14. You may not vote on this poll
  • roger federer

8 57.14%
  • pete sampras

2 14.29%
  • andre agassi

4 28.57%
Page 4 of 8 FirstFirst ... 234567 ... LastLast

Default Re: hus d best tennis player ever??

Ari sab ko ni Agassi ... he doesn't rely on his serve to get out of trouble (unlike Sampras) .. pero his groundstrokes are perfect.. and he's a great shot-maker, very smart on the court.. unya ang iyang return of serve is probably the best ever (better than Connors). Ang kuwang lang kay minos ang net game unya dili gyud pang patay ang serve.

Federer has the potential to be great.. if not the greatest. Kompleto kaayo iyang duwa.. plus, he can actually win the French open... he just needs to overcome Nadal on that surface.

Why pamper life's complexities when the leather runs smooth on the passenger seat?

ang nakanindot gyud sa tennis kay exciting kaayo, sauna naa si sampras og agassi, right now we have Nadal and Federer.

ryoma echizen

andre agassi, kay pareha og nawng sa akong tiyo hehehe

depechebox, wow gwapo diay imo tiyo kay gwapo gud si andre agassi.. andre's eyes are so charming
    si steffi ang ako best tennis player

Quote Originally Posted by tahbiapo
    depechebox, wow gwapo diay imo tiyo kay gwapo gud si andre agassi.. andre's eyes are so charming
    si steffi ang ako best tennis player
    yes parehas gyud sila og nawng, the first time I saw agassi, wa koy lain mahuna huna an ako tiyo, mura gyud siya og clone ni agassi, me and my sis always watch him play and cheer him(agassi).

kung parehas pa lang ko og nawng sa ako tiyo payter kaayo hehehehe

bitw maayo pud si graf 21 grandslams, the only tennis player(mens, womens) to win at least 4 title on each (french, US, Wimbledon and Aussie)

Quote Originally Posted by EZRA
    Ari sab ko ni Agassi ... he doesn't rely on his serve to get out of trouble (unlike Sampras) .. pero his groundstrokes are perfect.. and he's a great shot-maker, very smart on the court.. unya ang iyang return of serve is probably the best ever (better than Connors). Ang kuwang lang kay minos ang net game unya dili gyud pang patay ang serve.

Federer has the potential to be great.. if not the greatest. Kompleto kaayo iyang duwa.. plus, he can actually win the French open... he just needs to overcome Nadal on that surface.
    mao gyud kung, di pa na kaayo kusog ang serve ni pete, di na siya kaabot og 14 grandlasms, I once saw him play against michael chang, kapildihon na gyud si pistol pete, then suddenly puwerte nang kusoga sa iya serve, mura na og statue si chang nga gatanga and that cost him the game.

grabe gyud ang serve ni pete, the best, better than roger.

roger has the potential to be the greatest, pero naa lagi si nadal his biggest obstacle sa clay og hardcourt. kugihan man gud kaayo si nadal, mao napildi si agassi gabii, grabe modagan taw hana oi mura way kapoy kapoy.

Andre Agassi and Pete Sampras :mrgreen:

4 for me to choose from:

nadal
    agassi
    federer
    sampras

..but "best" for me among the four would prolly be agassi.. he's a nice shot maker.. he can make shots that makes his opponents commit unforced errors... although karon tiguwang na xa d na kau kalahutay..ehehe.. too bad mu retire na xa.. and oh, i like his backhand..

kung nakakita pa lang ang uban sa younger days ni andre, grabe siya kamaayo pas pas pa gyud, mao gitawag siyag the great andre.

katong long hair pa siya ba.

11.    Advertisement

Page 4 of 8 FirstFirst ... 234567 ... LastLast