Page 4 of 6 FirstFirst ... 23456 LastLast

Kung ang message nangutana tubagon nako.
    Kung forward message mohatag sad ko ug forward message
    pero ako e.pafeel niya nga wala na gyod ta

magsakit sakit lang ka sa imo self f motext ka niya then d xa moreply...f motext sad ka bacin magtoo xa, gukod paka niya...better not text or communicate na lang...

my ex texted me a while ago...gikan xa sa batangas kay ni.enlist siya sa PAF...sundalo na xa karon...nireply sad ko ui...nangumusta...kinda miss her pud pero wala na man mi...so good as friends lang...ana lang gud...

basahon if mo text, tubagon if mo tawag

tubagon gud, ingnon sorry wala na koy load... hahahahaha ..... basin diay loadan ta..... hehehehehe pero dli na ta motubag nya ug balik.... hehehehehehe

If ako ang nakigbuwag, I dont unsa ako mafeel. Pero if siya nagdecide makigbuwag, I'll feel good.

ayaw nalang text day para dili na taas ang sugilanon, naka move-on na bitaw ka.

kataas ba storya a pero ako ra jud masulti.. and I havent read any other post kay bacg mawala ko sa ako momentum, ako ra masulti is;

1. Sakto ang guy possessive ra kaayo ka.. which is not a very good idea knowing 1 month pa gud cla nag buwag sa iyang 4 years na gf.. xmpre naa pa jud nay nahabilin feelings ang taw.. I dont want to sound harsh nor sarcastic pero in my opinion people who are very jealous to the point of paranoia kay insecure and doesnt love nor respect themselves thats why they hold on too much to something that they think makes them happy.

Hinumdomeh teh nga una ka naabot intawn sa kinabuhi sa imong uyab kay naa na intawn xay knabuhi nya..hobbies,attitude and friends which you may or may not like but you need to accept since its a part of him and mold him as what he is, the "person" you said that you "love so much"

2. Unya ka klaro sad ato teh nga mao ng gpanguyaban ka niya kay ang iyang gf for 4 years ni duwa ug laing team.. xmpre "egoistic" gd ng laki.. naa man gani pride ang babae laki pa kayha.. nya kay ikaw man ang very willing victim who fall for the trap mao ng na ingon ana.

3. As of your topic.. bout ex textin and blah2x for me wla jud nay problema basta kbaw kas rason ngano nag text2x and dili na ka mag disillusion ug unsay rason ngano nitxt xa nmo..

Pinaka importante nako masulti is basic ra jud kaau ntawn..

Love and respect yourself first.. so that you will really find someone who genuinely feel the same towards you and in that way you wont have any insecurities as well... ^_^

Enjoy Life!! you are too young too take things seriously..

There are so many fish in the sea as they say..

So its up to you how you cook it, paksiw style, iskabetchi, sinugba,pinirito, siningang,stuffed, fish fillet,tinola.. in short teh.. til we tanan...aron makibaw ka ug unsa jud nga timpla imong ganahan..

And Im hoping you are mature enough to know your responsibilities as well if you engage in anything.. ^_^

>>> I will answer of course!

a. If he already has a girl and I also have a new man...I must be very careful with my response/s for that very day. If he keeps on sending messages be it quoted or not and not very important, don't bother in replying. (Ma-develop pa lang siya balik nako,,,Kuyaw! kkk Hadlok ko makasala...)
    b. If we're still both single and available...I will really exchange messages and be friends for good! Possible na mag balik? Why not,,,as long as it's for the better!kkk

respetaran gihapon woi,,alangan mn sab..bsin diay naay emergency nga tuyo!!

11.    Advertisement

Page 4 of 6 FirstFirst ... 23456 LastLast