Page 4 of 26 FirstFirst ... 23456714 ... LastLast

Default Re: Are you dissapointed being the bread winner sa inyong pamilya?

Until when? Ang dakong pangutana, hangtud kanus-a man mahuman iyang pag supporta sa iyang pamilya? It seems to me siya ra ang naay income. When is the right time for him to say that enough is enough. I have a life of my own.

Ikaw hangtud pud kanus-a maghulat niya? Patience of virtue, hoping you never run out of it. Good luck to you both.

Quote Originally Posted by ShOotiNg StAR View Post
    My bf asked me to wait a little bit longer (no specific timeframe, probably endless) before he can finally ask me to marry him because his family can't stand on their own yet without him generating the limited income from work.

He pays everything at home (bills, groceries, lendings, meds, housing expenses for possible relocation, etc.) and his salary in the call center industry may be big for others but is NEVER enough. Plus, his mom would complain that the money daw is KULANG, and when my bf has nothing to give na, dawo na daw. So, mangutang sa uban, and during the next pay day, aside sa consistent monthly contributions plus bayad pa sa utang, plus his mom would realize kuwang napud ang hatag so utang napud, then the cycle never ends.

My bf badly wants to put up a small business like a tindahan for his family so they can start generating the income from that instead of him always giving but his salary is not enough sa tanang bayranan that he can hardly save for his own allowance til the next pay day.

I love my bf so I will wait... They say the heart if truly in love will never get tired of waiting...

sometimes happy , sometimes sad....... but i am optimistic.....

Naay times nga madissapoint ko,pero ug imo dyud xa i think ba.. why not ikaw bread winner, para makapahuway nasad imong mga ginikanan.. nagpatulo sila sa ilang singot ug dugo para lang makaeskwala ka niya di ka mobawos para nila? hehehe

Blog Entries

Ako ang eldest pero akong younger bro maoy bread winner... Naa man koy work, ug wa man sad ko mag salig sako bro, di lang gyud ko ingon nga makatabng ug maayu para sa ako family ky igo-igo ra man pud ning ato sweldo labi pa kay naa sad tay kaugalingon gibuhi... proud lang ko sako bro nga bread winner..

Quote Originally Posted by redhot itlog View Post
    Sometimes, kay mag depende naman lang nimo tanan.
    Like it's a never ending story. How do you stop it?

dili ra man maka disappoint if breadwinner kay ako naman nadwat ang kamatu-oran. pero winner na winner sad ka sa imong family ana!

sa akong part, dli rman.. nkahuman na akong isa ka manghod so duha nami gatabang sa pagpaskwela sa uban ug pagtabang nila mamag papa..
    dapat lng jd klaruhon nimo sa ilaha na naa pd limitation imong pgka-breadwinner. dli man gd na permanent. soon, maminyo ka. so mintras makatabang ka nila, dapat nila suliton. mao na ako mga manghod, ako jd ingnon na moskwela ug tarong ky dli sayon mangitag kwarta..

dli, and I'm proud of it...

Is there a time that you almost give up? Pero wala kang magawa sa sitwasyon.

Quote Originally Posted by ambokz View Post
    dli, and I'm proud of it...

DI JUD , god wont give it to you if d nimo kaya TS , im proud im the bread winner sa ako family i have 8 siblings now amo kinamanghuran is 9 months naa pa ko pending utang 50k from 100k pag panganak ako mama C/s nia gi pa ligate nako , my dad is a drunkard mo provide naa usahai dili so d jud masaligan , when i was a kid we live in a dump area nga magbaha taga tuhod everytime mag uwan mangaligo nalang mi ahat kai mag labay sa tubig tanan unlan mga basa , but it was not a frustration to be in this family but gi himo nako inspiration , nakagraduate ko and now im working nabalhin nako sila in a big apartment , with LPG stove (saona kahoi) and with tiles CR ,,, and d masukod ang kalipai nako nga makadungog nga happy sila sa amo nahimutangan now tungod sa ako paningkamot ,.....

Sometimes happy and sad but abot sa punto nga ur just giving them fish ur not teaching them how to fish... time will come nga sila na naa pamilya pod imong mga sakop sa pamilya definitely magsalig nalang pod... It's a noble way ang pagtabang pero sometimes ang tawo naman gud nga gusto ka tabangan dili naman pod mo tabang sa ila self.. Just like in my case not just a breadwinner in the family I also had mga silingan in the province ug mga cousin nga naa sa ako pod nagpuyo kay lagi naa ta sa ciudad pero mao na magsalig nalang pod..

U may think nga ur banking in heaven pero they'll never learn to do things because of our help and sometimes they'll exploit you pa.. magsalig nalang jud ba kay naa ka mo pakaon nila..

11.    Advertisement

Page 4 of 26 FirstFirst ... 23456714 ... LastLast