kag ka confirmed, samotan pa gyud nga daghan na kaayo siyag gipang ingnan nga i close, some would even say nga dire-diretso lang diha-diha mo ingon nga ipaclose na, without hearing from the other side. It cannot be denied nga naa man pud na sila ang mga lopez power plant sa Leyte, which begs the question nga ang kanang ilang powerplant among other businesses nila, wala pud kaha nay gi violate nga environmental laws?

Strict baya kaya up to the nth degree ang atong environmental laws, wala lang gyud gi fully implement.

Lessons learned ani bro.. Wala lang usa unta to siya nanghimo ug mga drastic moves sa wala pa siya ma confirm, didto na after confirmation siya nang close-down, hunt down ug uban pa sa mga iyang plano ipasado. Pero mao lage impulsive kaayo kay this is it..
    Aw, kit-an ang iyang moves, naligsan tingale ang mga businesses sa uban solons, maong ang resulta no confirmation.
    Last edited by firestarter; 04-17-2018 at 07:18 AM.

Mao ni political will, if yellow pa naka-daug maputno jud na og tae ang beach front sa boracay hahaha

Quote Originally Posted by ComeToPapa View Post
    Mao ni political will, if yellow pa naka-daug maputno jud na og tae ang beach front sa boracay hahaha
    daan matuwid hahhahahha

Panglao, bohol could be next I read somewhere last week naay nag volunteer or hinlo and found out ang mga basura gilubong ra sa bas mga plastic ra ba kadaghanan

Quote Originally Posted by buyogon View Post
    Panglao, bohol could be next I read somewhere last week naay nag volunteer or hinlo and found out ang mga basura gilubong ra sa bas mga plastic ra ba kadaghanan
    panglao ug el nido nag scrammble na sila karon. loss of income ilang sagubangon.

Blog Entries
    grabeha oi, tapad rajud sa hennan beach naai nakit-an pipe AND dli lng daw isa ka pipeline kundi daghan, WTF..dapat managot ang LGU aning hitaboa dli lang kay resort owners and residents. Mga nawong og kwarta. Unsa nalang kaha mahitabo sa boracay og dli c Tatay Digong na.presidente sa?? RIP jud guro islaha..paeta Foul-smelling liquid flows from pipe on Boracay beach | ABS-CBN News

11.    Advertisement

Page 4 of 12 FirstFirst ... 234567 ... LastLast